Ga je ook dragen? Yay, we overspoelen de school met dragers en doekenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:44 schreef pinquit het volgende:
Ik ging eigenlijk het huis opruimen maar toen stond ik een uur mn draagdoek te strijken
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ga je ook dragen? Yay, we overspoelen de school met dragers en doeken![]()
en misschien ontdek ik dan eindelijk wie je bent![]()
Buik! Rug ook geprobeerd. Dat vindt ze ook wel ok, maar dan wringt ze haar armen er uit en gaat ze piepen omdat dat toch niet lekker dit. Manlief vo d het ook geweldig. Die had haar in de tula op de fiets. Ze was doodmoe en moesten nog een half uur fietsen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:37 schreef Moppert het volgende:
ha dat gevoel ken ik
was je aan het buik of rugdragen?
leuk dat manleif er ook blij mee isquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:26 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Buik! Rug ook geprobeerd. Dat vindt ze ook wel ok, maar dan wringt ze haar armen er uit en gaat ze piepen omdat dat toch niet lekker dit. Manlief vo d het ook geweldig. Die had haar in de tula op de fiets. Ze was doodmoe en moesten nog een half uur fietsen.
poging tot gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:12 schreef L-E het volgende:
Wil iemand mij toevoegen aan de draagdoekenverkoopfacebookpagina?
Oh dat wil ik ook wel!quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:12 schreef L-E het volgende:
Wil iemand mij toevoegen aan de draagdoekenverkoopfacebookpagina?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |