Ja, ik ga door naar het hbo werken kan altijd nogquote:
"Belangrijke aankondiging 26 6"quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:28 schreef Qunix het volgende:
NICHIJOU S2 CONFIRMED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Belangrijke aankondiging 26 6"
Wie weet kappen ze gewoon met de manga.
I know. Speculaties over de mangaka wat terugkomt van hiatus.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Ik ook wel... De anime is van lang geleden. Loopt de manga nog?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:45 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou liever nieuwe episodes van Ebichu zien...
Ik heb geen flauw idee, maar dat is de enige anime die ik echt grappig vond.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ook wel... De anime is van lang geleden. Loopt de manga nog?
DMC bijvoorbeeld gezien? Dat vond ik ook grappig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar dat is de enige anime die ik echt grappig vond.
Nichijou deed me niet zo veel toen ik het keek.
Fixed.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I am become zwabber, destroyer of reeks.
Die was heel grappig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
DMC bijvoorbeeld gezien? Dat vond ik ook grappig.
Heulemaal nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:12 schreef Arashimashou het volgende:
Oei oei. Zat ze bij die divisie.
[ afbeelding ]
Ik loop zo achter. In plaats van er iets aan te doen ga ik hier zeuren dat ik achterloop. Grrr.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wat haat ik deze man. Ik hoop er een spotje op zijn kop valt als ze eenmaal in een concertzaal mogen spelen.
Beter. Aflevering tien is ragequit-waardig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik loop zo achter. In plaats van er iets aan te doen ga ik hier zeuren dat ik achterloop. Grrr.
Aan het wachten op FFFquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wat haat ik deze man. Ik hoop er een spotje op zijn kop valt als ze eenmaal in een concertzaal mogen spelen.
DMC staat voor....!?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
DMC bijvoorbeeld gezien? Dat vond ik ook grappig.
Nooit van gehoord, maar zolang het geen bloedende hamsters en neukende paartjes heeft, vraag ik me af hoe leuk het zal zijn...quote:
Ben er een paar jaar geleden op doorreis geweest. Het vliegveld zag er wel stijlvol uit en in had niet het idee dat er kuiltjes in de landingsbaan lagen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is Detroit niet al 10 jaar kapot?
Dat klinkt... nietszeggend.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ben er een paar jaar geleden op doorreis geweest. Het vliegveld zag er wel stijlvol uit en in had niet het idee dat er kuiltjes in de landingsbaan lagen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar zolang het geen bloedende hamsters en neukende paartjes heeft, vraag ik me af hoe leuk het zal zijn...
Heb even gezocht na de eerste aanbeveling, maar wat ik er van zag lijkt me niet veel aan eerlijk gezegd...quote:
... tja, dat krijg je wanneer men hier de voorkeur geeft aan 'flat', ipv 'OPPAIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiii'.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:03 schreef Arashimashou het volgende:
Te stil hier. Ter illustratie. Kumin stelt hier de reeks voor.
[ afbeelding ]
We moeten met de reeks een keer naar een of andere ultimate con.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, morgen naar Animecon. Benieuwd of dat beter te doen is dan Tsunacon.
Met z'n allen in de touringcar naar MCM Comic Con in Londen. Onderweg anime kijken op de kleine beeldbuis TVtjes die alleen maar VHS accepteren en zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
We moeten met de reeks een keer naar een of andere ultimate con.
Ik kom uit Groningen, dus ik kom altijd van relatief ver. Daar heeft onze soort zich aan aangepast.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
Tja, wat is de grootste? Of iets dat wat centraler ligt misschien?
kimiko a shitquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:03 schreef Arashimashou het volgende:
Te stil hier. Ter illustratie. Kumin stelt hier de reeks voor.
[ afbeelding ]
Ik zie niks vreemds. Ik heb wel geluid uitstaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://commiesubs.com/
Nu zijn ze te ver gegaan.
Ze hebben de gebruikelijke Oregairu-hypepost verzaakt ten gunste van een Oregairu-sponsorpost. Een aflevering zonder Orimoto en de meme-fabriek Commie gaat meteen naar de tyfus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zie niks vreemds. Ik heb wel geluid uitstaan.
FAGGITquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog achtien uur tot Horriblesubs, zal commie voor die tijd klaar zijn?
[ afbeelding ]
Awaken my Master versie??quote:
Animecon is toch in Den Haag?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:24 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag was een goede dag. Op Animecon de complete Blame! manga opgepikt voor stiekem schandalig weinig. In bijna nieuwstaat ook. Ik ben er misschien een klein beetje te blij mee.
Yes.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 08:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Animecon is toch in Den Haag?
Ik wist niet eens dat animecon bezig was.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:24 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag was een goede dag. Op Animecon de complete Blame! manga opgepikt voor stiekem schandalig weinig. In bijna nieuwstaat ook. Ik ben er misschien een klein beetje te blij mee.
Het is vandaag en morgen nog. Hophop!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat animecon bezig was.
En ik woon ook nog eens in Den Haag.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat animecon bezig was.
Morgen kan ik helaas niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vandaag en morgen nog. Hophop!
Was dat vandaag?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:24 schreef DeZwabber het volgende:
Commie was eerderquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog achtien uur tot Horriblesubs, zal commie voor die tijd klaar zijn?
[ afbeelding ]
Gisteren, vandaag, en morgen.quote:
Kijk maar uit, anders cancel ik de heilige folderquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 13:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders cancel ik de heilige folder
shift-delete is de enige goede actie..quote:Op zondag 14 juni 2015 13:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders cancel ik de heilige folder
Niet ear.RAPE aubquote:
Ze klinken goed, totdat haar stem te horen is.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Pls, ze maken de beste OP's die er zijn.
Capsule is grondleggerquote:
Gelukkig heb ik onofficieel meer levenquote:Op zondag 14 juni 2015 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hebt nu officieel minder leven dan ik.
quote:
RIP ARASUquote:Op zondag 14 juni 2015 22:07 schreef Arashimashou het volgende:
Ik geloof dat mijn post niet is doorgekomen.
Enigszins offtopic: Ik denk niet dat Belgen zo zuur zijn dat ze een FOK! equivalent hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |