idd, middelmatig....quote:
Als je zo stom bent om naar RTL of Veronica te kijken terwijl de bbc het ook uitzendt, loop dan niet te janken over reclame.quote:
niet BBC kijkenquote:
Dit.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je zo stom bent om naar RTL of Veronica te kijken terwijl de bbc het ook uitzendt, loop dan niet te janken over reclame.
Als ie dat bij mij deed op de Autobahn, had ik wel ff op het rempedaal gedrukt.quote:
Blij dat het niet op SBS6 is, waren ze aan het zeuren dat Gerard Joling ertussendoor komt met "Mag ik even"quote:Op zondag 7 juni 2015 21:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je zo stom bent om naar RTL of Veronica te kijken terwijl de bbc het ook uitzendt, loop dan niet te janken over reclame.
amen. Jammer dat er nog geen SC is....had Max enorm geholpen waaeschijnlijkquote:Op zondag 7 juni 2015 21:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Een te weinig.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:24 schreef Max23 het volgende:
Wordt Mehri nog geklasseerd of heeft die te weinig rondjes gereden?
Ach iedereen ziet dat Max potentie heeft, zijn tijd komt nog welquote:Op zondag 7 juni 2015 21:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nou voor de eerste keer in 17 races geen Safety car, natuurlijk op het ene moment dat je hem nodig hebt zodat Max punten zou kunnen pakkenhet geluk van een Nederlander in de F1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |