Alsof een etiket een garantie is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon Biologisch vlees, dat is tenminste ''iets''....
Nee is geen garantie en er is wel controle, maar overal wordt gesjoemeld en zéker met vlees.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof een etiket een garantie is.
Ik betwijfel dat, zoiets moet gewoon wettelijk geregeld zijn, en slagers en andere vleesverkopers, dus ook supermarkten, dienen dan goed gecontroleerd te worden.
Nou ja, stierenvechten is eigenlijk gewoon onverdoofde slacht, zo kan je het ook bekijken, maar goed,quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:03 schreef chufi het volgende:
In tegenstelling tot de stieren hier, die gewoon aan de ketting staan hebben de stieren daar vaak honderden hectares vrije natuur om in te leven. Dat ze zo aan hun einde moeten komen is inderdaad niet netjes, Maar veel humaner is de vleesindustrie ook niet... Daar heb je geen kans om te overleven
Smakelijk, jammie, vegetarisch gehakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, stierenvechten is eigenlijk gewoon onverdoofde slacht, zo kan je het ook bekijken, maar goed,
geen zin in om het over stierenvechten te hebben, ik ga eten
Was ook meer een beetje provocerend om hier het CUL-forum eens wakker te schudden, maar helaasquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, stierenvechten is eigenlijk gewoon onverdoofde slacht, zo kan je het ook bekijken, maar goed,
geen zin in om het over stierenvechten te hebben, ik ga eten
als je wilt provoceren moet je er een topic over openenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook meer een beetje provocerend om hier het CUL-forum eens wakker te schudden, maar helaas
Over wat ook al weer..?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
als je wilt provoceren moet je er een topic over openen
De billen van Dr. Cookquote:
Het bulkt hier in CUL van de foie gras-eters. Om die te provoceren moet je verder van huis komen!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook meer een beetje provocerend om hier het CUL-forum eens wakker te schudden, maar helaas
Blote billetjes in het gras en dan niet de groentes..quote:
Dat is pas wreedquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Het bulkt hier in CUL van de foie gras-eters. Om die te provoceren moet je verder van huis komen!
Gras is groen Bosquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blote billetjes in het gras en dan niet de groentes..![]()
als je die zooi eet heb je geen recht van spreken (als het over voorkomen van dierenleed gaat).quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Het bulkt hier in CUL van de foie gras-eters. Om die te provoceren moet je verder van huis komen!
Het is CUL, logisch dat daar mensen komen die dat spul eten. Ik blief het spul niet, niet eens zozeer vanwege het dierenleed, hoewel het natuurlijk behoorlijk wreed is. maar de wereld zit nu eenmaal zo in elkaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
als je die zooi eet heb je geen recht van spreken (als het over voorkomen van dierenleed gaat).
Ik wel het is héél lekker. Mijn ouders kregen ooit een paar blikjes mee en hebben dat als paté op een broodje gesmeerd op en parkeerplek langs de snelwegquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet eens of ik het ooit wel eens gegeten heb.. Pate/leverpastei eet ik wel, maar dat is toch wel iets anders
Daar hield men zich vroeger ook niet zo mee bezig. Waarschijnlijk gebeurde ger toen ook niet zo erg ....quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel het is héél lekker. Mijn ouders kregen ooit een paar blikjes mee en hebben dat als paté op een broodje gesmeerd op en parkeerplek langs de snelweg![]()
Die hadden geen benul van de kul.
Ze hadden het gekregen van de schoonouders van mijn zus.( Fransen). Die schrokken zich rot toen ze het hoorde.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hield men zich vroeger ook niet zo mee bezig. Waarschijnlijk gebeurde ger toen ook niet zo erg ....
ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet eens of ik het ooit wel eens gegeten heb.. Pate/leverpastei eet ik wel, maar dat is toch wel iets anders
Moest dat nou?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/n(...)rdon-ramsays-2688593
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |