Altijd hè. En een foto met een paar negertjes zodat we kunnen zien wat een wereldverbeteraars het zijn. En een foto met vriendinnen zodat we weten dat ze vriendinnen heeft.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja of dat de helft color run heeft als profielfoto
er waarom moet je als man altijd het gesprek openenquote:Op zondag 7 juni 2015 11:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Altijd hè. En een foto met een paar negertjes zodat we kunnen zien wat een wereldverbeteraars het zijn. En een foto met vriendinnen zodat we weten dat ze vriendinnen heeft.
Uit medelijden.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:46 schreef DrDentz het volgende:
En waarom moet je als man altijd vragen stellen en geven zij kortaf antwoord? Waarom like je dan?
en een mh17 fotoquote:Op zondag 7 juni 2015 11:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Altijd hè. En een foto met een paar negertjes zodat we kunnen zien wat een wereldverbeteraars het zijn. En een foto met vriendinnen zodat we weten dat ze vriendinnen heeft.
quote:Op zondag 7 juni 2015 08:21 schreef hugecooll het volgende:
Creatieve manier om aan je trekken te komen
mh17-foto doelt hij op het vliegtuig mh17..quote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef DrDentz het volgende:
Lol. Wat is een mh17 foto? Ik heb al lang niet getinderd.
Maar hoe zou je dat in je tinderprofiel kunnen verwerken?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
mh17-foto doelt hij op het vliegtuig mh17..
En? Veel cliches die waar zijn daar? Zie ze altijd als zo heel competitief tegenover andere vrouwen, elkaar niks gunnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:14 schreef TheMechanic het volgende:
Heb ooit gesproken met wat dames uit de Verenigde Staten. Als je een uur niets tegen ze zegt voelen ze zich al meteen afgewezen.
Zo goed kende ik ze niet maar het leek er wel op. Klagen over hun eigen vriendinnen enz.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En? Veel cliches die waar zijn daar? Zie ze altijd als zo heel competitief tegenover andere vrouwen, elkaar niks gunnen.
wat is er mis met een van beide????????quote:Op zondag 7 juni 2015 16:36 schreef Mark031 het volgende:
TS denkt dat ze echt voor hem vallenHet zijn over het algemeen maar twee soorten vrouwen die jij aantrekt:
1) Vrouwen die opzoek zijn naar een beter bestaan.
2) Vrouwen met een dusdanige attitude dat ze alleen op blanke en Westerse mannen vallen en neerkijken op hun eigen Aziatische mannen. Dit zijn vooral die rijke Asians.
Yup. Lekker in april naar thailand. Lekker koel. Helemaal niet 43 graden oid.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:30 schreef niels0 het volgende:
Maak er alsjbl geen misbruik van TS. Die meiden zijn allemaal op zoek naar een beter leven.
's-zomers naar Azie gaan vind ik trouwens niet zo slim.
Fillipijnen en Thailand ga je het best heen in january - april ivm het weer en de prijzen inzake hoog-/laagseizoen.
Hangt ervan af waar je heen gaat. Ik ga meestal in de richting Cambodia. Oktober laatste keer was echt heet.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Yup. Lekker in april naar thailand. Lekker koel. Helemaal niet 43 graden oid.
Zodra je de grens overgaat is het al beter.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:31 schreef Roces18 het volgende:
Ik ga dat ook maar eens doen, beter dan die passieve wijven in NL.
ja maar Spaanse meisjes zijn zo vies behaard en kleinquote:Op zondag 7 juni 2015 17:30 schreef James_R het volgende:
Krijg steeds meer het idee dat het gewoon ligt aan de Nederlandse vrouwen.
Was een paar maanden terug in Barcelona, en daar had ik me toch een zooitje lekkere matches. Hier in NL is het maar mondjesmaat en dan zijn het ook nog eens meiden met een uitstraling en/of uiterlijk van niks.
Heel thailand, behalve de heuvels in het noorden is een regelrechte hel in april. Daarom ook dat natspuit festival (songkran). Maar jan, feb en de eerste helft van maart is prima uit te houdenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je heen gaat. Ik ga meestal in de richting Cambodia. Oktober laatste keer was echt heet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |