Aziatenquote:Op zondag 14 juni 2015 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Holy shit, die Euphonium is bijna groter dan die griet
Zo krijg je dus meer respect voor de animequote:Op zondag 14 juni 2015 23:01 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe kunnen ze nou zo rondspringen en toch nog spelen. Best knap.
Oh ohquote:Op maandag 15 juni 2015 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... zo eindeloos veel beter dan de rest van de wereld....![]()
Klinkt echt super tof.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:32 schreef Easymodo het volgende:
Animecon 2015 was echt gezellig en ik had een geweldige tijd. Heel veel nieuwe mensen ontmoet, leuke events en zoveel mooie cosplays. Pluspunten ten opzichte van vorig jaar waren de korte rijen voor animecon en de events, de foodstands, Deshima Sounds en het aanbod aan games in de gameroom.
.... maar heb je nou een waifu opgepikt, of niet...?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:32 schreef Easymodo het volgende:
Animecon 2015 was echt gezellig en ik had een geweldige tijd. Heel veel nieuwe mensen ontmoet, leuke events en zoveel mooie cosplays. Pluspunten ten opzichte van vorig jaar waren de korte rijen voor animecon en de events, de foodstands, Deshima Sounds en het aanbod aan games in de gameroom.
Dat was het ook. Ben dit jaar met m'n zusje gegaan voor een dag, maar we hadden eigenlijk halverwege al besloten dat we volgend jaar twee dagen gaan.quote:
Meh, misschien komt het waifu gedeelte nog wel.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... maar heb je nou een waifu opgepikt, of niet...?
Cardboard cut-out.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:43 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe kun je nou een waifu oppikken? Een waifu is toch gewoon?
Fuck,weer wat gemist.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:32 schreef Easymodo het volgende:
Lelijke Hollanders?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... maar heb je nou een waifu opgepikt, of niet...?
Lelijke Hollanders? Nee joh, zoveel cuties daar <3. Tuurlijk zijn er ook wat mindere bij, maar dayum.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fuck,weer wat gemist.![]()
[..]
Lelijke Hollanders?
Oh, was het in Nederland?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fuck,weer wat gemist.![]()
[..]
Lelijke Hollanders?
Nee, Den Haag @ World Forumquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, was het in Nederland?
Was het in/rond Eindhoven? Ik zag daar op het station afgelopen zaterdag wel weer een collectie lelijke alto-nerds staan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |