Wat vreselijk smerigquote:
TR even. Dit kan nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:43 schreef RobinOok het volgende:
Ik snap dit topic en de OP niet en wat mijn foto van de grote Aziatische ingredienten kwis daarin doet....
Ja schop ons maar weer ergens heen... Yvonne heeft duidelijk andere zaken aan dr hoofd.quote:
Nu heb je RobinOok in je nek en die heeft scherpe messenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schop ons maar weer ergens heen... Yvonne heeft duidelijk andere zaken aan dr hoofd.
Die foto is bij puur toeval op internet gevonden om de OP een beetje bij CUL te doen lijken...
Oops ik duik wel een tijdje onder, alhoewel die fotos van haar er wel lekker uitzienquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu heb je RobinOok in je nek en die heeft scherpe messen
Zeker weten, ik lurk al jaren in CUL.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops ik duik wel een tijdje onder, alhoewel die fotos van haar er wel lekker uitzien
Nee volgens mij niet, maar zij had hem ook gebruikt in een soort produkten kwis op dr site..quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:04 schreef Soury het volgende:
Maar de foto in de op kwam toch niet van haar
Dan zijn ze van haarquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar zij had hem ook gebruikt in een soort produkten kwis op dr site..
Nog even en Pietverdriet komt hier zeikenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zo erg lijkt het me ook weer niet... Heeft ze gelijk wat extra aandacht
Heeft ie ook een paard? Ik denk altijd dat het PP isquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even en Pietverdriet komt hier zeiken
Dat denk ik nou weer even nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie ook een paard? Ik denk altijd dat het PP is
Zeg, zoek je ruzie? 't Is een collage van foto's en die zijn allemaal VAN MIJ ja?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:04 schreef Soury het volgende:
En mooi en op fok.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zeg, zoek je ruzie? 't Is een collage van foto's en die zijn allemaal VAN MIJ ja?
Gemaakt door mij, van mij. Mijn, mijn, mijn. Grrrrr.
Dat jatten heeft dan iemand voor mij gedaan, hij komt gewoon van flickrquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef RobinOok het volgende:
Jatten zonder bronvermelding is alleen maar jatten hoor. Daar heb je niks aan qua traffic. Maar dat komt ook door die kutzon. Dan willen mensen niet koken en niet internetten. Draaaaaama.
Deed je maar echt spammen!!!
Help Robin de zomer door. :-)
Bijna, maar als ik een plaatje zoek en dan denk nah deze is wel aardig .. klik het aan en meer dan dat het een Flickr plaatje is kan ik er niet uit op maken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef RobinOok het volgende:
Hahahaha, hij komt gewoon van flickr, zegt ie.
Jezus, ben jij bejaard of zo?
Wat is er nou zo erg je aan,je zit toch niet met je blote poes erop, Je foto's staan ook op fok.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef RobinOok het volgende:
Bijna net zo intelligent als "hoezo is dat jouw foto, ik heb die foto gewoon van google hoor!"
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:54 schreef RobinOok het volgende:
Nee hoor. Weghalen hoeft niet. Nederige excuses zijn genoeg. :-D
OK Sorry dan bij dezequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:54 schreef RobinOok het volgende:
Nee hoor. Weghalen hoeft niet. Nederige excuses zijn genoeg. :-D
Zeg dat dan muts. Dan kon dat in de op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef RobinOok het volgende:
Wat er erg aan was was dat eraan werd getwijfeld dat ze van mij zijn ja.
zijn dat je billenquote:
Is daar enig bewijs voor dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef RobinOok het volgende:
Wat er erg aan was was dat eraan werd getwijfeld dat ze van mij zijn ja.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:04 schreef Soury het volgende:
Het meeste werk aan die foto's was volgens mij het zorgen voor een schone achtergrond/ondergrond.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:03 schreef RobinOok het volgende:
Dat daaraan getwijfeld werd? Ja, hier:
[..]
Gewoon, weten wie het zegt is meer dan voldoende.quote:
En dankzij die foto is de rest van dr werk ook bekekenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat het een eer is dat uitgerekend ''jouw'' foto is uitgekozen voor de OP
Precies! Dus eigenlijk moet ze je bedankenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En dankzij die foto is de rest van dr werk ook bekeken
Juist en dan staan we quite en zeuren we er niet meer over en kunnen we verderquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies! Dus eigenlijk moet ze je bedanken
Hoi Fann.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoor, ik moet alleen nu op de fiets stappen, even langs Kruidvat, de apotheek en de AH. Apotheek is nog open en het is nu droog, zojuist regende het. En daar alles kits?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het seizoen van het malse stierenvlees staat weer voor de deur
Ik vind het eigenlijk wel super grappig. 40+ logeert even in CUL op FOK!, er wordt een passende foto gezocht die CULwaardig is en dat blijkt dan een compilatie van foto's van RobinOok te zijn - die regelmatig rondhangt op CUL op FOK!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
ik moest er ook even uit, het is nog droog, maar ik denk niet voor langquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja hoor, ik moet alleen nu op de fiets stappen, even langs Kruidvat, de apotheek en de AH. Apotheek is nog open en het is nu droog, zojuist regende het. En daar alles kits?
Ben efkes snel heen en weer, heb geen zin, maar ik moet.....
Precies! dus het is een complimentquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel super grappig. 40+ logeert even in CUL op FOK!, er wordt een passende foto gezocht die CULwaardig is en dat blijkt dan een compilatie van foto's van RobinOok te zijn - die regelmatig rondhangt op CUL op FOK!Die ook nog eens een bijzonder interessante en informatieve website heeft
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
Heb je die gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het seizoen van het malse stierenvlees staat weer voor de deur
Ik heb de AH overgeslagen, ik zag een enorme bui hangen, was net voor ie los ging thuis en binnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest er ook even uit, het is nog droog, maar ik denk niet voor lang
[..]
Precies! dus het is een compliment
Om mn respect voor die beestjes te behouden, Ze hebben me ooit te grazen genomen.. Als ik nu ergens in Spanje op een feest met stieren kom sta ik te trillen op mn benen.. Vroeger rende ik door de stratenquote:
ah dat klinkt liever dan ik dachtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Om mn respect voor die beestjes te behouden, Ze hebben me ooit te grazen genomen.. Als ik nu ergens in Spanje op een feest met stieren kom sta ik te trillen op mn benen.. Vroeger rende ik door de straten
IK koop ze altijd per 3 voor die Griek, die breekt altijd de pootjes afquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben blij, kan weer lezen met een goedkoop leesbrilletje van het Kruidvat, ik sloop die dingen nogal snel.
En terecht dat ze je op de horens genomen hebben, als je die beesten wil uitdagen moet je ook maar op de (spreekwoordelijke) blaren zitten, ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden, laat die beesten gewoon met rust.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Om mn respect voor die beestjes te behouden, Ze hebben me ooit te grazen genomen.. Als ik nu ergens in Spanje op een feest met stieren kom sta ik te trillen op mn benen.. Vroeger rende ik door de straten
Heb er 2 gekocht, ik val wel eens in slaap met eentje op en dan is ie kapot als mijn ogen weer open gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
IK koop ze altijd per 3 voor die Griek, die breekt altijd de pootjes af
Ik moet wel toegeven dat dat stierevlees echt heel erg lekker is.. Het wordt altijd geschonken aan tehuize, Maar vroeger kende mn schoonfamilie iemand die ook bij de arena daar werkte en die regelde altijd wat vlees...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ah dat klinkt liever dan ik dachtik dacht dat je zou gaan zeggen dat het een eerbetoon
was voor het stierenvechtenmaar dat heb je gelukkig niet gezegd ...
Die beesten eten is iets anders dan ze zinloos voor je eigen vermaak treiteren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dat stierevlees echt heel erg lekker is.. Het wordt altijd geschonken aan tehuize, Maar vroeger kende mn schoonfamilie iemand die ook bij de arena daar werkte en die regelde altijd wat vlees...
Gewoon een elastiek aan knopen...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
IK koop ze altijd per 3 voor die Griek, die breekt altijd de pootjes af
Ja, ja, heb je al vaker verteld, ik geloof je dat het lekker is, maar dat het lekker is ''omdat'' ze netquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dat stierevlees echt heel erg lekker is.. Het wordt altijd geschonken aan tehuize, Maar vroeger kende mn schoonfamilie iemand die ook bij de arena daar werkte en die regelde altijd wat vlees...
Stierenvechten is barbaars. Punt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, heb je al vaker verteld, ik geloof je dat het lekker is, maar dat het lekker is ''omdat'' ze net
uit de arena komen snap ik niet zo goed, maar zal wel dan.... ik zou het uit principe in elk
geval niet eten
ja dat hoef je mij niet te vertellen, maar ja Chuf heeft nou eenmaal zijn herinneringen denk ik...quote:
Ik hou ook niet van circussen, daar zul je mij nooit zien als er dieren zijn, met uitzondering van honden en paarden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat hoef je mij niet te vertellen, maar ja Chuf heeft nou eenmaal zijn herinneringen denk ik...
daar is ook al een topic overquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van circussen, daar zul je mij nooit zien als er dieren zijn, met uitzondering van honden en paarden.
Dierentuinen idem, mits die beesten genoeg ruimte hebben.
Ik was jong en wild in een vreemd land en op een of andere manier wordt je dan meegesleept,,, Bij resulteerde dat in een salto en belandde ik op de EHBO met waarschijnlijk een gebroken neus en veel pijn aan de bovenbene... Ik mag van geluk spreken dat ik niet gespiest was ....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat hoef je mij niet te vertellen, maar ja Chuf heeft nou eenmaal zijn herinneringen denk ik...
Dan koop je toch gewoon Biologisch vlees, dat is tenminste ''iets''....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik weet, ik ben tegenstrijdig want ik eet vlees. Maar ik eet niet zo heel veel vlees en ben best bereid een normale prijs te betalen als ze naar behoren behandeld worden voor ze naar de slacht gaan.
Maar in je eentje verander je die dingen niet zo snel.
Alsof een etiket een garantie is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon Biologisch vlees, dat is tenminste ''iets''....
Nee is geen garantie en er is wel controle, maar overal wordt gesjoemeld en zéker met vlees.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof een etiket een garantie is.
Ik betwijfel dat, zoiets moet gewoon wettelijk geregeld zijn, en slagers en andere vleesverkopers, dus ook supermarkten, dienen dan goed gecontroleerd te worden.
Nou ja, stierenvechten is eigenlijk gewoon onverdoofde slacht, zo kan je het ook bekijken, maar goed,quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:03 schreef chufi het volgende:
In tegenstelling tot de stieren hier, die gewoon aan de ketting staan hebben de stieren daar vaak honderden hectares vrije natuur om in te leven. Dat ze zo aan hun einde moeten komen is inderdaad niet netjes, Maar veel humaner is de vleesindustrie ook niet... Daar heb je geen kans om te overleven
Smakelijk, jammie, vegetarisch gehakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, stierenvechten is eigenlijk gewoon onverdoofde slacht, zo kan je het ook bekijken, maar goed,
geen zin in om het over stierenvechten te hebben, ik ga eten
Was ook meer een beetje provocerend om hier het CUL-forum eens wakker te schudden, maar helaasquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, stierenvechten is eigenlijk gewoon onverdoofde slacht, zo kan je het ook bekijken, maar goed,
geen zin in om het over stierenvechten te hebben, ik ga eten
als je wilt provoceren moet je er een topic over openenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook meer een beetje provocerend om hier het CUL-forum eens wakker te schudden, maar helaas
Over wat ook al weer..?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
als je wilt provoceren moet je er een topic over openen
De billen van Dr. Cookquote:
Het bulkt hier in CUL van de foie gras-eters. Om die te provoceren moet je verder van huis komen!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook meer een beetje provocerend om hier het CUL-forum eens wakker te schudden, maar helaas
Blote billetjes in het gras en dan niet de groentes..quote:
Dat is pas wreedquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Het bulkt hier in CUL van de foie gras-eters. Om die te provoceren moet je verder van huis komen!
Gras is groen Bosquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blote billetjes in het gras en dan niet de groentes..![]()
als je die zooi eet heb je geen recht van spreken (als het over voorkomen van dierenleed gaat).quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Het bulkt hier in CUL van de foie gras-eters. Om die te provoceren moet je verder van huis komen!
Het is CUL, logisch dat daar mensen komen die dat spul eten. Ik blief het spul niet, niet eens zozeer vanwege het dierenleed, hoewel het natuurlijk behoorlijk wreed is. maar de wereld zit nu eenmaal zo in elkaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
als je die zooi eet heb je geen recht van spreken (als het over voorkomen van dierenleed gaat).
Ik wel het is héél lekker. Mijn ouders kregen ooit een paar blikjes mee en hebben dat als paté op een broodje gesmeerd op en parkeerplek langs de snelwegquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet eens of ik het ooit wel eens gegeten heb.. Pate/leverpastei eet ik wel, maar dat is toch wel iets anders
Daar hield men zich vroeger ook niet zo mee bezig. Waarschijnlijk gebeurde ger toen ook niet zo erg ....quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel het is héél lekker. Mijn ouders kregen ooit een paar blikjes mee en hebben dat als paté op een broodje gesmeerd op en parkeerplek langs de snelweg![]()
Die hadden geen benul van de kul.
Ze hadden het gekregen van de schoonouders van mijn zus.( Fransen). Die schrokken zich rot toen ze het hoorde.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hield men zich vroeger ook niet zo mee bezig. Waarschijnlijk gebeurde ger toen ook niet zo erg ....
ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet eens of ik het ooit wel eens gegeten heb.. Pate/leverpastei eet ik wel, maar dat is toch wel iets anders
Moest dat nou?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/n(...)rdon-ramsays-2688593
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |