Het wijst zich vanzelf, competitie begint over 4 dagen pas dus je hebt nog even voorbereidingstijd.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:50 schreef RRuben het volgende:
Heel lang niet meer gespeeld, lijkte wel grappig om mee te doen. Snap er helaas helemaal niks meer van haha
Is mij niet gelukt. Heb het een hele tijd niet gespeeld en speel nu met een nieuw account.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:54 schreef Grifte het volgende:
Is het nog steeds zo makkelijk om met een degradatiekandidaat kampioen te worden?
Snel zelf aanmelden. Het kan nogquote:Op zondag 7 juni 2015 19:58 schreef Toto69 het volgende:
Geef mij Leverkusen maar, als het me niet lukt meld ik me wel weer af.
Dit is wel iets anders. Ik vind het wel leuk. Jij denk ik ook wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik speel vaak FM , weet niet of het vergelijkbaar is
ff kijken hoorquote:Op zondag 7 juni 2015 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snel zelf aanmelden. Het kan nog
Nee is niet echt vergelijkbaar. Met 5 minuten per dag kun je dit spelen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik speel vaak FM , weet niet of het vergelijkbaar is
12de worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is jullie doelstelling jongens?
Waarom denk je dat ik voor Werder heb gekozenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice, dat is haalbaar met Werder!
quote:Op zondag 7 juni 2015 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor Werder heb gekozen
Je legt de lat niet graag hoogquote:Op zondag 7 juni 2015 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor Werder heb gekozen
Ik win graag de competitie op managerpunten.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je legt de lat niet graag hoog
Dat kan ook ja!quote:Op zondag 7 juni 2015 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik win graag de competitie op managerpunten.
Heb jij je aangemeld bij Bayer Leverkusen??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |