Dat jatten heeft dan iemand voor mij gedaan, hij komt gewoon van flickrquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef RobinOok het volgende:
Jatten zonder bronvermelding is alleen maar jatten hoor. Daar heb je niks aan qua traffic. Maar dat komt ook door die kutzon. Dan willen mensen niet koken en niet internetten. Draaaaaama.
Deed je maar echt spammen!!!
Help Robin de zomer door. :-)
Bijna, maar als ik een plaatje zoek en dan denk nah deze is wel aardig .. klik het aan en meer dan dat het een Flickr plaatje is kan ik er niet uit op maken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef RobinOok het volgende:
Hahahaha, hij komt gewoon van flickr, zegt ie.
Jezus, ben jij bejaard of zo?
Wat is er nou zo erg je aan,je zit toch niet met je blote poes erop, Je foto's staan ook op fok.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef RobinOok het volgende:
Bijna net zo intelligent als "hoezo is dat jouw foto, ik heb die foto gewoon van google hoor!"
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:54 schreef RobinOok het volgende:
Nee hoor. Weghalen hoeft niet. Nederige excuses zijn genoeg. :-D
OK Sorry dan bij dezequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:54 schreef RobinOok het volgende:
Nee hoor. Weghalen hoeft niet. Nederige excuses zijn genoeg. :-D
Zeg dat dan muts. Dan kon dat in de op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef RobinOok het volgende:
Wat er erg aan was was dat eraan werd getwijfeld dat ze van mij zijn ja.
zijn dat je billenquote:
Is daar enig bewijs voor dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef RobinOok het volgende:
Wat er erg aan was was dat eraan werd getwijfeld dat ze van mij zijn ja.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:04 schreef Soury het volgende:
Maar de foto in de op kwam toch niet van haar
Het meeste werk aan die foto's was volgens mij het zorgen voor een schone achtergrond/ondergrond.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:03 schreef RobinOok het volgende:
Dat daaraan getwijfeld werd? Ja, hier:
[..]
Gewoon, weten wie het zegt is meer dan voldoende.quote:
En dankzij die foto is de rest van dr werk ook bekekenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat het een eer is dat uitgerekend ''jouw'' foto is uitgekozen voor de OP
Precies! Dus eigenlijk moet ze je bedankenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En dankzij die foto is de rest van dr werk ook bekeken
Juist en dan staan we quite en zeuren we er niet meer over en kunnen we verderquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies! Dus eigenlijk moet ze je bedanken
Hoi Fann.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat het een eer is dat uitgerekend ''jouw'' foto is uitgekozen voor de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |