Is daar consensus over?quote:
Geen idee, maar ik wil het in ieder geval onder de aandacht brengen. Tot dusverre kreeg ik helemaal geen reactie, noch positief noch negatief.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is daar consensus over?
Ik ben het er eigenlijk niet mee eens. Als je als jongere deze felbegeerde prijs wil moet je maar niet 7e worden.
Mee eens (deels), ik zou zeggen dat je niet in de top-3 bij de jongeren mag eindigen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil het in ieder geval onder de aandacht brengen. Tot dusverre kreeg ik helemaal geen reactie, noch positief noch negatief.
Vorig jaar waren er in totaal 24 renners die überhaupt meededen voor dit klassement, dat is niet heel veel. De nummer 3, Kwiatkowski, stond al op meer dan een uur, en ter illustratie: zevende werd niemand minder dan Rudy Molard (op bijna 2,5 uur). Als die niet een keer random in een of andere kopgroep had gezeten was dat echt wel een perfecte kandidaat geweest voor onopvallendste renner.
De richtlijn is eenvoudig: als je een redelijk klassement rijdt, of enigszins van voren rijdt in een paar bergetappes, dan ben je niet onopvallend genoeg. Maar je hoeft geen van die dingen te doen om top 10 te eindigen in een klassement met 24 deelnemers. Ik vind het jongerenklassement geen geschikt hard criterium. Je zou het eventueel wel kunnen gebruiken als tie-breaker, maar niet als reden om iemand meteen weg te gooien als hij verder volledig anoniem is. Vind ik.
Nou ja, meestal als je top-3 eindigt bij de jongeren eindig je ook wel top-30 in het algemeen klassement, toch?quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mee eens (deels), ik zou zeggen dat je niet in de top-3 bij de jongeren mag eindigen.
Eens ja. De Giro was ook een mooi voorbeeld wat dat betreft met Aru en dan een paar jaar niets.quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil het in ieder geval onder de aandacht brengen. Tot dusverre kreeg ik helemaal geen reactie, noch positief noch negatief.
Vorig jaar waren er in totaal 24 renners die überhaupt meededen voor dit klassement, dat is niet heel veel. De nummer 3, Kwiatkowski, stond al op meer dan een uur, en ter illustratie: zevende werd niemand minder dan Rudy Molard (op bijna 2,5 uur). Als die niet een keer random in een of andere kopgroep had gezeten was dat echt wel een perfecte kandidaat geweest voor onopvallendste renner.
De richtlijn is eenvoudig: als je een redelijk klassement rijdt, of enigszins van voren rijdt in een paar bergetappes, dan ben je niet onopvallend genoeg. Maar je hoeft geen van die dingen te doen om top 10 te eindigen in een klassement met 24 deelnemers. Ik vind het jongerenklassement geen geschikt hard criterium. Je zou het eventueel wel kunnen gebruiken als tie-breaker, maar niet als reden om iemand meteen weg te gooien als hij verder volledig anoniem is. Vind ik.
Ik zou graag zien dat alleen renners worden weggestreept die niet aan objectieve voorwaarden hebben voldaan en dat de rest aantekeningen krijgt. Dan kan je achteraf beslissen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Niet opvallend in beeld inderdaad, vorig jaar werden er wel heel snel renners genoemd/weggestreept die alleen voorbij geflitst waren.
Dan kiezen we de meest onopvallende renner tussen de renners die het onzichtbaarst warenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:02 schreef Buffell het volgende:
En wat nou in het theoretische geval dat er geen enkele renner aan de voorwaarden voldoet?
Bij de NOS niet hoor, die waren toen nog bezig met allemaal leuke overzichtjes en interviewsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef wimderon het volgende:
Teklehaimanot (als eerste starter bijna de gehele tijdrit in beeld gevolgd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 04-07-2015 21:49:48 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Weg:
- Top-10 van vandaag
- Mollema/Vanmarcke/Teklehaimanot (ivm veel in beeld, enigen waarvan ik het zeker weet)
Hollenstein laat ik nog maar staan voorlopig, tenzij veel mensen het er mee oneens zijn?Ook veel in beeld, the usual suspects:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nibali, Contador, Froome, Valverde.
Daarnaast werd Boom uitgebreid in beeld genomen.
Nog wel een paar, maar die weet ik niet meer.![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Weg:
- Top-10 van vandaag
- Mollema/Vanmarcke/Teklehaimanot/Nibali/Boom/Contador/Valverde/Froome (ivm veel in beeld, enigen waarvan ik het zeker weet)
Hollenstein laat ik nog maar staan voorlopig, tenzij veel mensen het er mee oneens zijn?Albasini en Clement zijn ook vrij uitgebreid in beeld geweest. Hollenstein zou ik een aantekening geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |