Het wijst zich vanzelf, competitie begint over 4 dagen pas dus je hebt nog even voorbereidingstijd.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:50 schreef RRuben het volgende:
Heel lang niet meer gespeeld, lijkte wel grappig om mee te doen. Snap er helaas helemaal niks meer van haha
Is mij niet gelukt. Heb het een hele tijd niet gespeeld en speel nu met een nieuw account.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:54 schreef Grifte het volgende:
Is het nog steeds zo makkelijk om met een degradatiekandidaat kampioen te worden?
Snel zelf aanmelden. Het kan nogquote:Op zondag 7 juni 2015 19:58 schreef Toto69 het volgende:
Geef mij Leverkusen maar, als het me niet lukt meld ik me wel weer af.
Dit is wel iets anders. Ik vind het wel leuk. Jij denk ik ook wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik speel vaak FM , weet niet of het vergelijkbaar is
ff kijken hoorquote:Op zondag 7 juni 2015 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snel zelf aanmelden. Het kan nog
Nee is niet echt vergelijkbaar. Met 5 minuten per dag kun je dit spelen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik speel vaak FM , weet niet of het vergelijkbaar is
12de worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is jullie doelstelling jongens?
Waarom denk je dat ik voor Werder heb gekozenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice, dat is haalbaar met Werder!
quote:Op zondag 7 juni 2015 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor Werder heb gekozen
Je legt de lat niet graag hoogquote:Op zondag 7 juni 2015 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor Werder heb gekozen
Ik win graag de competitie op managerpunten.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je legt de lat niet graag hoog
Dat kan ook ja!quote:Op zondag 7 juni 2015 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik win graag de competitie op managerpunten.
Heb jij je aangemeld bij Bayer Leverkusen??quote:
Nee, nog niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij je aangemeld bij Bayer Leverkusen??
Volgens mij 15equote:Op zondag 7 juni 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is jullie doelstelling jongens?
Jij moet verplicht degraderenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:10 schreef RRuben het volgende:
Ik doe ook mee, ben HSV. Verwacht maar niet te veel van mij
Ik zag het. Feestquote:Op zondag 7 juni 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij moeten de eerste wedstrijd tegen elkaar spelen.
haha dacht het nietquote:Op zondag 7 juni 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij moet verplicht degraderen
Welkom!
Je hebt die sponsor voor een X aantal rondes en daar krijg je dat bedrag voor. Niet per speelronde.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha dacht het nietHoe zit dat trouwens met die sponsors? krijg je dat bedrag per ronde of per het aantal rondes dat erbij staat?
ok thanksquote:Op zondag 7 juni 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt die sponsor voor een X aantal rondes en daar krijg je dat bedrag voor. Niet per speelronde.
wijst zich wel redelijk vanzelfquote:Op zondag 7 juni 2015 20:24 schreef Vasion het volgende:
Leg uit hoe dit moet of wijst dat zich vanzelf?
Het is echt niet moeilijk. Kost je 5 minuten per dag. Alleen het begin is iets langer omdat je je team moet opstellen, personeel moet aannemen en sponsoren moet uitkiezen. Verder kan je je spelers ook laten trainen etc etc.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:24 schreef Vasion het volgende:
Leg uit hoe dit moet of wijst dat zich vanzelf?
Ja dat heb ik allemaal al gedaan, alleen wanneer moet je online zijn enzo?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk. Kost je 5 minuten per dag. Alleen het begin is iets langer omdat je je team moet opstellen, personeel moet aannemen en sponsoren moet uitkiezen. Verder kan je je spelers ook laten trainen etc etc.
Maakt niet uit, de wedstrijd gaat automatisch.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja dat heb ik allemaal al gedaan, alleen wanneer moet je online zijn enzo?
Wanneer jij wilt.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja dat heb ik allemaal al gedaan, alleen wanneer moet je online zijn enzo?
Oke cool.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer jij wilt.
De wedstrijden worden wel 's avonds rond 20.00 gespeeld, of iets later. Meestal krijg ik daar een melding van en ga dan online. Verder is het aan jou wanneer je online gaat.
Het onderhouden kost hooguit 5 minuten per dag. De rest doet het spel vanzelf.
geen treble?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ooit de dubbel gewonnen met RKC
Er zitten er 2 in, die ik niet ken. Ik was iets te laat met afgrendelen van de competitiequote:
Kan je ze niet kicken?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zitten er 2 in, die ik niet ken. Ik was iets te laat met afgrendelen van de competitie
Dan moeten wij de eerste wedstrijd tegen elkaarquote:
Welkom Hertha BSCquote:Op zondag 7 juni 2015 20:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan moeten wij de eerste wedstrijd tegen elkaar
Vroeger best veel gespeeld. Maar ben er geen kei in.
Hehe succes alvastquote:Op zondag 7 juni 2015 20:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan moeten wij de eerste wedstrijd tegen elkaar
Vroeger best veel gespeeld. Maar ben er geen kei in.
Het gaat hardquote:Op zondag 7 juni 2015 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
Mainz, Freiburg, Augsburg en Paderborn nog vrij zo te zien.
Van wat ik nog weet kan je die gewoon trainenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:48 schreef RRuben het volgende:
Kan je nu ook al spelers trainen? of gelden deze dagen niet als rondes?
Kun je nu al gewoon trainenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:48 schreef RRuben het volgende:
Kan je nu ook al spelers trainen? of gelden deze dagen niet als rondes?
Gewoon 1e divisie doen danquote:Op zondag 7 juni 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Seizoen hierna een eredivisie FOK seizoen?
oke nice! Ronde is trouwens net een minuutje geleden geweest volgens mij. Ik had opeens een oefenwedstrijd gedaan hahaquote:Op zondag 7 juni 2015 20:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Van wat ik nog weet kan je die gewoon trainen
Ik zag 'tquote:Op zondag 7 juni 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan mag je tegen mij de eerste wedstrijd.
Ohja dat is ook een niet fokker, dus 3 niet fokkers totaalquote:Op zondag 7 juni 2015 20:56 schreef RRuben het volgende:
Ik moet tegen Wolfsburg, dat is volgens mij een niet-fokker. Ik maak hem wel even dik in
gelijk maximum aantal hoppaquote:Op zondag 7 juni 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige zijn al lekker bezig met hun elftal. Gezien de transferlijst
Een goed begin is het halve werkquote:Op zondag 7 juni 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige zijn al lekker bezig met hun elftal. Gezien de transferlijst
Thanks.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Topic even het tagje [VBL] gegeven, voordat iemand op het idee komt om hem naar GAM te kicken
Dat is wel jammer van die transferlijst, liefste zet ik halve team erop maar kan maar 4.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:00 schreef RRuben het volgende:
Gewoon alles erop behalve wissels, basisspelers en 1tje voor de zekerheid per positie.
edit: kan maar 4![]()
Dat zal mijn spelers extra motiverenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Harrie, serieus een trainingskamp tegen mij?
Als je er een paar bij koopt kan je volgens mij meer spelers kwijt op den duur. Maar niemand heeft op dit moment genoeg geld ben ik bangquote:Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is wel jammer van die transferlijst, liefste zet ik halve team erop maar kan maar 4.
ja echt he... Er zijn trouwens best veel met seizoenskaartquote:Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is wel jammer van die transferlijst, liefste zet ik halve team erop maar kan maar 4.
Gewoon gratis, rechtsonder aan de startpagina kan je filmpjes kijken voor gratis seizoenskaartdagenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja echt he... Er zijn trouwens best veel met seizoenskaart
ooh, ga ik dat maar even doenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gewoon gratis, rechtsonder aan de startpagina kan je filmpjes kijken voor gratis seizoenskaartdagen.
Lager dan dit kan ik niet gaanquote:
Ik heb maar 5,3 mlnquote:Op zondag 7 juni 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lager dan dit kan ik niet gaan
Het laagste is 12 mln, hoogste 39 mln
Kan heel hard gaan ineens, ik heb met swansea een keer 3 spelers in 1 dag verkocht en toen mocht ik 35 miljoen bijschrijven. Waren ook nog eens 3 spelers die ik amper opstelde.quote:
Haha koekoek, jouw spelers staan zwaar overpriced op de transferlijstquote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je Ajicicek van mij kopen. Jonge gast nog dus goed te trainen.
Eigenlijk heb ik wel genoeg middenvelders voorlopig, en staat inderdaad een beetje overpriced eropquote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je Ajicicek van mij kopen. Jonge gast nog dus goed te trainen.
Tja, maar de spelers die ik wil verkopen hebben niet echt veel transferwaardequote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan heel hard gaan ineens, ik heb met swansea een keer 3 spelers in 1 dag verkocht en toen mocht ik 35 miljoen bijschrijven. Waren ook nog eens 3 spelers die ik amper opstelde.
Gaat ook snel, grote kans dat de 4 spelers die ik er nu op heb staan morgen verkocht zijn. Is tenminste vaak zo.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan heel hard gaan ineens, ik heb met swansea een keer 3 spelers in 1 dag verkocht en toen mocht ik 35 miljoen bijschrijven. Waren ook nog eens 3 spelers die ik amper opstelde.
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:28 schreef Zhero het volgende:
[..]
Haha koekoek, jouw spelers staan zwaar overpriced op de transferlijst
Als ze niet te duur zijn en nog jong zeker wel ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Gaat ook snel, grote kans dat de 4 spelers die ik er nu op heb staan morgen verkocht zijn. Is tenminste vaak zo.
Bied ¤450,- of ¤0,50 en ga er daarna op stampenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb een spits nodig maar liever niet
Ik zet er net 1 te koop. 3 miljoen maar, koopje toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rudnevs is nog geen 19,14 waardquote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bied ¤450,- of ¤0,50 en ga er daarna op stampen
Gekochtquote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zet er net 1 te koop. 3 miljoen maar, koopje toch?
Ik heb een jongere , betere op het oog voor veel goedkoperquote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zet er net 1 te koop. 3 miljoen maar, koopje toch?
Wiequote:Op zondag 7 juni 2015 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb een jongere , betere op het oog voor veel goedkoper
hoeveel heb je er voor over? Ik kan wel iets lager gaanquote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 Milquote:Op zondag 7 juni 2015 21:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor over? Ik kan wel iets lager gaan
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja te laat heb al iets anders gekocht
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon keihard zijnquote:Op zondag 7 juni 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zondag 7 juni 2015 21:51 schreef Zhero het volgende:
Per ongeluk een kutspeler gekocht van Hertha. Gelukkig niet al te duur
Ik heb Sané gekocht, Ndjeng verkochtquote:Op zondag 7 juni 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog niks gekocht, wel 1 verkocht.
Een onbekende. Ik was te laat met de boel dicht timmeren voor onbekenden dus er zitten 3 onbekende bij helaasquote:
12 miljoen is het laagste bedrag waar ik hem voor kwijt kan. Lager kan niet volgens osmquote:Op maandag 8 juni 2015 08:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik koop jouw Javi Martinez voor 9m. Deal?
Omdat iedereen daar het snelste vanaf wiltquote:Op maandag 8 juni 2015 10:54 schreef KaBuf het volgende:
Waarom staan er allemaal oude spelers op de transferlijst![]()
Die kan je niet zo goed trainen
Ja tuurlijk, maar daar heb ik niks aanquote:Op maandag 8 juni 2015 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat iedereen daar het snelste vanaf wilt
Ik koop soms ook wat oudere, geroutineerde krachten. Soms heb je ze nodig.quote:
Fuck, 9m bieden is te laag. Kan zeker ook pas beginnen bij 12mquote:Op maandag 8 juni 2015 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
12 miljoen is het laagste bedrag waar ik hem voor kwijt kan. Lager kan niet volgens osm
Je kan wel bieden ja....
Ik heb geboden op een speler van je.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik koop soms ook wat oudere, geroutineerde krachten. Soms heb je ze nodig.
Omdat ik de talenten aan het trainen benquote:Op maandag 8 juni 2015 10:54 schreef KaBuf het volgende:
ik heb 2 spelers van 20 jaar erop staan. 2mil per stukquote:Op maandag 8 juni 2015 10:54 schreef KaBuf het volgende:
Vervelend maar lijkt me wel logisch. Anders krijg je teveel cheaters.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:18 schreef Wicky15 het volgende:
Wil ik een speler kopen 'Je mag maar één speler per team, per ronde kopen'
Heel verstandigquote:Op maandag 8 juni 2015 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een spits met hoge verdedigingsrating en een verdediger (of twee) met een hoge aanvalsrating nodig. Totaalvoetbal, jeweet
Heb er een van aanval 70 en verdediging 27. Niet heel hoog maar de meeste zijn veel lager qua verdediging. 3m voor jou.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een spits met hoge verdedigingsrating en een verdediger (of twee) met een hoge aanvalsrating nodig. Totaalvoetbal, jeweet
Dan moet je ze iets goedkoper maken.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:41 schreef Zhero het volgende:
De engine heeft pas 1 speler van mij gekocht![]()
Dat is ook weer zo jaquote:Op maandag 8 juni 2015 14:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vervelend maar lijkt me wel logisch. Anders krijg je teveel cheaters.
Dat was wel een hele goede middenvelder danquote:Op maandag 8 juni 2015 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan me nog iets dramatisch herinneren: in een competitie was er een cheater actief die voor weinig geld een heel team leegplunderde. De dag erna moest ik tegen dat team en zag dat er nog maar één speler aanwezig was, een middenvelder. De engine gaat aan de slag, ik kijk de volgende dag naar de uitslag: 0-0.
Zag het ja, heb het in beraadquote:Op maandag 8 juni 2015 12:51 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik heb geboden op een speler van je.
Ik snap niets meer van die engine, opper vroeg dat gister ook al maar volgens mij is dat helemaal veranderd.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan me nog iets dramatisch herinneren: in een competitie was er een cheater actief die voor weinig geld een heel team leegplunderde. De dag erna moest ik tegen dat team en zag dat er nog maar één speler aanwezig was, een middenvelder. De engine gaat aan de slag, ik kijk de volgende dag naar de uitslag: 0-0.
ja er zaten wel wat fouten in vroeger. Maar volgens mij moest je minimaal 4 spelers per positie oid hebben, dus wel vreemd.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap niets meer van die engine, opper vroeg dat gister ook al maar volgens mij is dat helemaal veranderd.
Ja dat dacht ik dus ook, maar die update is toch 2 keer per dag? Of is dat helemaal anders nu?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
ja er zaten wel wat fouten in vroeger. Maar volgens mij moest je minimaal 4 spelers per positie oid hebben, dus wel vreemd.
Goedzo, die speler komt toch nooit aan de bak met die andere spelersquote:Op maandag 8 juni 2015 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag het ja, heb het in beraad
Wat zijn zn skills?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:35 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Goedzo, die speler komt toch nooit aan de bak met die andere spelers
Haha nee ik zit er helaas niet inquote:Op maandag 8 juni 2015 15:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zeg ik niet want dan ga jij ook bieden
Haha het was Bernat. Heb hem gekochtquote:
Probeer Rafinha te halen van Bayernquote:Op maandag 8 juni 2015 15:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zeg ik niet want dan ga jij ook bieden
Bernat is jonger en beter.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Probeer Rafinha te halen van Bayern. Zou een top aankoop voor je zijn. En ook de enige goede aankoop in de verdediging die haalbaar is.
O wauw, dat is beter ja. Had echt nooit verwacht dat Bayern hem zou verkopen. ik zou hem zelf voor geen enkele prijs weg doen iig.quote:
Haags_kwartiertje is Bayern haha.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O wauw, dat is beter ja. Had echt nooit verwacht dat Bayern hem zou verkopen. ik zou hem zelf voor geen enkele prijs weg doen iig.
Geen probleem hoor. Heb nog wat andere spelers op het oog, maar ook ik heb geld nodig daarvoor. Soms moet je dan even een duurdere verkopen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O wauw, dat is beter ja. Had echt nooit verwacht dat Bayern hem zou verkopen. ik zou hem zelf voor geen enkele prijs weg doen iig.
Ja, maar Alaba is je meest waardevolle verdediger, maar op plek 2 staat met stip Bernat he. Met hem kan je zo goed je team opbouwen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Heb nog wat andere spelers op het oog, maar ook ik heb geld nodig daarvoor. Soms moet je dan even een duurdere verkopen.
Dante, Martinez en Boateng kan je zo weg doen voor een hele hoop geld. Die zijn stuk voor stuk veel minder waardevol dan Bernatquote:Op maandag 8 juni 2015 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Heb nog wat andere spelers op het oog, maar ook ik heb geld nodig daarvoor. Soms moet je dan even een duurdere verkopen.
Haha thanks. Gelijk de training ingedaan. Zal een topverdediger worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar Alaba is je meest waardevolle verdediger, maar op plek 2 staat met stip Bernat he. Met hem kan je zo goed je team opbouwen.
Maar echt een top aankoop voor Fred, complimenten. Beter kan niet
Hij is al een top verdediger, maar als ik jou was zou ik hem eerst even zo snel mogelijk tot 105 trainen. Dan gaat hij pas echt iets extra's toevoegen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha thanks. Gelijk de training ingedaan. Zal een topverdediger worden.
Voor hoeveel had je Bernat gekocht eigenlijk? Wees maar blij met Haags-Kwartiertje, want van mij had je hem ook voor 200 miljoen niet gekregenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha thanks. Gelijk de training ingedaan. Zal een topverdediger worden.
9,3 miljoen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je Bernat gekocht eigenlijk? Wees maar blij met Haags-Kwartiertje, want van mij had je hem ook voor 200 miljoen niet gekregen
haags_kwartiertjequote:Op maandag 8 juni 2015 16:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mocht er nog iemand zijn die van een overbodige (80+) verdediger af wil, ik hou mij aanbevolen
Ik hoef hem ook niet gratis, dan maak ik gewoon netjes ¤7.700.000 overquote:Op maandag 8 juni 2015 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe niet alles gratis weg
Badstuber wel?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe niet alles gratis weg
Dat probeerde ik voor 7mio maar werd geweigerdquote:
Welkom bij de clubquote:Op maandag 8 juni 2015 16:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat probeerde ik voor 7mio maar werd geweigerd
quote:
Ik voel je pijnquote:Op maandag 8 juni 2015 16:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat probeerde ik voor 7mio maar werd geweigerd
No span, mijn hoogtepunt destijds was een 4e plek met Excelsior.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent helaas te laat met aanmelden voor dit seizoen.
Daar heb je aardig wat manager punten mee gescoord.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No span, mijn hoogtepunt destijds was een 4e plek met Excelsior.
Heb het maar even gedaan, we hadden aan het werk een complete Hattrick poule met friendlies opgezet. Dat heb ik nog wel jaren volgehouden.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je aardig wat manager punten mee gescoord.
Was simpel idd, maar die tactiek van toen werkt niet meer. Nu zijn er andere tactieken. Wel leuk dat de engine eindelijk is veranderd.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met de oude engine werd ik altijd eerste met teams die 15e moesten worden. Met de nieuwe gaat dat niet echt meer
Ik speel dit ook pas voor de eerste keerquote:Op maandag 8 juni 2015 17:54 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens mij ben ik echt een noob hierin vergeleken met veel anderen
Ben je je nu al aan het indekken voor je nederlaag die je de 1e wedstrijd gaat lijden?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:54 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens mij ben ik echt een noob hierin vergeleken met veel anderen
Heb het vroeger op de basisschool best fanatiek gespeeld. Maar daarna had ik wel eens een team, en dan logde ik nooit meer inquote:Op maandag 8 juni 2015 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik speel dit ook pas voor de eerste keer
We zullen wel zien wie wintquote:Op maandag 8 juni 2015 18:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben je je nu al aan het indekken voor je nederlaag die je de 1e wedstrijd gaat lijden?![]()
Wanneer begint eigenlijk een nieuwe ronde? Na 20.00?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb het vroeger op de basisschool best fanatiek gespeeld. Maar daarna had ik wel eens een team, en dan logde ik nooit meer in
[..]
We zullen wel zien wie wint
Nee, je kan ook op spelers bieden van andere Bundesliga teams.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan je alleen uit de transferlijst spelers kopen ofzo ?
Nee je kan een scout op pad sturen maar dan moet je seizoenskaart houder zijn. Of je klikt een club aan in de ranglijst en gaat bieden op spelers, dat kan ook.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan je alleen uit de transferlijst spelers kopen ofzo ?
Maar niks daarbuiten ? mits je scout ?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee, je kan ook op spelers bieden van andere Bundesliga teams.
Wedstrijden worden gespeeld rond 20.00 's avonds, dan begint ook meteen de nieuwe ronde.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wanneer begint eigenlijk een nieuwe ronde? Na 20.00?
Wat Haags_kwartiertje zegtquote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar niks daarbuiten ? mits je scout ?
Yep, dat is ook wel een min punt vind ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar niks daarbuiten ? mits je scout ?
Thanksquote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wedstrijden worden gespeeld rond 20.00 's avonds, dan begint ook meteen de nieuwe ronde.
Donderdag begint de competitie echt.
Meerdere scouts inzetten zou het leuker maken . Maar je kan niet je spelerskennis optimaal inzettenquote:Op maandag 8 juni 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, dat is ook wel een min punt vind ik.
Ik moet een spits hebben jaquote:Op maandag 8 juni 2015 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Powergod heeft best een aardig elftal, alleen je voorhoede is een beetje dun bezet
Maar, anders kan je heel eenvoudig binnen een mum van tijd alle spelers uit alle competities leegkopen. Lijkt me ook niet leuk.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, dat is ook wel een min punt vind ik.
Is het tegenwoordig gewoon in de avond, ja?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wedstrijden worden gespeeld rond 20.00 's avonds, dan begint ook meteen de nieuwe ronde.
Donderdag begint de competitie echt.
Ja. Krijg meestal een push melding rond 20,00 dat de wedstrijd gespeeld isquote:Op maandag 8 juni 2015 18:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig gewoon in de avond, ja?
Vroeger was het altijd midden in de nacht
Weet nog dat toen ik in de top 10 van Nederland stond dat ik die 6 keer per dag bezig was met OSMquote:Op maandag 8 juni 2015 18:34 schreef RRuben het volgende:
Ik weet nog wel dat ik op de basisschool eerder uit bed ging om OSM bij te werken
Niet goed genoeg voor BMGquote:Op maandag 8 juni 2015 18:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Koop van mij. 70 aanval 3miljoen
Ach joh, 1 spitsje erbij en je hebt een mooi elftal voor je doelstelling. Je moet 5/6e eindigen zeker?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor BMG![]()
Man ik val tussen wal en schip ermee ofzo
wat voor spits wil je, ik heb nog wel wat.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor BMG![]()
Man ik val tussen wal en schip ermee ofzo
5 ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach joh, 1 spitsje erbij en je hebt een mooi elftal voor je doelstelling. Je moet 5/6e eindigen zeker?
Boven de 80quote:Op maandag 8 juni 2015 19:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat voor spits wil je, ik heb nog wel wat.
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag al 5x een bod gehad op Badstuber
Nu van Opperkleurder
9.3 miljoen was het laatste bod op hem.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als de vraag zo hoog is moet ik misschien maar naar een andere CV gaan zoeken
Zodeknetterquote:Op maandag 8 juni 2015 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
9.3 miljoen was het laatste bod op hem.
9.6quote:Op maandag 8 juni 2015 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
9.3 miljoen was het laatste bod op hem.
Heb je de Brouwersgod nou gewoon te koop gezetquote:
Limbo,s moet je zo snel mogelijk eruit schoppenquote:Op maandag 8 juni 2015 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je de Brouwersgod nou gewoon te koop gezet
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Limbo,s moet je zo snel mogelijk eruit schoppen
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Limbo,s moet je zo snel mogelijk eruit schoppen
Nou.. neequote:Op maandag 8 juni 2015 19:26 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb er een van 83. Voor 18m is hij van jou
Vraag 450, dat is pas een FOK!kers prijsjequote:
Net het echte Bayern, heel Dortmund leegkopenquote:
Haha, scheelt dat voordat ik het contract tekende al Lewa en Gotze in bezit had. Maar alleen Reus, de rest hoef ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Net het echte Bayern, heel Dortmund leegkopen
Kampioenschapquote:Op maandag 8 juni 2015 19:39 schreef Funel het volgende:
Wordt echt een drama met SC Paderborn 07, zal eens kijken of ik er iets van kan maken
Haal gewoon je doelstelling, dan doe je het primaquote:Op maandag 8 juni 2015 19:39 schreef Funel het volgende:
Wordt echt een drama met SC Paderborn 07, zal eens kijken of ik er iets van kan maken
Wat is die doelstelling eigenlijk?quote:Op maandag 8 juni 2015 19:42 schreef Funel het volgende:
Ach, ben al blij dat er nog een team over was
en idd ds halen is prima resultaat
Ik denk d.m.v. eigen vermogenquote:Op maandag 8 juni 2015 19:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 21 miljoen voor Mustafi?
Ik wil welquote:Op maandag 8 juni 2015 20:20 schreef RRuben het volgende:
Wie wil oefenwedstrijd doen dan komende ronde? Ik heb HSV dus beetje gelijkwaardige ploeg is wel nice
Kom op drizzt, Duitse mentaliteit!quote:Op maandag 8 juni 2015 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen pimpen met z'n geld en ik zit hier met amper 3M in kas
Ik speelde niet met mijn beste opstelling, daar lag het gewoon aanquote:
Tuurlijk,ik heb ook wat goeie in de training staanquote:Op maandag 8 juni 2015 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik speelde niet met mijn beste opstelling, daar lag het gewoon aan
Werder Bremen - Eintracht Frankfurt 2-0quote:
Atle.... Ohquote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werder Bremen - Eintracht Frankfurt 2-0
di Santo
(1 - 0) 49"
Hajrovic
(2 - 0) 72"
Man of the match: di Santo
KOEKOEK
op de startpagina kan je iemand uitnodigenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:43 schreef Wicky15 het volgende:
Ik wil ook wel een oefenpotje, geen idee hoe dat moet. Dus iemand die wil kan me uitnodigen (Hertha BSC)
Zometeen op laptop eens kijken. Iemand die wil?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:44 schreef RRuben het volgende:
[..]
op de startpagina kan je iemand uitnodigen
Wat zoek je precies?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb 16 miljoen, maar zie niet echt leuke spelers op transferlijst
Een goede keep en spits kan ik nog wel gebruiken. Ja, kan nog wel meer gebruiken maar dat zijn wel de belangrijkste denk ikquote:
Ik heb een goede keeper voor weinig te koop staan.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:26 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Een goede keep en spits kan ik nog wel gebruiken. Ja, kan nog wel meer gebruiken maar dat zijn wel de belangrijkste denk ik
Zonder dit te lezen had ik je een uitnodiging gestuurd.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zometeen op laptop eens kijken. Iemand die wil?
Ga toch wegquote:Op maandag 8 juni 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een goede keeper voor weinig te koop staan.
Ja, ik ben ook wat spelers aan het trainen. Al is maar één speler beter gewordenquote:Op maandag 8 juni 2015 22:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zonder dit te lezen had ik je een uitnodiging gestuurd.
Maar goed, ik train mijn vier beste spelers die ik niet kon gebruiken, dus 0-1 nederlaag is niet zo rampzalig.
Ik heb fucking 4 keepers, wat moet ik ermeequote:Op maandag 8 juni 2015 22:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ga toch weg
[..]
Ja, ik ben ook wat spelers aan het trainen. Al is maar één speler beter geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |