Dan kiezen we de meest onopvallende renner tussen de renners die het onzichtbaarst warenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:02 schreef Buffell het volgende:
En wat nou in het theoretische geval dat er geen enkele renner aan de voorwaarden voldoet?
Bij de NOS niet hoor, die waren toen nog bezig met allemaal leuke overzichtjes en interviewsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef wimderon het volgende:
Teklehaimanot (als eerste starter bijna de gehele tijdrit in beeld gevolgd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 04-07-2015 21:49:48 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Weg:
- Top-10 van vandaag
- Mollema/Vanmarcke/Teklehaimanot (ivm veel in beeld, enigen waarvan ik het zeker weet)
Hollenstein laat ik nog maar staan voorlopig, tenzij veel mensen het er mee oneens zijn?Ook veel in beeld, the usual suspects:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nibali, Contador, Froome, Valverde.
Daarnaast werd Boom uitgebreid in beeld genomen.
Nog wel een paar, maar die weet ik niet meer.![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Weg:
- Top-10 van vandaag
- Mollema/Vanmarcke/Teklehaimanot/Nibali/Boom/Contador/Valverde/Froome (ivm veel in beeld, enigen waarvan ik het zeker weet)
Hollenstein laat ik nog maar staan voorlopig, tenzij veel mensen het er mee oneens zijn?Albasini en Clement zijn ook vrij uitgebreid in beeld geweest. Hollenstein zou ik een aantekening geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Bouhanni is ook veel in beeld geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Albasini en Clement zijn ook vrij uitgebreid in beeld geweest. Hollenstein zou ik een aantekening geven.
en nog een keer in beeldquote:Op zondag 5 juli 2015 15:41 schreef heywoodu het volgende:
De Gendt, gevallen (en in beeld, genoemd etc).
kelderman toch al exit want gisteren top 10?quote:Op zondag 5 juli 2015 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Anacona was er bij betrokken, met naam en alles in beeld.
Kelderman.
kwam met naam en alles in beeld ik zeg gewoon afstrepenquote:Op zondag 5 juli 2015 15:43 schreef komrad het volgende:
[..]
en nog een keer in beeld
Anacona ook waarschuwing?
Oh jaquote:Op zondag 5 juli 2015 15:43 schreef komrad het volgende:
[..]
kelderman toch al exit want gisteren top 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |