Op zondagavond (net 5?) 3 nieuwe afleveringen MKR NZ. Half jaar geleden tijdens vakantie in NZ de laatste paar afleveringen gezien maar nooit vanaf het beginquote:Op maandag 8 juni 2015 09:54 schreef avotar het volgende:
Dan heb ik eigenlijk liever dat ze de nieuwste serie van My Kitchen Rules gaan uitzenden....
Tot vanavondquote:Op maandag 8 juni 2015 09:43 schreef LPFAN het volgende:
Oh tof! je hebt hem al gemaakt
tot vanavond!
Oh echt, zal het eens even gaan controleren.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:19 schreef Dudette1985 het volgende:
[..]
Op zondagavond (net 5?) 3 nieuwe afleveringen MKR NZ. Half jaar geleden tijdens vakantie in NZ de laatste paar afleveringen gezien maar nooit vanaf het begin
Bier en popcorn bij je?quote:
Ben nog aan het koken, dus eigenlijk was mijn post een leugen.quote:
Die zijn vaak het leukstequote:Op maandag 8 juni 2015 18:26 schreef LPFAN het volgende:
ik kan niet alles zien vandaag ;p maar zijn toch alleen maar de selectierondes gelukkig ;p
true ;p van die combinaties, dat je denkt van waarom doe je in godsnaam mee ;pquote:Op maandag 8 juni 2015 18:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zijn vaak het leukstelekker falen
hahah jaquote:
Hij is wel eerlijk... slecht is slecht, goed is goedquote:
ja ok maar et kan ook anders ;pquote:Op maandag 8 juni 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij is wel eerlijk... slecht is slecht, goed is goed
hahahah jaquote:Op maandag 8 juni 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
Als ze nu nog ff de winnaar zeggen hebben we alles wel gezien![]()
Die heb ik volgens mij per ongeluk gezien toen ik de OP maaktequote:Op maandag 8 juni 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
iddquote:Op maandag 8 juni 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
ik heb net ff gegoogeldquote:Op maandag 8 juni 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij per ongeluk gezien toen ik de OP maakte![]()
Overigens: 100.000 CND$ = 80342,93 USD = 71533,57 EURO
Welk jaar kijken we eigenlijk?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik heb net ff gegoogeldik vind het wel leuk om te weten ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |