Ja hoor, ik moet alleen nu op de fiets stappen, even langs Kruidvat, de apotheek en de AH. Apotheek is nog open en het is nu droog, zojuist regende het. En daar alles kits?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het seizoen van het malse stierenvlees staat weer voor de deur
Ik vind het eigenlijk wel super grappig. 40+ logeert even in CUL op FOK!, er wordt een passende foto gezocht die CULwaardig is en dat blijkt dan een compilatie van foto's van RobinOok te zijn - die regelmatig rondhangt op CUL op FOK!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
Dat het een eer is dat uitgerekend ''jouw'' foto is uitgekozen voor de OP
ik moest er ook even uit, het is nog droog, maar ik denk niet voor langquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja hoor, ik moet alleen nu op de fiets stappen, even langs Kruidvat, de apotheek en de AH. Apotheek is nog open en het is nu droog, zojuist regende het. En daar alles kits?
Ben efkes snel heen en weer, heb geen zin, maar ik moet.....
Precies! dus het is een complimentquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel super grappig. 40+ logeert even in CUL op FOK!, er wordt een passende foto gezocht die CULwaardig is en dat blijkt dan een compilatie van foto's van RobinOok te zijn - die regelmatig rondhangt op CUL op FOK!Die ook nog eens een bijzonder interessante en informatieve website heeft
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
Heb je die gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het seizoen van het malse stierenvlees staat weer voor de deur
Ik heb de AH overgeslagen, ik zag een enorme bui hangen, was net voor ie los ging thuis en binnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest er ook even uit, het is nog droog, maar ik denk niet voor lang
[..]
Precies! dus het is een compliment
Om mn respect voor die beestjes te behouden, Ze hebben me ooit te grazen genomen.. Als ik nu ergens in Spanje op een feest met stieren kom sta ik te trillen op mn benen.. Vroeger rende ik door de stratenquote:
ah dat klinkt liever dan ik dachtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Om mn respect voor die beestjes te behouden, Ze hebben me ooit te grazen genomen.. Als ik nu ergens in Spanje op een feest met stieren kom sta ik te trillen op mn benen.. Vroeger rende ik door de straten
IK koop ze altijd per 3 voor die Griek, die breekt altijd de pootjes afquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben blij, kan weer lezen met een goedkoop leesbrilletje van het Kruidvat, ik sloop die dingen nogal snel.
En terecht dat ze je op de horens genomen hebben, als je die beesten wil uitdagen moet je ook maar op de (spreekwoordelijke) blaren zitten, ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden, laat die beesten gewoon met rust.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Om mn respect voor die beestjes te behouden, Ze hebben me ooit te grazen genomen.. Als ik nu ergens in Spanje op een feest met stieren kom sta ik te trillen op mn benen.. Vroeger rende ik door de straten
Heb er 2 gekocht, ik val wel eens in slaap met eentje op en dan is ie kapot als mijn ogen weer open gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
IK koop ze altijd per 3 voor die Griek, die breekt altijd de pootjes af
Ik moet wel toegeven dat dat stierevlees echt heel erg lekker is.. Het wordt altijd geschonken aan tehuize, Maar vroeger kende mn schoonfamilie iemand die ook bij de arena daar werkte en die regelde altijd wat vlees...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ah dat klinkt liever dan ik dachtik dacht dat je zou gaan zeggen dat het een eerbetoon
was voor het stierenvechtenmaar dat heb je gelukkig niet gezegd ...
Die beesten eten is iets anders dan ze zinloos voor je eigen vermaak treiteren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dat stierevlees echt heel erg lekker is.. Het wordt altijd geschonken aan tehuize, Maar vroeger kende mn schoonfamilie iemand die ook bij de arena daar werkte en die regelde altijd wat vlees...
Gewoon een elastiek aan knopen...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
IK koop ze altijd per 3 voor die Griek, die breekt altijd de pootjes af
Ja, ja, heb je al vaker verteld, ik geloof je dat het lekker is, maar dat het lekker is ''omdat'' ze netquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dat stierevlees echt heel erg lekker is.. Het wordt altijd geschonken aan tehuize, Maar vroeger kende mn schoonfamilie iemand die ook bij de arena daar werkte en die regelde altijd wat vlees...
Stierenvechten is barbaars. Punt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, heb je al vaker verteld, ik geloof je dat het lekker is, maar dat het lekker is ''omdat'' ze net
uit de arena komen snap ik niet zo goed, maar zal wel dan.... ik zou het uit principe in elk
geval niet eten
ja dat hoef je mij niet te vertellen, maar ja Chuf heeft nou eenmaal zijn herinneringen denk ik...quote:
Ik hou ook niet van circussen, daar zul je mij nooit zien als er dieren zijn, met uitzondering van honden en paarden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat hoef je mij niet te vertellen, maar ja Chuf heeft nou eenmaal zijn herinneringen denk ik...
daar is ook al een topic overquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van circussen, daar zul je mij nooit zien als er dieren zijn, met uitzondering van honden en paarden.
Dierentuinen idem, mits die beesten genoeg ruimte hebben.
Ik was jong en wild in een vreemd land en op een of andere manier wordt je dan meegesleept,,, Bij resulteerde dat in een salto en belandde ik op de EHBO met waarschijnlijk een gebroken neus en veel pijn aan de bovenbene... Ik mag van geluk spreken dat ik niet gespiest was ....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat hoef je mij niet te vertellen, maar ja Chuf heeft nou eenmaal zijn herinneringen denk ik...
Dan koop je toch gewoon Biologisch vlees, dat is tenminste ''iets''....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik weet, ik ben tegenstrijdig want ik eet vlees. Maar ik eet niet zo heel veel vlees en ben best bereid een normale prijs te betalen als ze naar behoren behandeld worden voor ze naar de slacht gaan.
Maar in je eentje verander je die dingen niet zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |