Dat heb ik nu ook voor de Dear Diary Toddler betaald. Maar ach, die ga ik ook niet verkopenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:09 schreef Moppert het volgende:
Njah ja eigenlijk wel. Ze horen dat ze er retail voor terugkrijgen en voor de bliss is dat 150 euro.
Mensen hebben die dan gekocht voor 250¤ dat krijg je er nooit maar dan ook nooit voor terug.
Maar uitverkocht. Of kijk ik scheef?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:52 schreef Burdie het volgende:
Hier zijn ze goedkoper met gratis verzending.
Haha, ninja-edit iddquote:Op maandag 8 juni 2015 18:54 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Maar uitverkocht. Of kijk ik scheef?
Ik ging ook al kijken want heb ze daar ook vandaan
Edit: Sjeetje dat was een snelle verandering![]()
Ik heb niets gezegd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen roze/ polkadot bandjequote:Op maandag 8 juni 2015 18:52 schreef Burdie het volgende:
Hier zijn ze goedkoper met gratis verzending.
We hebben dezelfdequote:Op maandag 8 juni 2015 18:04 schreef Moppert het volgende:
Ik heb de circle du soleil weer terug gekocht![]()
(was mijn eerste tula)
En heb zo erg spijt van de verkoop gehad)
[ afbeelding ]
Die staat nu te koop op tweedehands draagdoekenmarkt of ddm. Een van die twee. 140 euro dacht ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:30 schreef Poppejans het volgende:
Ik wil de Tula Toddler skulls!
Maar ook ik wil eerst wat verkopen,mn Manduca
Oooh die is leuk!!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:53 schreef Moppert het volgende:
weer een nieuwe die uitkomt
[ afbeelding ]
Maar..maar die is nieuw 150 euro. Gekke henkie wie daar 140 euro voor gaat neertellen 2dehands.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:39 schreef faptist het volgende:
[..]
Die staat nu te koop op tweedehands draagdoekenmarkt of ddm. Een van die twee. 140 euro dacht ik.
Ik zoek de baby versie voor m'n man dus baalde haha.
Een tijd geleden dacht ik dat deze mevrouw Moppert was die zelf haar Tula's showde.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:04 schreef Moppert het volgende:
het hoeft niet duur te zijn.
Voor de mensen die een tula willen kopen, er is ook weer een nieuwe print.
De palette maar dan met iets andere kleuren
[ afbeelding ]
Ohhhquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:53 schreef Moppert het volgende:
[ afbeelding ]
ja, ik. Hele fijne soepele dunne doek, heel veel gebruikt de eerste maanden!quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:48 schreef Rawedni het volgende:
Ik breek even in.. Heeft er iemand ervaring met de Vipcarrier van bamboe? Ik zoek een makkelijke draagdoek of ergonomisch draagsysteem die aan de volgende eisen voldoet:
-Ivm warme baby (nu 3 weken oud) en komende zomer zo dun en luchtig mogelijk
-Voor te knopen of helemaal niet hoeven knopen (baby erin en eruit zonder weer opnieuw te hoeven knopen) ivm onrustige baby die steeds de borst wil. Moet dus bijzonder makkelijk in gebruik zijn maar wel goed voor het lijfje van beeb.
Ik heb al een geweven van Little Frog maar die is vrij dik en ik heb moeite met het knopen. Daarom leek me een stretchdoek voor de eerste maanden toch wel prettig.
Of weet iemand een beter alternatief? Alvast bedankt!
Die is leuk!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:53 schreef Moppert het volgende:
[ afbeelding ]
I wishquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:06 schreef ingee het volgende:
[..]
Een tijd geleden dacht ik dat deze mevrouw Moppert was die zelf haar Tula's showde.
De skulls gaan ze niet meer maken in verband met Cultural appropriation.. wat er nog nieuw te koop is dat is wat er nog is zeg maar. in shops dus ik denk dat je hem niet echt veel goedkoper zal vindenquote:Op woensdag 10 juni 2015 07:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar..maar die is nieuw 150 euro. Gekke henkie wie daar 140 euro voor gaat neertellen 2dehands.
Bij een drager geloof ik al helemaaaal niet in dat 'indraag'geld
edit:oh die met de zebra's vind ik ook erggg leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |