Nee, want er zitten al jaren geen 20 sigaretten meer in een pakje.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
En niemand zegt iets over dat er maar 19 sigaretten in een pakje van 20 zitten
Je krijgt er n van mij.quote:
Toen ik nog rookte haalde ik wel 50 uit een pakje maar die draaide ik dan wel zelf.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want er zitten al jaren geen 20 sigaretten meer in een pakje.
Maar dat wist jij nog niet, had je nog niet gelezen uiteraard...
Ik heb al, dankje.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt er n van mij.
Zo ben ik dan ook wel weer.
En als ik je vertel dat mw. MM een moestuin gaat onderhouden met bio-producten dan kan je ook een beetje trots op mij zijn. Hoewel ik die onbespoten zooi niet ga eten natuurlijk, daar ben ik niet tegen bestand...
Dat is het overwegen waard.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:01 schreef drakin het volgende:
Maar misschien wil mw MM jouw portie wel even in een bakje roundup(zwaarste gif, verdunde versie van agent orange en domme mensen die dit als onkruidverdelger gebruiken) onderdompelen.
Dat is in zijn geheel niet erg, dat gebeurt mij ook nogal eens, het zal de leeftijd zijnquote:Op maandag 8 juni 2015 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Het woord gister is niet overgekomen bij mij.
Toen ik nog rookte haalde ik de shag uit mijn oksel vandaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte haalde ik wel 50 uit een pakje maar die draaide ik dan wel zelf.
Af en toe had ik een pakje sigaretten waar 25 in zaten.
Het inmiddels welbekende discussie-uurtje tussen MM en Drakin.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:47 schreef just me het volgende:
Jeetje waar gaat dit over![]()
spelletje ik vang jou op je woorden en ik lul me eruit ?
Ik!quote:Op maandag 8 juni 2015 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
En niemand zegt iets over dat er maar 19 sigaretten in een pakje van 20 zitten
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het inmiddels welbekende discussie-uurtje tussen MM en Drakin.
Waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb...quote:Op maandag 8 juni 2015 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het inmiddels welbekende discussie-uurtje tussen MM en Drakin.
volgens mij geniet je ervanquote:Op maandag 8 juni 2015 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb...
Waarom begin je er dan aan?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is in zijn geheel niet erg, dat gebeurt mij ook nogal eens, het zal de leeftijd zijn
O ja, sorriequote:
Vanwege die ene post van drakin dat ze alles gelezen had.quote:
Ach, ik zie het als een spelletje.quote:
Neem ook maar een bakkie danquote:Op maandag 8 juni 2015 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had alleen deze pagina gelezen, niet alles. En niet goed, dus ga je me op van alles pakken.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege die ene post van drakin dat ze alles gelezen had.
Daarna werd het van kwaad tot erger en liet ik mij meeslepen...
[..]
Ach, ik zie het als een spelletje.
Maar het spelletje heeft geen vooraf bepaalde regels en dus loopt het wel eens uit de hand.
Klaar nu...
quote:
Wat ze niet op krijgen, mogen ze mee naar huis nemen?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, boodschappen binnen en jullie kunnen trots op me zijn, geen chocola gekocht. Wel chocoladekoekjes, maar die zijn voor bezoek.
Dat ga je volhouden, denk je?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, boodschappen binnen en jullie kunnen trots op me zijn, geen chocola gekocht. Wel chocoladekoekjes, maar die zijn voor bezoek.
het is me een paar maanden geleden eigenlijk vrij makkelijk gelukt, maar omdat de kilo's er verder te hard af gingen was ik weer begonnen. Gewicht is nu stabiel en ik heb weer normale eetlust, dus weer een poging.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Jawel, staan in het MUZ topic.
Wilde niet meer crossposten...
Niks slowchatten, MUZ weet je wel.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ga jij nou ook al beginnen met slowchatten in het MUZ-topic? Ik denk dat ik maar eens naar Feedback ga.
Het wordt veel te saai allemaal.
Tuurlijk, waarom niet...quote:Op maandag 8 juni 2015 13:08 schreef just me het volgende:
Lieve MM wil je de foto's hier ook posten ?
Maar een koekje af en toe kan toch geen kwaad of ben je bang dat je dan helemaal los gaat?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is me een paar maanden geleden eigenlijk vrij makkelijk gelukt, maar omdat de kilo's er verder te hard af gingen was ik weer begonnen. Gewicht is nu stabiel en ik heb weer normale eetlust, dus weer een poging.
En het bezoek moet gewoon vaak langskomen, gaan de koekjes vanzelf op
straks kan af en toe een chocoladekoekje zeker wel weer, maar ik moet eerst van de verslaving af.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een koekje af en toe kan toch geen kwaad of ben je bang dat je dan helemaal los gaat?
Oeis de druk wordt opgevoerdquote:Op maandag 8 juni 2015 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
straks kan af en toe een chocoladekoekje zeker wel weer, maar ik moet eerst van de verslaving af.
En als just me met de sigaretten kan stoppen, dan kan ik dat ook met de chocola
All you need is love vogelquote:Op maandag 8 juni 2015 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet naar het midden kijken, maar naar de zijkanten...
Jij hebt weinig nodig voor een beetje inspiratie, h?quote:
vervloektquote:Op maandag 8 juni 2015 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt weinig nodig voor een beetje inspiratie, h?
zo vind ik beterquote:
Ik zou het bijna vergeten, maar toch bedankt THquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:00 schreef Treehut362 het volgende:
Even mede delen dat het morgen woensdag is.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:00 schreef Treehut362 het volgende:
Even mede delen dat het morgen woensdag is.
En die heb jij geconfisqueerd...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
liep vandaag een kindje mee rond op school
Ik zei, mag ik een foto van je boek makenquote:
Oh dat is een foto van eigen handquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zei, mag ik een foto van je boek maken
mijn hand staat er niet opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen al in lederhosen.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:04 schreef Kingstown het volgende:
Vandaag precies 45 jaar geleden gemaakt. MadMaster gaat dit leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen al in lederhosen. [ afbeelding ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
45 Jaar geleden, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:04 schreef Kingstown het volgende:
Vandaag precies 45 jaar geleden gemaakt. MadMaster gaat dit leuk vinden.
Laat ik dan eens een YT'tje doen...quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:24 schreef Treehut362 het volgende:
Orkestleider James Last (86) overleden
[ afbeelding ]
een muzikant "pur sang"
een boekquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
liep vandaag een kindje mee rond op school
Maar wel voor altijd de eerste Nederlandse club ooit die dat gelukt is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef MadMaster het volgende:
45 Jaar geleden, ja.
Dat zegt genoeg...
quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:04 schreef Kingstown het volgende:
Vandaag precies 45 jaar geleden gemaakt. MadMaster gaat dit leuk vinden.Ik zat bij de school-tandarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen al in lederhosen. [ afbeelding ]
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik dan eens een YT'tje doen...
Een oud, maar wijs gezegde: 'En is geen...'quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar wel voor altijd de eerste Nederlandse club ooit die dat gelukt is.
Daar zal mevrouw MM blij mee zijn. Ze heeft 1 partner, maar eigenlijk heeft ze er dus geen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Een oud, maar wijs gezegde: 'En is geen...'
Polygamie is hier helaas niet toegestaan...quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar zal mevrouw MM blij mee zijn. Ze heeft 1 partner, maar eigenlijk heeft ze er dus geen.
Ik zag je ninja-edit. Die was scherper dan wat er nu staan. Had je me met aannames in m'n gezicht kunnen gooien.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Polygamie is helaas niet toegestaan...
Aannames mogen nog steeds niet, vandaar...quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit. Die was scherper dan wat er nu staan. Had je me met aannames in m'n gezicht kunnen gooien.
Niet mijn ding, maar ik heb wel bewondering voor de man. Er was volgens mij maar n James Last.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:24 schreef Treehut362 het volgende:
Orkestleider James Last (86) overleden
[ afbeelding ]
een muzikant "pur sang"
Geinig, ik kreeg laatst van mijn moeder een DVD met gedigitaliseerde oude dia's, die had iemand voor haar gemaakt. Heb ik vorige week met mijn zoon bekeken, dat was leuk want mijn vader stond er natuurlijk ook op en die heeft mijn zoon nooit gekend.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:24 schreef sacha het volgende:
ik heb tussen de berg gestolen foto's allemaal kleine sacha foto's gevonden, ook met mijn papa
Omdat je zo aandringt, een goedemiddag Sas.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:26 schreef sacha het volgende:
leuk dat je er weer even was sacha![]()
toedeloe!
klopt, ik vind iedereen liefquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is ook helaas voor jou, aangezien jij ook met iedereen wil...
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind niemand lief. Behalve Eskanatuurlijk.
Ben je al bezig met een top-100 lijstje van de jaren 80 te maken? Anders moet ik Mexi even inschakelen om je op het rechte pad te brengen. Het is trouwens verplicht om Echo and the Bunnymen op 1 te zetten.quote:
je vergeet jezelfquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind niemand lief. Behalve Eskanatuurlijk.
Uhm. Gewoon alle nummers van Spandau Ballet draaien. Met Trough the Barricades op 1.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je al bezig met een top-100 lijstje van de jaren 80 te maken? Anders moet ik Mexi even inschakelen om je op het rechte pad te brengen. Het is trouwens verplicht om Echo and the Bunnymen op 1 te zetten.
Spandau Ballet heeft precies 3 leuke nummers gemaakt: Chant no.1, Musclebound en to cut a long story short.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm. Gewoon alle nummers van Spandau Ballet draaien. Met Trough the Barricades op 1.
Toch is het de eerste band waar ik aan moeten denken bij muziek uit de jaren 80.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spandau Ballet heeft precies 3 leuke nummers gemaakt: Chant no.1, Musclebound and to cut a long story short.
1 daarvan mag je op nummer 2 zetten. Achter Echo. En Tony Hadley is een conservatieve eikel.
We zitten weer eens op 1 lijn en van de nummers die je noemt is voor mij To Cut A Long Story Short de beste. Met Gold en de rest van de catalogus maak je mij ook niet echt blij.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spandau Ballet heeft precies 3 leuke nummers gemaakt: Chant no.1, Musclebound and to cut a long story short.
1 daarvan mag je op nummer 2 zetten. Achter Echo. En Tony Hadley is een conservatieve eikel.
Dan ken je waarschijnlijk 80% van de 80's bands niet, behalve wat de hitparade haalde en dat is voor mij een redelijke graadmeter voor kwaliteit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch is het de eerste band waar ik aan moeten denken bij muziek uit de jaren 80.
Die mag. Maar dan in je jaren 70 lijst. En daarvan is de deadline al voorbij.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag de soundtrack van Grease ook niet?
Dan mis je alles wat nooit in de hitparade kwam en dat is best veel. En R.E.M en Frank Boeijen is jaren 80 hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken jaren 80 alleen van wat mijn moeder draaide. Dus dat is Yazoo, De Dijk, Spandau Ballet, Cliff Richard, Nirvana, Guns and Roses. Mijn moeder was 14 toen de jaren 80 begonnen dus die heeft idd vooral populaire muziek gedraaid.
Mijn vader draaide overigens Fleetwood Mac (jaren 70), REM, The Police, Frank Boeijen.
Tenminste dit is wat mij bij gebleven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |