abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153317308
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
SPOILER: SilverSjoiis
SPOILER: MaJo
SPOILER: Ronderotonde
SPOILER: Bottoms_up
SPOILER: Barreltje
SPOILER: KapiteinCupcake
SPOILER: Leonietje83
SPOILER: Fien10
SPOILER: Felinecat
SPOILER: Mazou
SPOILER: Onomatopee
SPOILER: SmallishBear
SPOILER: Sam1993
SPOILER: Saarah
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Helaas niemand dus het wordt tijd voor een streepjesregen *O* :s) *)

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 65% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 08-06-2015 11:10:47 ]
S. 2014
J. 2016
  zondag 7 juni 2015 @ 08:47:40 #2
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153320420
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 01:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Stoel, kun je mij uit de op halen? We hebben afgelopen week uitslagen gehad in het ziekenhuis die niet goed waren. Ik ben al voorzichtig een topic opgeschoven, al zal ik hier natuurlijk wel blijven lurken. En duimen voor streepjes, natuurlijk! Op naar de babyboom in maart! *O*
pi_153320527
Oh nee Stroopwafel. Sterkte in het andere topic.

Ik wilde weten bij hoeveel hcg de tests uitslaan om te bepalen welke het gevoeligste is en welke ik nu ging gebruiken. (Kv early of predictor early) Helaas is de test negatief. :( Hoop dat het gewoon te vroeg is (vorige keer net geen tuurstreep meer dag na nod) maar vrees dat het misschien toch mislukt is...
pi_153320960
Ooohw stroopwafel wat stom :*
pi_153320966
Wat ontzettend kut Stroopwafel.. Ik heb even in het andere topic opgezocht hoe of wat. Heel veel sterkte komende tijd!! :*
  zondag 7 juni 2015 @ 10:01:30 #6
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153321094

Voor wie het interessant vindt:
SPOILER
pi_153321338
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 10:01 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Voor wie het interessant vindt:
SPOILER
:* *;
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  zondag 7 juni 2015 @ 10:34:23 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153321488
Bah stroopwafel!
Succes met het verdere traject..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 7 juni 2015 @ 11:15:12 #9
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153322020
Ach Stoop wat klote! Knuf....

Mijn ei zou intussen geweest moeten zijn, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen (ik temperatuur niet). We hebben in elk geval ons best gedaan, dus als het goed is zit ik gewoon op het bankje tot 19 juni of iets later.

Moet nog wel nieuwe testen bestellen, die ik had zijn nu op. Ik bestel ze gewoon bij testjezelf.nu , lekker goedkoop en goede kwaliteit. En 4 dagen voor NOD, officieel.
Warempel, een drempel.
  zondag 7 juni 2015 @ 11:17:58 #10
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153322062
Hè bah Stroop :*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 13:49:48 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153325190
Stroopwafel wat ontzettend kut :( ik hoop dat er met die tweede onderzoeken wat uitkomt waar jullie iets mee kunnen. Wel een flinke tegenvaller -O- en ik ga je missen hier :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 7 juni 2015 @ 14:21:51 #12
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_153325889
Stroopwafel wat rot ;( sterkte!

Mag mijn nieuwe NOD naar 26 juni?
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 14:29:00 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153326017
Mijn NOD mag naar 30 juni, de teunisbloemolie opmerking mag blijven staan :D en in het rijtje van cycli mag 28 dagen toegevoegd worden *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 7 juni 2015 @ 14:31:25 #14
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_153326051
Majo wat goed! *O*
pi_153326901
He get Stroop! Sterkte. :*
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 15:14:50 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153326970
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:31 schreef sproetjes het volgende:
Majo wat goed! *O*
Mijn lichaam werkt weer *O* Al is de menstruatie wel vaag :') Woensdag: bloed. Donderdag: niks. Vrijdag: bloed in onderbroek. Rest van de dag niks. Zaterdag: beetje bloed. Vandaag: veel bloed. Kan er dus geen peil op trekken :')
pi_153327141
Maar 28 is haske mooi MaJo! :D
Vet goed!
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 16:24:52 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153328549
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:22 schreef Kiwisoep het volgende:
Maar 28 is haske mooi MaJo! :D
Vet goed!
absoluut, ben er ook heel blij mee! Die rare menstruatie neem ik wel voor lief ;)

Hoe gaat het met jou?
pi_153329053
Wat een rotnieuws Stroop :*
  zondag 7 juni 2015 @ 21:16:17 #20
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153336170
Wat een kut nieuws stroop! ;( Stom dat je zo lang moet wachten!

Maajoow !! *O* voor cyclus! :*
pi_153337115
Stroop! Wat onwijs stom!
En dat lange wachten... Pff :*

Majo! 28, wat fijn dat de teunisbloem lijkt te helpen
♥ J & S
pi_153337794
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 16:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

absoluut, ben er ook heel blij mee! Die rare menstruatie neem ik wel voor lief ;)

Hoe gaat het met jou?
Nu 11 weken zonder bloed. Geloof dat mijn lijf het jouwe achterna wil. Als ik dan ook maar weer op 28 kom uiteindelijk he. Ellende dit.
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 22:12:02 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153338186
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:00 schreef Kiwisoep het volgende:

[..]

Nu 11 weken zonder bloed. Geloof dat mijn lijf het jouwe achterna wil. Als ik dan ook maar weer op 28 kom uiteindelijk he. Ellende dit.
he bah dat is inderdaad erg ellendig -O- maar inderdaad als het net als mijn lichaam ook weer op schema komt zou het mooi zijn!

Al eens teunisbloemolie geprobeerd? Als ik weer zo'n goeie cyclus krijg ga ik aandelen nemen in dat spul! O+
pi_153339729
Pfff... vanmorgen een negatieve early test. Nu bij afvegen wat roze bloed. Ik zit op dag 11 na de eisprong... Zal het een innestelingsbloeding zijn of mijn menstruatie die erg vroeg is? Daarbij heb ik sinds vanmiddag een naar gevoel in mijn nek en schouder, of er een zenuw klem zit. Daardoor nu angst dat het een BBZ is. Lig er wakker van. Iemand ervaring of er verstand van?
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 23:01:51 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153340005
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:53 schreef Leonietje83 het volgende:
Pfff... vanmorgen een negatieve early test. Nu bij afvegen wat roze bloed. Ik zit op dag 11 na de eisprong... Zal het een innestelingsbloeding zijn of mijn menstruatie die erg vroeg is? Daarbij heb ik sinds vanmiddag een naar gevoel in mijn nek en schouder, of er een zenuw klem zit. Daardoor nu angst dat het een BBZ is. Lig er wakker van. Iemand ervaring of er verstand van?
meisie even rustig ademhalen! :o :*

Het kan dat je cyclus korter is, het kan een innestelingsbloeding zijn, het kan bloedverlies zijn, niks wat wijst op een BBZ!

Nekpijn hoeft ook niks te zeggen, dat heb ik elke dag :') kan dit duiden op een BBZ dan? Nooit van gehoord.
pi_153340127
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

meisie even rustig ademhalen! :o :*

Het kan dat je cyclus korter is, het kan een innestelingsbloeding zijn, het kan bloedverlies zijn, niks wat wijst op een BBZ!

Nekpijn hoeft ook niks te zeggen, dat heb ik elke dag :') kan dit duiden op een BBZ dan? Nooit van gehoord.
Schouderpijn KAN een symptoom zijn maar voor zover ik weet heb je dan wel een positieve test...

Leonie ik snap dat het heel erg leeft bij je, zeker na de mk maar haal even diep adem! En probeer te ontspannen, 11 dpo zegt niet heel veel, wacht t af tot je NOD of zelfs erna en test dan nog eens als je niet ongesteld bent geworden.
S. 2014
J. 2016
pi_153340405
Na Google afstruinen en jullie reacties (dank MaJo en gm87) nu wat rust. Test vanmorgen had hardstikke positief moeten zijn als het nu een BBZ is. Dus innesteling of menstruatie. Nog steeds spannend maar daar kan ik wel doorheen slapen...
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 23:20:47 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153340604
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Schouderpijn KAN een symptoom zijn maar voor zover ik weet heb je dan wel een positieve test...

Leonie ik snap dat het heel erg leeft bij je, zeker na de mk maar haal even diep adem! En probeer te ontspannen, 11 dpo zegt niet heel veel, wacht t af tot je NOD of zelfs erna en test dan nog eens als je niet ongesteld bent geworden.
Ah weer wat geleerd :) Kijk je trouwens nog even naar de berichtjes voor aanpassen van de OP? ;)

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:14 schreef Leonietje83 het volgende:
Na Google afstruinen en jullie reacties (dank MaJo en gm87) nu wat rust. Test vanmorgen had hardstikke positief moeten zijn als het nu een BBZ is. Dus innesteling of menstruatie. Nog steeds spannend maar daar kan ik wel doorheen slapen...
Zie je, het valt allemaal hartstikke mee waarschijnlijk :* Niet gevreeën gisteren/vandaag? Ik merk dat ik dan ook vaak wat bloed verlies. Slaap lekker :*
pi_153341601
Stroopwafel, wat een rotnieuws.. :{ En dan ook nog zo lang wachten op verdere onderzoeken. Hoop dat de tijd 'n beetje snel gaat en jullie, op welk manier dan ook, verder kunnen..

Leonietje, is die nekpijn geen spanningshoofdpijn? Eerst lekker slapen en dan morgen geen bloed meer :Y .

Majo, wat goed van je 28 dagen! ^O^
pi_153344669
Dank voor jullie steun en medeleven. Helaas lijkt het te hebben doorgezet dus menstruatie...
Had al zoooo het gevoel weer zwanger te zijn dat het nu voelt als weer een miskraam. Had ook na de miskraam zo mijn hoop gevestigd op dit eerste ei. Ben echt heel verdrietig. En mijn vriend is net voor een week vakantie vertrokken. Vraag me nu af hoe ik deze dag, deze week, deze maand doorkom...
pi_153344778
Ik weet even niet hoe juist te reageren maar probeer het maar.

Wat jammer dat het bloeden begint Door te zetten Leonietje. Ik begrijp heel goed dat je hoopt op iets en het dan voelt alsof je het kwijt bent geraakt.
Stom dat net nu je vriend net weg is. Tuurlijk kom je het uur, de dag, de week en de rest van de maand Door. Misschien kun je irl iemand in vertrouwen nemen zodat je je ei een beetje kwijt kunt?
De angst voor BBZ leek zoals ik het terug las zonet erg in je hoofd te zitten. Probeer iets relaxen te zijn zou ik willen zeggen. Niet om je de les te lezen, maar om dat ik het beste met je voor heb. Iemand vroeg of de pijn geen spanningspijn was, ook dat zou kunnen natuurlijk.

Een dikke knuffel voor jou, om de dag mee door te komen. En dat het er allemaal morgen maar weer iets beter uit zal zien. Proost!
pi_153345201
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 06:47 schreef Leonietje83 het volgende:
Dank voor jullie steun en medeleven. Helaas lijkt het te hebben doorgezet dus menstruatie...
Had al zoooo het gevoel weer zwanger te zijn dat het nu voelt als weer een miskraam. Had ook na de miskraam zo mijn hoop gevestigd op dit eerste ei. Ben echt heel verdrietig. En mijn vriend is net voor een week vakantie vertrokken. Vraag me nu af hoe ik deze dag, deze week, deze maand doorkom...
10x weggeklikt en toch weer terug maar ik ga t toch zeggen...

Probeer te relaxen... je komt zo gestresst over, in principe is het onwijs goed dat je nu ongesteld bent, dat betekent dat je lijf het gewoon weer heeft opgepakt na de miskraam,al snap ik dat je liever een positieve test had gehad, wie niet in dit topic ;)
Ik zeg het niet om te bashen of om gemeen te doen, maar op deze manier denk ik dat je het heel zwaar maakt voor jezelf.

Haal lekker een grote reep chocola, kop thee erbij, jank en baal vandaag ff lekker en morgen weer een nieuwe dag! :*
S. 2014
J. 2016
  maandag 8 juni 2015 @ 10:06:31 #33
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153346506
Leonietje :'(. Vandaag en morgen worden gewoon klote, de rest van de week als je vriend weg is waarschijnlijk ook. Maar uiteindelijk zal het slijten en zal je vooruit kijken naar de volgende ronde.. Ik snap hoe verdrietig je bent, vooral omdat je weet hoe het was om zwanger te zijn.

Vanavond lekker met een jankfilm en iets lekkers op de bank, je mag jezelf best trakteren en even alles lekker laten lopen.

GM, mag mijn nod naar 3 juli? :)
pi_153347839
Volgens mij is alles nu weer correct.
S. 2014
J. 2016
  maandag 8 juni 2015 @ 11:31:10 #35
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153348349
Senk joe!
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 11:36:51 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153348491
Thanks voor het updaten GM! :*

En eens met kiwi en GM, probeer een beetje te relaxen Leonietje. Volgens mij zit je vooral je zelf erg in de weg zo. Ik snap dat het ontzettend balen is juist omdat je al zwanger bent geweest maar het feit dat je lichaam het weer zo oppakt is alleen maar goed! Dus niet bij de pakken neerzitten maar kop omhoog en doorgaan :*

Morgen krijg ik de uitslagen in het ziekenhuis, vind het nu toch wel spannend worden :X
pi_153348601
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:36 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor het updaten GM! :*

En eens met kiwi en GM, probeer een beetje te relaxen Leonietje. Volgens mij zit je vooral je zelf erg in de weg zo. Ik snap dat het ontzettend balen is juist omdat je al zwanger bent geweest maar het feit dat je lichaam het weer zo oppakt is alleen maar goed! Dus niet bij de pakken neerzitten maar kop omhoog en doorgaan :*

Morgen krijg ik de uitslagen in het ziekenhuis, vind het nu toch wel spannend worden :X
Even dikke :@ :@ maar krijg je dan de uitslag of het al dan niet pcos is?
Sterkte met wachten iig.. :*
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 11:54:29 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153348999
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Even dikke :@ :@ maar krijg je dan de uitslag of het al dan niet pcos is?
Sterkte met wachten iig.. :*
Yup :Y Op de echo zag het er wel naar uit maar morgen hoor ik ook de uitslagen van het bloed en ik denk dat ze naar aanleiding daarvan meer zekerheid hebben :)

Als ik nu teruglees wat ik naar Leonietje zeg komt het opeens zo hard over, dat was niet mijn bedoeling :@
pi_153350399
Dank voor jullie opbeurende woorden. Merk nu vooral dat ik de miskraam toch niet echt verwerkt heb. Meteen vooruit gaan kijken en alle hoop op dit ei. Daarom komt het nu dubbel zo hard aan...
Maar werk is een goede afleiding en vanavond lekker even uithuilen bij m'n moeder.

Succes met de uitslag morgen MaJo.
pi_153363521
Spannend morgen MaJo! Ik wilde zeggen succes... Maar of je dat echt nodig hebt lijkt me niet. Het ergste hwb je al achter de rug en een donkerbruin vermoeden is er ook natuurlijk. Sterkte is ook weer zoiets om te zeggen he. Dus dan zeg ik bij deze: ik zal aan je denken!
Waarschijnlijk in de herhaling: Hoor je morgen ook wat eventuele vervolgstappen zouden kunnen inhouden?
pi_153364292
Succes Majo! Wat vliegen die zes weken voorbij he :o
pi_153364620
Oh Leonietje.... ;(

Majo succes morgen... Zou fijn zijn als je wat zekerheid krijgt of niet?
:)
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 21:31:36 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153364708
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef Kiwisoep het volgende:
Spannend morgen MaJo! Ik wilde zeggen succes... Maar of je dat echt nodig hebt lijkt me niet. Het ergste hwb je al achter de rug en een donkerbruin vermoeden is er ook natuurlijk. Sterkte is ook weer zoiets om te zeggen he. Dus dan zeg ik bij deze: ik zal aan je denken!
Waarschijnlijk in de herhaling: Hoor je morgen ook wat eventuele vervolgstappen zouden kunnen inhouden?
Ik maak me niet al te grote zorgen omdat ik inderdaad pcos verwacht als uitslag maar vandaag ging wel even door me heen dat de uitslag ook wel eens erger zou kunnen zijn. Dus nu wel een beetje zenuwachtig. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik kan verwachten maar ik neem aan dat ze inderdaad de vervolgstappen gaan bespreken :Y

quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:20 schreef SilverSjoiis het volgende:
Succes Majo! Wat vliegen die zes weken voorbij he :o
Ja bizar he? Ik ben gewoon al 2x ongesteld geweest sindsdien _O-

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Soof-87 het volgende:
Oh Leonietje.... ;(

Majo succes morgen... Zou fijn zijn als je wat zekerheid krijgt of niet?
Thanks! Dat is het fijnste ja :Y
pi_153365507
Dan ga ik duimen draaien en hopen dat het niet erger is als dat. Ben benieuwd wat de eventuele vervolgstappen zullen zijn :)
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 21:54:33 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153365665
Ik hou jullie op de hoogte :Y
pi_153368398
Succes morgen MaJo! Dat 't maar een nuttig gesprek mag zijn met concrete vervolgstappen!
  maandag 8 juni 2015 @ 23:14:29 #47
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153369328
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:54 schreef MaJo het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte :Y
O+ :* Ook ik denk aan je!!
pi_153369576
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:36 schreef MaJo het volgende:

Succes morgen :*
pi_153373117
Succes majo :*
pi_153373122
Succes Majo!
pi_153373156
Succes Majo

Leonietje :*
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 07:27:21 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153373317
Thanks meiden!! Ik heb om negen uur de afspraak dus nog heel even geduld :)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 09:48:06 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153374878
en en en ?? ;)

Ik had vandaag ook een afspraak bij de HA. Moest sowieso een uitstrijkje (ouder worden is een b*tch) dus ook maar even geinformeerd naar onderzoeken.
stap 1: O+ moet een kwakje in gan leveren..
Daarna evt bloed onderzoeken en daarna een inwendig (echo) onderzoek..
ohh en of ik even wilde gaan temperaturen..
:o
Ik heb gezegd dat ik het wel met ovu testen ga doen :P ( dat was dan ook wel weer goed geloof ik..)

nuja.. nu eerst O+ ervan overtuigen dat ie iets in moet leveren.. dat vond ie geloof ik toch een beetje confronterend..
  dinsdag 9 juni 2015 @ 10:56:33 #54
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153376333
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 09:48 schreef Barreltje het volgende:
en en en ?? ;)

Ik had vandaag ook een afspraak bij de HA. Moest sowieso een uitstrijkje (ouder worden is een b*tch) dus ook maar even geinformeerd naar onderzoeken.
stap 1: O+ moet een kwakje in gan leveren..
Daarna evt bloed onderzoeken en daarna een inwendig (echo) onderzoek..
ohh en of ik even wilde gaan temperaturen..
Ik heb gezegd dat ik het wel met ovu testen ga doen :P ( dat was dan ook wel weer goed geloof ik..)

nuja.. nu eerst O+ ervan overtuigen dat ie iets in moet leveren.. dat vond ie geloof ik toch een beetje confronterend..
Wat ik hier geleerd heb is dat ovu testen alleen weergeven dat je lichaam zich klaarmaakt voor een eisprong (lh) maar niet dat er ook daadwerkelijk een eisprong plaatsvind. En dat is met temperaturen wel het geval.
pi_153376362
Temperaturen is wel fijn en niet heel veel moeite. Gewoon dat ding naast je bed leggen en proberen te onthouden eerst te meten voor je opstaat. Went vanzelf, heb het ook een hele tijd volgehouden.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:23:49 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153376901
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 10:58 schreef Myrr het volgende:
Temperaturen is wel fijn en niet heel veel moeite. Gewoon dat ding naast je bed leggen en proberen te onthouden eerst te meten voor je opstaat. Went vanzelf, heb het ook een hele tijd volgehouden.
:?
Jij was toch per ongeluk zwanger?

Ach.. het temperaturen op zich is niet erg.. alleen dat ik dat altijd en overal moet doen op een bepaald tijdstip.. Zo werk ik niet echt...
pi_153376929
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:?
Jij was toch per ongeluk zwanger?

Ach.. het temperaturen op zich is niet erg.. alleen dat ik dat altijd en overal moet doen op een bepaald tijdstip.. Zo werk ik niet echt...
Ja. Dat hoeft niet te zeggen dat ik voorheen niet getemperatuurd heb? Daar ben ik alleen mee gekapt na 7 maanden toen mijn cyclussen eindeloos begonnen te worden.

En dat laatste inderdaad ook, was in het weekend een beetje irritant om een wekker te moeten zetten. Maargoed, ik had er destijds wel baat bij (in de zin van weten wanneer we voorzichtig moesten zijn).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2015 11:28:31 ]
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 11:29:48 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153377010
Even snel want ik ben al gruwelijk laat op mijn werk :X

Diagnose is inderdaad PCOS, alles in het bloed wijst er ook naar :Y Andere waarden waren goed :) Ik heb nu progesteron voorgeschreven gekregen om de menstruatie op te wekken. Deze mag ik meteen gebruiken omdat het de vraag is of de menstruatie van de afgelopen dagen wel een echte was en geen ontrekkingsbloeding. Daarna ga ik aan de clomid :) Rond de 25ste dag van mijn cyclus moet ik dan bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is geweest.

Ik ben blij *O*
pi_153377063
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:29 schreef MaJo het volgende:

Diagnose is inderdaad PCOS, alles in het bloed wijst er ook naar :Y Andere waarden waren goed :) Ik heb nu progesteron voorgeschreven gekregen om de menstruatie op te wekken. Deze mag ik meteen gebruiken omdat het de vraag is of de menstruatie van de afgelopen dagen wel een echte was en geen ontrekkingsbloeding. Daarna ga ik aan de clomid :) Rond de 25ste dag van mijn cyclus moet ik dan bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is geweest.

Ik ben blij *O*
Blij dat je nu duidelijkheid hebt. Hopelijk gebeurt het nu snel.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:33:57 #60
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153377083
Wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt, MaJo! Ik hoop dat je met de clomid snel zwanger bent!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:49:23 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153377368
Majo! Wat fijn!

Wanneer krijg je welke medicijnen?
(Oftewel wanneer kan je daadwerkelijk beginnen)
En wat zei de gynaecoloog over de tarwe /lijn/wat was het ook al weer - olie?
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 11:56:53 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153377515
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:49 schreef Barreltje het volgende:
Majo! Wat fijn!

Wanneer krijg je welke medicijnen?
(Oftewel wanneer kan je daadwerkelijk beginnen)
En wat zei de gynaecoloog over de tarwe /lijn/wat was het ook al weer - olie?
Progesteron mag ik vandaag mee beginnen. Deze moet ik 7 dagen slikken, een dag of 3 daarna word ik ongesteld. Op dag 3 t/m 7 van de cyclus moet ik dan clomid slikken en rond dag 25 bloed prikken om te kijken of er een eisprong is geweest. Als deze is uitgebleven wordt de clomid verhoogd.

Teunisbloemolie doen ze verder niks mee omdat het niet bewezen effectief is en clomid wel. Ik moet daar dus ook mee stoppen nu :)
pi_153377563
Majo, fijn dat er duidelijkheid en direct een plan van aanpak is! Nu duimen dat de clomid snel werkt! Mijn zus was de eerste ronde dat de clomid echt wat deed zwanger!
E.
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 12:15:40 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153377953
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Majo, fijn dat er duidelijkheid en direct een plan van aanpak is! Nu duimen dat de clomid snel werkt! Mijn zus was de eerste ronde dat de clomid echt wat deed zwanger!
Dat zijn de betere berichten O+
pi_153378031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Progesteron mag ik vandaag mee beginnen. Deze moet ik 7 dagen slikken, een dag of 3 daarna word ik ongesteld. Op dag 3 t/m 7 van de cyclus moet ik dan clomid slikken en rond dag 25 bloed prikken om te kijken of er een eisprong is geweest. Als deze is uitgebleven wordt de clomid verhoogd.

Teunisbloemolie doen ze verder niks mee omdat het niet bewezen effectief is en clomid wel. Ik moet daar dus ook mee stoppen nu :)
Met clomid eisprong op dag 18-19 en met teunisbloemolie op dag 14 en toen was het raak :D

Heb je ook het advies gekregen om met ovulatietesten te werken?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:51:04 #66
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153378882
Duidelijkheid is fijn Majo! Hopelijk snel succes met deze aanpak!

Ik wacht nog even af, zit te twijfelen wanneer ik eens naar de huisarts zal gaan, na de mislukking van deze maand of nog een poging afwachten. Deze maand is poging 10. Ik raak zo gefrustreerd van mijn lichaam dat het gewoon niet lukt! Het is niet dat ik haast heb, maar ik wil gewoon dat de boel functioneert...
Warempel, een drempel.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:53:49 #67
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153378962
Het wachten op iets wat misschien niet gaat komen omdat het misschien wel stuk is maakt het über frustrerend.

Overigens begrijp ik wel dat ze voor het jaar niets doen tenzij er aanwijsbare redenen zijn en geen logische gedachtegangen.
pi_153380066
Majo wat goed een diagnose en actieplan. ^O^ Bij vriendinnetje was het met die combo ook binnen twee maanden raak.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:53 schreef Hilzillah het volgende:

Overigens begrijp ik wel dat ze voor het jaar niets doen tenzij er aanwijsbare redenen zijn en geen logische gedachtegangen.
En als er dan niets specifieks gevonden wordt mag je nog eens voor een jaar naar huis voor ze iets gaan doen. ;)
pi_153380124
Een plan majo *O* hopelijk een met goede resultaten!
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:39:06 #70
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153380237
Wat fijn dat er een plan is Majo! Nu hopen dat het snel wat doet!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:41:19 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153380302
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:53 schreef Hilzillah het volgende:
Het wachten op iets wat misschien niet gaat komen omdat het misschien wel stuk is maakt het über frustrerend.

dat snap ik ook.. ben blij dat er bij ons nu iig "gekeken"gaat worden.. ik wil gewoon zeker weten dat er niet iets is waar iets aan gedaan kan worden..
en jah.. afvallen doe ik ondertussen ook etc.. maar toch..

we hebben allebei nog niets op de wereld gezet dus het KAN aan beide kanten nog mis zijn ( al was het een goed teken dan m'n cyclus regelmatig was ( afgezien van de afgelopen keer dan) volgens de HA. ik vind het iig ook erg fijn dat je iets van een idee hebt dat er beweging in zit.. )
pi_153380446
Fijn dat er een plan is MaJo. Ik snap je opluchting. Eindelijk gaat er iets gebeuren voor je gevoel en heb je veel meer een kans.
Begin je met 50mg?
pi_153382166
Wat fijn Majo dat er een duidelijk plan ligt!
Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen.
S. 2014
J. 2016
pi_153382764
Fijn Majo! Ook mooi dat de andere waarden goed zijn :)

( Ook een mini *O* voor mij.. Afgelopen vrijdag m'n laatste pil geslikt :o Gek idee... )
pi_153382943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:06 schreef Soof-87 het volgende:
Fijn Majo! Ook mooi dat de andere waarden goed zijn :)

( Ook een mini *O* voor mij.. Afgelopen vrijdag m'n laatste pil geslikt :o Gek idee... )
Spannend!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 juni 2015 @ 15:48:35 #76
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153383933
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Majo wat goed een diagnose en actieplan. ^O^ Bij vriendinnetje was het met die combo ook binnen twee maanden raak.

[..]

En als er dan niets specifieks gevonden wordt mag je nog eens voor een jaar naar huis voor ze iets gaan doen. ;)
Je maakt een grapje??? :o :o Ook als je 'oud' bent??
  dinsdag 9 juni 2015 @ 15:49:42 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153383968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:48 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

:{w
jij bent heul niet oud!! :o
  dinsdag 9 juni 2015 @ 15:52:22 #78
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153384034
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:{w
jij bent heul niet oud!! :o
Neeee, ik ben nog niet écht oud... Volgende maand 34, als ze me weer voor een jaar terug sturen dan ben ik 35 laat zeggen dat het dan nog een jaar duurt dan ben ik 36 :o :o :o
  dinsdag 9 juni 2015 @ 16:47:41 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153385457
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:52 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Neeee, ik ben nog niet écht oud... Volgende maand 34, als ze me weer voor een jaar terug sturen dan ben ik 35 laat zeggen dat het dan nog een jaar duurt dan ben ik 36 :o :o :o
:W
pi_153385469
quote:

[..]

Ik zou de protocollen na moeten kijken, gok dat er ergens bij 34 wel een grens zal liggen, maar nu even geen tijd/ zin om het op te zoeken. oO<
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 16:50:50 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153385537
Ik geloof boven de 36?

quote:
12s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 16:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Je doet altijd alsof je heel oud bent maar je bent 1 jaar ouder dan Hillz en 2 jaar ouder dan ik hè? _O-

/relativeren
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 16:51:11 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153385546
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:46 schreef Fien10 het volgende:
Fijn dat er een plan is MaJo. Ik snap je opluchting. Eindelijk gaat er iets gebeuren voor je gevoel en heb je veel meer een kans.
Begin je met 50mg?
Ik begin inderdaad met 50mg :Y
  dinsdag 9 juni 2015 @ 16:51:41 #83
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153385555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 16:48 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik zou de protocollen na moeten kijken, gok dat er ergens bij 34 wel een grens zal liggen, maar nu even geen tijd/ zin om het op te zoeken. oO<
Dus was dat betreft dan waarschijnlijk oud 'genoeg' :D
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:53:46 #84
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153390618
Ja maar hilz heeft al een sent en 2 jaar maakt echt wel het verschil... ;)
pi_153393035
quote:

[..]

Richtlijn is minimaal 6 maanden naar huis en vanaf 38 gelijk IVF lees ik. Maar artsen zullen daar echt wel een soort overgangsfase in hanteren vermoed ik.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:06:35 #86
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153393313
Aaaah gossie oude dametjes ook :* . Als we ooit eens een spelletjesmeet inplannen krijgen de dames die niet zwanger zijn een glaasje advocaat van me :P
pi_153393600
Fijn Majo, dat 't alleen pcos is en geen andere gekke dingen! En een goed actieplan!

Nog 10 jaar te gaan dan, voor ik "oud" ben.. :7
pi_153393664
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:06 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Aaaah gossie oude dametjes ook :* . Als we ooit eens een spelletjesmeet inplannen krijgen de dames die niet zwanger zijn een glaasje advocaat van me :P
:D
S. 2014
J. 2016
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 21:19:45 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153393829
Ik lees nu in het boekje dat je clomid 6 maanden slikt en er daarna op iets anders over gegaan wordt omdat er dan vanuit gegaan wordt dat de behandeling niet werkt. Is dat niet een beetje tegenstrijdig met het jaar zelf proberen :?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:25:22 #90
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153394014
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:19 schreef MaJo het volgende:
Ik lees nu in het boekje dat je clomid 6 maanden slikt en er daarna op iets anders over gegaan wordt omdat er dan vanuit gegaan wordt dat de behandeling niet werkt. Is dat niet een beetje tegenstrijdig met het jaar zelf proberen :?
Dat jaar zelf proberen zal wel voor iedereen gelden, dus ook voor mensen die al jaren aan de pil zaten en nog moeten ontpillen. Ik denk dat dit de reden is?
pi_153394260
Als de clomid bij mij aanslaat en ik heb er ook een eisprong door willen ze bij mij sowieso een jaar proberen. Maar dat is omdat ik nog best jong ben en dus eigenlijk alle tijd heb. Als je boven de 30 bent is er toch meer tijdsdruk en willen ze sneller overgaan op iets anders. Dit is mij verteld in het ziekenhuis.
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 21:35:29 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153394374
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:25 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Dat jaar zelf proberen zal wel voor iedereen gelden, dus ook voor mensen die al jaren aan de pil zaten en nog moeten ontpillen. Ik denk dat dit de reden is?
Ik snap je niet :D Ik bedoel dus dat overal wordt gezegd dat je eerst een jaar moet proberen en als je dan met behulp van clomid bezig gaat dat je dat "maar" een half jaar doet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:32 schreef Fien10 het volgende:
Als de clomid bij mij aanslaat en ik heb er ook een eisprong door willen ze bij mij sowieso een jaar proberen. Maar dat is omdat ik nog best jong ben en dus eigenlijk alle tijd heb. Als je boven de 30 bent is er toch meer tijdsdruk en willen ze sneller overgaan op iets anders. Dit is mij verteld in het ziekenhuis.
Dat zou best wel eens kunnen :Y In het boekje staat het in ieder geval maar zou best kunnen dat ze het per situatie bekijken, niet bij stilgestaan :)

Maar dat zou dus betekenen dat de kans groot is dat ik binnen een half jaar zwanger ben :o O+
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:37:51 #93
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153394439
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap je niet :D Ik bedoel dus dat overal wordt gezegd dat je eerst een jaar moet proberen en als je dan met behulp van clomid bezig gaat dat je dat "maar" een half jaar doet.

[..]

Dat zou best wel eens kunnen :Y In het boekje staat het in ieder geval maar zou best kunnen dat ze het per situatie bekijken, niet bij stilgestaan :)

Maar dat zou dus betekenen dat de kans groot is dat ik binnen een half jaar zwanger ben :o O+
Sorry, ik snap jou misschien ook niet :P. Ik dacht dat jij bedoelde dat je voorafgaand aan een bezoek aan de huisarts een jaar bezig moet zijn. En dat je dan een half jaar Clomid krijgt, en dat ze dan verder kijken, en dat je niet begreep waarom er eerst een jaar voor staat om te proberen. Wat ik dus daarop wilde zeggen is dat dit jaar natuurlijk voor iedereen geldt, ook voor mensen die net gestopt zijn met de pil en moeten ontpillen, maar ook voor mensen die helemaal geen pil hebben geslikt.

Vast niet veel duidelijker dan hiervoor, dus let it goooooo :D
pi_153394484
Ja echt he! Zo denk ik nu ook steeds. Zwanger zijn lijkt me ook zo bijzonder.
Morgen gaan we weer kijken bij een huis. En hier heb ik een heel goed gevoel over! Aan de voorkant helemaal auto vrij alleen een stoep en daarna gras en daarna een sloot en dan weiland met paardjes en schaapjes! O+ En aan de achterkant ligt het aan een pleintje met een glijbaan en een wipkip en een schommel! Nu hopen dat het huis zelf ook leuk is. In ieder geval voor kinderen ideaal.
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 21:39:24 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153394491
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:37 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Sorry, ik snap jou misschien ook niet :P. Ik dacht dat jij bedoelde dat je voorafgaand aan een bezoek aan de huisarts een jaar bezig moet zijn. En dat je dan een half jaar Clomid krijgt, en dat ze dan verder kijken, en dat je niet begreep waarom er eerst een jaar voor staat om te proberen. Wat ik dus daarop wilde zeggen is dat dit jaar natuurlijk voor iedereen geldt, ook voor mensen die net gestopt zijn met de pil en moeten ontpillen, maar ook voor mensen die helemaal geen pil hebben geslikt.

Vast niet veel duidelijker dan hiervoor, dus let it goooooo :D
Ah zo :D Nee ik bedoelde dus waarom de clomid dan "maar" een half jaar is terwijl er voor het gewone proberen een jaar staat, ik had verwacht dat ze weer een jaar aan zouden houden zeg maar. Dat jaar zelf proberen begrijp ik wel :Y Dus ja, we kletsten lekker langs elkaar heen ;)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:43:49 #96
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153394621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:39 schreef Fien10 het volgende:
Morgen gaan we weer kijken bij een huis. En hier heb ik een heel goed gevoel over! Aan de voorkant helemaal auto vrij alleen een stoep en daarna gras en daarna een sloot en dan weiland met paardjes en schaapjes! O+ En aan de achterkant ligt het aan een pleintje met een glijbaan en een wipkip en een schommel! Nu hopen dat het huis zelf ook leuk is. In ieder geval voor kinderen ideaal.
Oh wat leuk! Veel plezier bij het kijken, ik hoop dat het wat wordt!

En zwanger zijn O+. Nja, de eerste kennismaking was echt heel erg bizar (heel erg krampen, borsten die echt nog nooit zo pijnlijk waren en een irrationele angst om dood te gaan in het verkeer), maar het wordt ongetwijfeld heel bijzonder als je verder weg in de zwangerschap bent :)
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 21:47:35 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153394724
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:39 schreef Fien10 het volgende:
Ow wat klinkt dat als een leuk huisje O+ Ik hoop dat het jullie droomhuis is en dat er snel een kindje komt om het plaatje helemaal aan te vullen O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:43 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Oh wat leuk! Veel plezier bij het kijken, ik hoop dat het wat wordt!

En zwanger zijn O+. Nja, de eerste kennismaking was echt heel erg bizar (heel erg krampen, borsten die echt nog nooit zo pijnlijk waren en een irrationele angst om dood te gaan in het verkeer), maar het wordt ongetwijfeld heel bijzonder als je verder weg in de zwangerschap bent :)
Het lijkt me heel gek om al te weten hoe het voelt en toch met lege handen te staan :* Hoe ver was je nou uiteindelijk? Ik ga echt keihard duimen dat het snel weer raak is!
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:47:56 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153394738
quote:
Clomid ga je slikken als er iets 'mis' is. Dus dan geldt dat jaar zelf proberen niet zomaar.

Ik ben zo'n voorbeeld van naar huis gestuurd worden voor nog een jaar zelf proberen toen er niks uit de onderzoeken kwam. Ik was 28 jaar (jong dus), lief en ik waren allebei glansrijk geslaagd voor alle testjes, en dus zouden onze eigen kansen net zo hoog zijn als het slagingspercentage van IUI-behandelingen.

Toen -op mijn uitdrukkelijk verzoek smeekbede, ik heb gehuild- toch ook nog een samenlevingstest werd gedaan, bleek daaruit dat er bij mij toch iets mis was, en daardoor veranderden de cijfertjes en kregen we toch gelijk IUIbehandelingen aangeboden.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:55:36 #99
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153394972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:47 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ow wat klinkt dat als een leuk huisje O+ Ik hoop dat het jullie droomhuis is en dat er snel een kindje komt om het plaatje helemaal aan te vullen O+

[..]

Het lijkt me heel gek om al te weten hoe het voelt en toch met lege handen te staan :* Hoe ver was je nou uiteindelijk? Ik ga echt keihard duimen dat het snel weer raak is!
Ruim 7 weken. Dankjewel :*

SPOILER
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:11:18 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153395538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:55 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

SPOILER
De eerste van allerlei als.....dan-dagen. Dat lijkt mij ook heel naar. Sterkte :*
pi_153396151
quote:
wat ik begreep kon je iets van resistentie opbouwen tegen clomid. Uit mijn hoofd heeft cocci hier iets over gehoord maar raakte zij in ronde 5 (?) zwanger. Wellicht weet zij meer?
pi_153396577
Kc dat lijken me rot dagen :*

Majo, fijn dat er nu duidelijkheid is en een plan :* !
♥ J & S
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 23:01:55 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153397665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Clomid ga je slikken als er iets 'mis' is. Dus dan geldt dat jaar zelf proberen niet zomaar.

Ik ben zo'n voorbeeld van naar huis gestuurd worden voor nog een jaar zelf proberen toen er niks uit de onderzoeken kwam. Ik was 28 jaar (jong dus), lief en ik waren allebei glansrijk geslaagd voor alle testjes, en dus zouden onze eigen kansen net zo hoog zijn als het slagingspercentage van IUI-behandelingen.

Toen -op mijn uitdrukkelijk verzoek smeekbede, ik heb gehuild- toch ook nog een samenlevingstest werd gedaan, bleek daaruit dat er bij mij toch iets mis was, en daardoor veranderden de cijfertjes en kregen we toch gelijk IUIbehandelingen aangeboden.
Heb je uiteindelijk ook clomid geslikt of meteen IUI na je smeekbede? Had je zo'n sterk gevoel dat er iets "mis" was?

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:55 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

SPOILER
Ah lief dat snap ik ook goed, dat zijn ook lastige dagen :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

wat ik begreep kon je iets van resistentie opbouwen tegen clomid. Uit mijn hoofd heeft cocci hier iets over gehoord maar raakte zij in ronde 5 (?) zwanger. Wellicht weet zij meer?
Ah dat zou ook wel wat verklaren. Ik ben echt benieuwd of het nu wel gaat lukken O+

Vanavond mijn eerste progesterontablet ingenomen, als alles goed is volgende week ontrekkingsbloeding en dan kan ik dus de week erop aan de clomid.

Ik begin net even te rekenen en ik moet tot de dag voor Rock Werchter clomid slikken, was even bang dat het tijdens zou zijn :o
  dinsdag 9 juni 2015 @ 23:10:40 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153397972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 23:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heb je uiteindelijk ook clomid geslikt of meteen IUI na je smeekbede? Had je zo'n sterk gevoel dat er iets "mis" was?

Vanavond mijn eerste progesterontablet ingenomen, als alles goed is volgende week ontrekkingsbloeding en dan kan ik dus de week erop aan de clomid.

Nee, ik heb geen medicijnen gebruikt. Het was echt gelijk de volgende cyclus IUI, en die was toen ook gelijk raak O+

En ja ik had wel het gevoel dat het niet zelf ging lukken. We waren inmiddels 2 jaar bezig, vrij gericht, maar zonder resultaat.

Super'fijn' dat jij nu een plan hebt! Ik duim voor je :*
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 23:14:30 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153398117
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 23:10 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen medicijnen gebruikt. Het was echt gelijk de volgende cyclus IUI, en die was toen ook gelijk raak O+

En ja ik had wel het gevoel dat het niet zelf ging lukken. We waren inmiddels 2 jaar bezig, vrij gericht, maar zonder resultaat.

Super'fijn' dat jij nu een plan hebt! Ik duim voor je :*
Dan kan ik me voorstellen dat je na zo'n tijd proberen wel op je strepen gaat staan :Y En fijn dat het toen zo snel is gegaan! Ik word er bijna zenuwachtig van dat het nu opeens snel raak kan zijn bij ons :@ :D
  dinsdag 9 juni 2015 @ 23:24:59 #106
73386 Fazz
onderweg
pi_153398439
Majo, wat fijn dat er nu een concreet plan is! Hopelijk doet de clomid goed z'n werk :*

hier was het na 1 ronde clomid gelukt, ik hoop het voor jou ook!

Sowieso wens ik iedereen hier snel 2 streepjes toe, wachten sucks :*
pi_153398489
Je kunt inderdaad resistent raken van clomid, dan helpt uiteindelijk de hoogste dosering (150mg) ook niet meer. Maar toch zijn er ziekenhuizen die hun patiënten langer door laten gaan met clomid, dat verschilt echt gigantisch. Zo zijn er ziekenhuizen die alle cycli met clomid gaan monitoren, of alleen maar de eerste (paar keer) of juist helemaal niet (of alleen met bloedonderzoek zoals bij majo).

In mijn geval mocht ik 6x clomid proberen (50mg), maar omdat mijn luteale fase kort bleef zou ik na 3 rondes over op het spuiten van menopur en pregnyl. Gelukkig was dat niet meer nodig!
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 23:32:53 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153398645
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 23:24 schreef Fazzoletti het volgende:
Majo, wat fijn dat er nu een concreet plan is! Hopelijk doet de clomid goed z'n werk :*

hier was het na 1 ronde clomid gelukt, ik hoop het voor jou ook!

Sowieso wens ik iedereen hier snel 2 streepjes toe, wachten sucks :*
Ik word echt even heel blij van dit soort verhalen *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 23:26 schreef coccinelle het volgende:
Je kunt inderdaad resistent raken van clomid, dan helpt uiteindelijk de hoogste dosering (150mg) ook niet meer. Maar toch zijn er ziekenhuizen die hun patiënten langer door laten gaan met clomid, dat verschilt echt gigantisch. Zo zijn er ziekenhuizen die alle cycli met clomid gaan monitoren, of alleen maar de eerste (paar keer) of juist helemaal niet (of alleen met bloedonderzoek zoals bij majo).

In mijn geval mocht ik 6x clomid proberen (50mg), maar omdat mijn luteale fase kort bleef zou ik na 3 rondes over op het spuiten van menopur en pregnyl. Gelukkig was dat niet meer nodig!
Goed om te weten! Bij mij gaan ze het elke cyclus checken met bloedonderzoek, ik heb in ieder geval 3 formulieren meegekregen om bloed te prikken :)
pi_153398932
hoelang je ermee door mag gaan en wat het vervolgplan is denk ik persoonlijk. ligt aan de situatie en hoe je op de clomid reageert. wanneer er ook met hogere dosis geen enkel effect is, dan is het natuurlijk onzinnig om daar nog een jaar mee door te gaan. maar bij het gewenste effect dan kan je een tijd proberen, net zoals anders.

1 stap tegelijk.
nu eerst duimen voor een stabiele cyclus, of misschien zelfs al 2 streepjes :)
pi_153399015
Klinkt goed majo! Ik duim voor bloed, een prachtig ei dat wordt aangevallen door zaadsoldaten waardoor je een baby mag bakken!
pi_153399583
Fijn dat er een verklaring is voor die stomme cycli Majo! En nu vol in de aanval! Whoopwhoop!
~O> *O*
  Moderator woensdag 10 juni 2015 @ 00:19:59 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153399706
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 23:45 schreef Elleska het volgende:
hoelang je ermee door mag gaan en wat het vervolgplan is denk ik persoonlijk. ligt aan de situatie en hoe je op de clomid reageert. wanneer er ook met hogere dosis geen enkel effect is, dan is het natuurlijk onzinnig om daar nog een jaar mee door te gaan. maar bij het gewenste effect dan kan je een tijd proberen, net zoals anders.

1 stap tegelijk.
nu eerst duimen voor een stabiele cyclus, of misschien zelfs al 2 streepjes :)
Dat klinkt ook wel logisch :Y Het is nu gewoon een kwestie van afwachten :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 23:48 schreef Kiwisoep het volgende:
Klinkt goed majo! Ik duim voor bloed, een prachtig ei dat wordt aangevallen door zaadsoldaten waardoor je een baby mag bakken!
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 00:12 schreef Sara82 het volgende:
Fijn dat er een verklaring is voor die stomme cycli Majo! En nu vol in de aanval! Whoopwhoop!
~O> *O*
Ik moest al meteen aan jouw zaadsoldaten denken :Y O+ _O-
  woensdag 10 juni 2015 @ 00:21:57 #113
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_153399746
Even een *O* vanuit London voor majo :D hopelijk nu snel strepen!
pi_153400172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:29 schreef MaJo het volgende:

Diagnose is inderdaad PCOS, alles in het bloed wijst er ook naar :Y Andere waarden waren goed :)
Ik ben blij *O*
Wat fijn! Een plan en duidelijkheid!!

Ik hoop dat de Clomid een pracht ei gaan opleveren die de zaadsoldaten van je vent snel kunnen veroveren O+
Schudden voor gebruik
pi_153400729

Succes mannen! Vergeet je kompas niet.
pi_153401010
Majo fijn dat je nu wrs echt gericht aan de slag kunt. Ik had het al eens gezegd, maar hier was clomid ook succesvol de eerste ronde.

Kc, sterkte altijd heftig zulke dagen :*

Fien hopelijk is het huis ook helemaal naar wens, veel plezier met kijken.

Barreltje de eerste stap gezet, succes verder, hopelijk zie je snel de gewenste 2 streepjes.

Geldt voor iedereen hier in het topic.
pi_153401702
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 01:44 schreef Sara82 het volgende:
[ afbeelding ]

Succes mannen! Vergeet je kompas niet.
_O-

Ik krijg deze visual nu dus echt nooit meer uit mn hoofd he..
pi_153401745
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:06 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Tokkeltjesroom graag. Advocaat ga ik van achterstevoren lopen :P
  Moderator woensdag 10 juni 2015 @ 15:11:00 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153411262
Hoe is het met de rest eigenlijk? Het wordt verdulleme wel weer tijd voor een streepjesregen hoor }:|
pi_153411660
Ik zou zondag ergens eisprong moeten hebben dus vriend weet wat hem te doen staat de komende dagen. Al wil hij het wel lollig houden, dus echt 'moeten' doen we nog niet.
pi_153414399
Lief, die berichtjes :) Dankjewel O+. Die als-dagen zullen wel vaker komen inderdaad, ik veer maar gewoon mee met de emoties. Kop in het zand steken heeft namelijk geen zin... Zolang ik er niet in blijf hangen komt het vast wel goed.

Veel plezier in Londen sproetjes!

Ik zal tokkeltjesroom ook inslaan voor Hillz, komt helemaal goed :D

Super fijn dat er een plan is Majo, ik hoop dat het snel raak is nu!
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 12:31:15 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153436939
Rustig hier :o iedereen net ongesteld geweest natuurlijk :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 12:56:15 #123
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153437496
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:31 schreef MaJo het volgende:
Ik moet nog een week tot NOD, dus ik heb gewoon weinig te melden op het moment :P
pi_153438341
quote:
ik vind het geloof ik lastig om actief mee te posten. Ik was van plan om van zwanger worden geen "ding" te maken, en er ontspannen mee om te gaan maar het lukt me echt voor geen meter. Ik heb er bewust voor gekozen het niet met iedereen te bespreken, en heb het er alleen met mijn zus en mijn beste vriendin over (en mijn O+ natuurlijk).

Maar toch maak ik mezelf nu al gek met wat nou als en stel nou dat. Ik ben *al* 33, wat nou als het niet lukt, stel nou dat het in een keer raak is, wat voel ik, was het m'n eisprong, voel ik iets? Een beetje zoals die oude Clearblue reclame "En toch voel ik me raar en verward..." "Zo voel jij je toch elke maand?" Aaaaaa!

Nouja, van dattum :')
pi_153439230
Majo, super dat je een concreet plan hebt! *O* :D Nu gaan met die banaan en de zaadsoldaten.

Ik mag vanmiddag met vriendlief naar de gyn voor de uitslagen en hopelijk een concreet plan! :)
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:19:44 #126
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153439681
Spannend, Silver. Ben je erg nerveus?
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:20:04 #127
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_153439689
quote:
Ik niet, nog nooit eigenlijk :o
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:23:21 #128
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_153439778
Ik heb nog 2 zwangerschapstesten liggen, 1 Etos en 1 123test ofzoiets. Allebei ergens tot 2016 houdbaar. Wie wil ze hebben tegen verzendkosten? Ik doe er niks meer mee!
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:24:23 #129
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153439803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:20 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik niet, nog nooit eigenlijk :o
Omg, olifantendracht! Snel testen, is vast een 6ling!

SPOILER
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:24:52 #130
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_153439814
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:24 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

SPOILER
Geweldig _O-
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 15:04:51 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153440978
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:24 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

SPOILER
laatst in teen mom vroeg een vriendin aan een van die meiden of je ook zwanger kon raken als je al zwanger bent _O- :')

Succes sjois! :*
pi_153442222
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

laatst in teen mom vroeg een vriendin aan een van die meiden of je ook zwanger kon raken als je al zwanger bent _O- :')

Succes sjois! :*
lach maar niet te hard, ik kan mij een verhaal herinneren van een dubbele baarmoeder en dito eisprong, die was bevrucht door twee mannen, met drie weken er tussen :')

Ohnee die twee mannen is een scene uit greys anatomy. Dit bedoel ik http://www.dailymail.co.u(...)different-times.html
pi_153443151
was laatst ook iets in het nieuws over een tweeling die een andere vader hadden. dus dan is moeders ook zwanger geraakt terwijl ze al (heel pril) zwanger was.
bij gewoon tweelingen kan het dan ook lijkt me, alleen dan beide dezelfde vader waardoor het niet opvalt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elleska op 11-06-2015 17:02:00 ]
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 16:56:21 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153443814
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

lach maar niet te hard, ik kan mij een verhaal herinneren van een dubbele baarmoeder en dito eisprong, die was bevrucht door twee mannen, met drie weken er tussen :')

Ohnee die twee mannen is een scene uit greys anatomy. Dit bedoel ik http://www.dailymail.co.u(...)different-times.html
maar dat is wel heel uitzonderlijk natuurlijk :D

Dat van die tweeling was ook apart ja!
pi_153444056
Als je zeg maar 2 eitjes loslaat Twee eiige tweeling spul, en op de zelfde dag batst met 2 verschillende manspersonen zou het mogelijk moeten zijn... Dan heb je 2 legers met zwemgrage zaadsoldaten op de loer liggen.

Dat het niet vaker gebeurd :o :o
  donderdag 11 juni 2015 @ 18:47:32 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153446567
Silver?
Alles ok?
  donderdag 11 juni 2015 @ 19:02:09 #137
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153447052
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:07 schreef Hilzillah het volgende:
Als je zeg maar 2 eitjes loslaat Twee eiige tweeling spul, en op de zelfde dag batst met 2 verschillende manspersonen zou het mogelijk moeten zijn... Dan heb je 2 legers met zwemgrage zaadsoldaten op de loer liggen.

Dat het niet vaker gebeurd :o :o
Misschien gebeurt het wel vaker maar weten ze het zelf niet :o
pi_153449047
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:47 schreef Barreltje het volgende:
Silver?
Alles ok?
Nope :N
Mijn waardes waren gewoon goed, behalve dan dat ik geen eisprong aan maak, dus PCOS, maar dat wisten we min of meer al wel. Toen begon ze over het hele clomid verhaal en ik dacht: Jaaa! Komt u maar! Een concreet plan.. 1 pilletje, 2 pilletjes, 3 pilletjes, eventueel prikken als dat niet aanslaat, maar toen kwam haar maar.. :'(

De uitslagen van mijn vriend waren niet goed. Hij produceerde minder sperma dan de eigenlijke minimale norm, maar het aantal zaadcellen waren wél hoger, maar de beweeglijkheid was 8% ipv de norm van 32%. :{ En die zag ik eerlijk gezegd niet aankomen. ;(

Dus nu krijgt vriendlief een nieuw spermaonderzoek, niet via het bloedpriklab, maar via het lab van de gynaecologie zelf om te kijken of zijn zaad geschikt is voor IUI. Dus dat zal onze volgende stap zijn.
pi_153449190
Wat naar! Nog langer wachten... Sterkte!
pi_153449373
Silver wat een onvoorziene domper -O- hopelijk beter nieuws na de volgende onderzoekronde
pi_153449970
Wat klote Silver! :'(
Zelfde situatie als Stroopwafel.. Sterkte meid! :*
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 21:04:10 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153450563
Ah nee Sjois wat een ontzettende domper -O- Kan me voorstellen dat je dat absoluut niet aan zag komen ;( Dat zet me wel een beetje aan het denken nu dat bij jou en stroopwafel het geval is, bij mijn vriend gaan ze het in eerste instantie niet testen, pas na een half jaartje. Misschien moet ik er toch maar ook op aandringen?

Wat houdt IUI precies in? Hopelijk gaat dat een uitkomst bieden! :*
pi_153450765
:* voor jou Silver. Wat een domper ja. Verdorie
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:14:13 #144
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153450796
Hè bah, Silver. Ik weet helaas maar al te goed hoe je je nu voelt. Moet je nu ook zo'n 2 maanden wachten voor je het onderzoek kan laten doen? Op zich wel een goed teken dat het dus mogelijk nog goed genoeg is voor IUI! Dat is, volgens mij, beduidend minder ingrijpend dan IVF en ICSI. Dikke knuffel in elk geval :*

MaJo: IUI is dat het sperma bij de vrouw ingebracht nadat het in het lab "gewassen" wordt (tenminste, volgens mij doen ze dat ook bij IUI, om het optimaal te maken, zeg maar). Voorwaarde daarvoor is wel dat er genoeg goede zaadcellen zijn om een goede kans te maken.

Edit: Euh, of dat wat LB hieronder zegt. Ik wist dat er een voordeel moest zijn tov gewoon sex :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:15:04 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153450823
Houd nog een beetje moed SilverSjois! Het is een momentopname en de volgende keer kan heel anders zijn!

En als het wel minder beweeglijk is, is iui een goeie kans hoor :*

MaJo, het is intra uteriene inseminatie, dus de zaadjes worden ingebracht in de baarmoeder, zodat ze minder lang en ver hoeven te zwemmen (en niet sneuvelen aan de poort, zoals bij mij gebeurt).
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 21:21:57 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153451039
Bedankt voor de uitleg ^O^ Is het bij IVF dan zo dat het zaadje en het eitje buiten het lichaam worden bevrucht en dat het dan ingebracht wordt?
pi_153451082
Ja :D
pi_153451092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:21 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de uitleg ^O^ Is het bij IVF dan zo dat het zaadje en het eitje buiten het lichaam worden bevrucht en dat het dan ingebracht wordt?
Kort door de bocht wel ja.
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:24:02 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153451102
Ja, dat is in vitro fertilisatie, reageerbuisbevruchting dus.

Als daar een embryo uit komt die mimimaal tot 8(?) cellen is gedeeld, wordt die teruggeplaatst in het baarmoederslijmvlies.
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 21:24:14 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153451112
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:23 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Kort door de bocht wel ja.
En lang door de bocht? :P Ik moet me echt nog even verdiepen in de medische wereld :@
pi_153451133
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

En lang door de bocht? :P Ik moet me echt nog even verdiepen in de medische wereld :@
Zie de post boven de jouwe. :+ Het kan nog langer en met hoopjes extras, maar laten we er even vanuit gaan dat het voor jou niet nodig is.

Nog nooit zo vaak in dit topic gepost als nu. :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:26:10 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153451179
Daarom ben je bij ivf/icsi ook pupo (pregnant until proven otherwise :D ), omdat je dan al een echt embryo in je buik hebt.

Iui is in wezen gewoon een heel gerichte kans met de creme de la creme van het zaadleger ;)
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 21:26:36 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153451194
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Zie de post boven de jouwe. :+
Ik zag hem inmiddels al ja _O-

Nu jullie toch hier zijn: enig idee waarom ik moet tempen nu ik progesteron slik? De enige reden van tempen die ik kan bedenken is of er een eisprong plaatsvindt, maar dat is toch juist niet het geval nu :?
pi_153451206
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:26 schreef LadyBlack het volgende:

creme de la creme van het zaadleger ;)
_O-
pi_153451237
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, dat is in vitro fertilisatie, reageerbuisbevruchting dus.

Als daar een embryo uit komt die mimimaal tot 8(?) cellen is gedeeld, wordt die teruggeplaatst in het baarmoederslijmvlies.
Riley was gedeeld tot 6 cellen toen ze teruggeplaatst werd O+
pi_153451254
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zag hem inmiddels al ja _O-

Nu jullie toch hier zijn: enig idee waarom ik moet tempen nu ik progesteron slik? De enige reden van tempen die ik kan bedenken is of er een eisprong plaatsvindt, maar dat is toch juist niet het geval nu :?
Ik heb nooit getempt, maar is er niet ook sprake van een daling voor de menstruatie?
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 21:30:36 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153451327
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Daarom ben je bij ivf/icsi ook pupo (pregnant until proven otherwise :D ), omdat je dan al een echt embryo in je buik hebt.

Iui is in wezen gewoon een heel gerichte kans met de creme de la creme van het zaadleger ;)
Wat is dan weer het verschil tussen ivf en icsi?

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:27 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Riley was gedeeld tot 6 cellen toen ze teruggeplaatst werd O+
En dat is beter dan 8 cellen? Geen idee wat dat inhoudt namelijk :@

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik heb nooit getempt, maar is er niet ook sprake van een daling voor de menstruatie?
Dat klinkt wel logisch eigenlijk ^O^
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:32:21 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153451386
Ik kan alleen bedenken dat ze zo snel mogelijk een soort baseline in je temperatuur willen zien. Om de komende cyclus daar conclusies aan te kunnen verbinden.

Bij icsi wordt de eicel geïnjecteerd met een zaadcel. Nog weer een barrière minder voor de zaadcel dus.
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 21:34:48 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153451454
Bedankt voor de uitleg meiden! Ik sta zo aan het begin van de MMM dat ik echt nog geen flauw idee heb.

Ik ben benieuwd wat de temperatuur gaat uitwijzen, ik heb nogal een rare temperatuur die vaak tegen verhoging aanzit. Vandaag een halve graad minder dan gisteren :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:38:40 #160
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153451576
En ICSI gebeurt volgens mij voornamelijk als de zaadkwaliteit te slecht is voor ivf, al lees je op internet ook wel dat mensen mogen kiezen.

O+ Omentielvo O+ 6 cellen. Dat klinkt enorm schattig!
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 21:41:42 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153451671
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:38 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
En ICSI gebeurt volgens mij voornamelijk als de zaadkwaliteit te slecht is voor ivf, al lees je op internet ook wel dat mensen mogen kiezen.

O+ Omentielvo O+ 6 cellen. Dat klinkt enorm schattig!
Hoe zit dat bij jou en je vriend, wordt dat ook gelijk iui?

En 6 cellen kan toch helemaal niet, als je splits van 1 naar 2, van 2 naar 4 en dan naar 8 of snap ik het niet :D
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:44:05 #162
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153451754
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

En 6 cellen kan toch helemaal niet, als je splits van 1 naar 2, van 2 naar 4 en dan naar 8 of snap ik het niet :D
We moeten nog zien wat het tweede onderzoek uitwijst. Theoretisch is het een momentopname en kan het - om welke reden dan ook - deze keer enorm slecht zijn geweest en is het de volgende keer "acceptabel". Als er geen verbetering komt, wordt het waarschijnlijk ICSI. IUI is dan helaas uitgesloten. Nog even afwachten dus!
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 21:46:14 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153451820
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:44 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

We moeten nog zien wat het tweede onderzoek uitwijst. Theoretisch is het een momentopname en kan het - om welke reden dan ook - deze keer enorm slecht zijn geweest en is het de volgende keer "acceptabel". Als er geen verbetering komt, wordt het waarschijnlijk ICSI. IUI is dan helaas uitgesloten. Nog even afwachten dus!
Ik ben benieuwd wat er uit het tweede onderzoek komt! Het was niet zo dat hij net ervoor op een feestje had gedronken ofzo? Ik vraag me altijd af in hoeverre je dat terug kan zien aan het zaad, dat schijnt wel veel invloed te hebben.

Wat dat betreft verwacht ik niet zoveel van deze ronde, mijn (verwachte) eisprong zal een paar dagen na Werchter liggen en vriendlief kennende gaat hij zich niet inhouden met drank tijdens een festival :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:47:36 #164
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153451866
He Silver, wat klote ;(
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:48:37 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153451899
Ohw silver! Wat balen!
Hoop dat eea straks toch mee valt..
Maar Oals te lezen zijn er dan ook nog allerlei mogelijkheden. .

LB.. ik heb het gemist geloof ik.. maat had je ook een samenlevingstest laten doen voor de iui?
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:49:35 #166
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153451924
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat er uit het tweede onderzoek komt! Het was niet zo dat hij net ervoor op een feestje had gedronken ofzo? Ik vraag me altijd af in hoeverre je dat terug kan zien aan het zaad, dat schijnt wel veel invloed te hebben.

Wat dat betreft verwacht ik niet zoveel van deze ronde, mijn (verwachte) eisprong zal een paar dagen na Werchter liggen en vriendlief kennende gaat hij zich niet inhouden met drank tijdens een festival :')
Volgens mij komt het niet zo heel nauw.. Het "ververst" elke drie maanden (vandaar dat er drie maanden tussen de onderzoeken in moet zitten), dus een (of iets meer) biertje de avond ervoor zal het verschil niet maken. Het zit 'm meer in die 89 dagen daarvoor. Zelfde geldt voor de sauna en griep.
pi_153451955
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik weet ook niet hoe het zit. Maar ik heb dit meteen opgeschreven nadat het mij gezegd was. Misschien een vergissing van de dokter.
Hoe dan ook. Die mooie embryo (of ze nou 6 of 8 cellig was) is nu mijn dochter. O+
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:52:22 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153452020
Omen.. Waarom was ivf bij jou nodig? Mijn vriendin wil gewoon met spuiten sperma aan de slag... zeg maar..
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:54:42 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153452090
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:48 schreef Barreltje het volgende:
LB.. ik heb het gemist geloof ik.. maat had je ook een samenlevingstest laten doen voor de iui?
Ja, die was geen protocol maar is op mijn verzoek gedaan. En daaruit bleek dat er wel degelijk een belemmering was.

Oh en sperma kan behoorlijk te lijden hebben van een dag koorts al zelfs.
pi_153452133
Bij mij, omdat er met wederkerigheid gewerkt werd. Dus ik kreeg sperma van een donor en werd zelf eiceldonor.
  donderdag 11 juni 2015 @ 22:07:57 #171
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153452540
@ LB.. ahh.. mijn ha stelde het nu al voor.. eerst hij onderzoek.. dan ik en als er niets te vinden is dus "gezamelijk" wat gek dat jij er echt om moest vragen..

Overigens las ik op freya (??) Dat de uitslag van die test ook niet altijd iets zegt...

@ omen wat een mooi idee!!
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 22:12:11 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153452691
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Volgens mij komt het niet zo heel nauw.. Het "ververst" elke drie maanden (vandaar dat er drie maanden tussen de onderzoeken in moet zitten), dus een (of iets meer) biertje de avond ervoor zal het verschil niet maken. Het zit 'm meer in die 89 dagen daarvoor. Zelfde geldt voor de sauna en griep.
Ah dat wist ik niet! Vriend is laatst flink ziek geweest dus misschien speelt dat nog wel dan. En afgelopen weekend een zuipweekend met zijn vrienden gehad :X

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:50 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Ik weet ook niet hoe het zit. Maar ik heb dit meteen opgeschreven nadat het mij gezegd was. Misschien een vergissing van de dokter.
Hoe dan ook. Die mooie embryo (of ze nou 6 of 8 cellig was) is nu mijn dochter. O+
Ik neem aan dat de dokter geen vergissing maakt? Ze is waarschijnlijk gewoon een wondertje O+

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef Omentielvo het volgende:
Bij mij, omdat er met wederkerigheid gewerkt werd. Dus ik kreeg sperma van een donor en werd zelf eiceldonor.
Wow wat een mooi idee O+ Was dat ook zonder partner of een onvruchtbare partner?
pi_153453390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah dat wist ik niet! Vriend is laatst flink ziek geweest dus misschien speelt dat nog wel dan. En afgelopen weekend een zuipweekend met zijn vrienden
Dat heeft pas 2-3 maanden later invloed. Voortaan als hij koorts heeft/dreigt te krijgen, kan hij het beste meteen paracetamol nemen.
Geen andere pijnstilling zoals ibu e.d. Dat is ook slecht voor het zaad.
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 22:34:12 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153453484
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef Arja het volgende:

[..]

Dat heeft pas 2-3 maanden later invloed. Voortaan als hij koorts heeft/dreigt te krijgen, kan hij het beste meteen paracetamol nemen.
Geen andere pijnstilling zoals ibu e.d. Dat is ook slecht voor het zaad.
Dit was begin mei dus dat zou nog wel kunnen spelen dan. Hij zit altijd wel aan de paracetamol (ibu vind ik rotspul dus hebben we niet in huis ;)) dus dat zit wel weer goed!
pi_153453729
Hè wat rot Silver :{
pi_153453847
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef Omentielvo het volgende:
Wauw, wat bijzonder zeg...

Ik ben trouwens een lang weekendje weg (Spanje!) :*
pi_153455244
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:16 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Nope :N
Mijn waardes waren gewoon goed, behalve dan dat ik geen eisprong aan maak, dus PCOS, maar dat wisten we min of meer al wel. Toen begon ze over het hele clomid verhaal en ik dacht: Jaaa! Komt u maar! Een concreet plan.. 1 pilletje, 2 pilletjes, 3 pilletjes, eventueel prikken als dat niet aanslaat, maar toen kwam haar maar.. :'(

De uitslagen van mijn vriend waren niet goed. Hij produceerde minder sperma dan de eigenlijke minimale norm, maar het aantal zaadcellen waren wél hoger, maar de beweeglijkheid was 8% ipv de norm van 32%. :{ En die zag ik eerlijk gezegd niet aankomen. ;(

Dus nu krijgt vriendlief een nieuw spermaonderzoek, niet via het bloedpriklab, maar via het lab van de gynaecologie zelf om te kijken of zijn zaad geschikt is voor IUI. Dus dat zal onze volgende stap zijn.
Oh dude wat kut! Kan me voorstellen dat dat behoorlijk schrikken is als je het niet aan ziet komen.
pi_153476080
Dames O+ Dank jullie wel allemaal! Het was gisteren even schrikken, vandaag is ook nog kut. Maar uiteindelijk zal het wel lukken :)

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:14 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hè bah, Silver. Ik weet helaas maar al te goed hoe je je nu voelt. Moet je nu ook zo'n 2 maanden wachten voor je het onderzoek kan laten doen? Op zich wel een goed teken dat het dus mogelijk nog goed genoeg is voor IUI! Dat is, volgens mij, beduidend minder ingrijpend dan IVF en ICSI. Dikke knuffel in elk geval :*

MaJo: IUI is dat het sperma bij de vrouw ingebracht nadat het in het lab "gewassen" wordt (tenminste, volgens mij doen ze dat ook bij IUI, om het optimaal te maken, zeg maar). Voorwaarde daarvoor is wel dat er genoeg goede zaadcellen zijn om een goede kans te maken.

Edit: Euh, of dat wat LB hieronder zegt. Ik wist dat er een voordeel moest zijn tov gewoon sex :')
Nee, de gynaecologe was vrij resoluut toen ik vroeg of als we het over 2/3 maanden nogmaals zouden testen de uitslagen dan beter zouden zijn. Zij verwachtte van niet. :N

De volgende stap is dat vriendlief zijn sperma nu gecontroleerd wordt op het lab van de gynaecologie zelf. Zij wassen het dan om te kijken of het dus wat beweeglijker is, dan uit dit eerste onderzoek is gebleken. Via de bloedprikpoli wassen ze het niet.

En dan hebben we 2 juli allerlei afspraken in het ziekenhuis voor het vervolg.
pi_153480061
Och Silver, wat een rot nieuws! Logisch dat dat schrikken is :*!
♥ J & S
pi_153485440
Ik heb vandaag m'n eerste dosis foliumzuur weer binnen O+ !

Ik had een soort van "oja!" momentje! We zijn zo spontaan weer begonnen dat ik het even vergeten was. Maar goed, pilltjes zijn weer in huis :)
♥ J & S
  vrijdag 12 juni 2015 @ 22:55:21 #181
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153485617
Ik heb het nog steeds niet helemaal in mijn systeem zitten om foliumzuur te nemen. Daarom staat het potje op het aanrecht, zodat ik het zie staan.
Daarentegen heb ik nog wel heel vaak gehad dat ik uit automatisme 's avonds de pil wou pakken, ze niet op mijn nachtkastje zag liggen en me daarna bedacht dat dat dus niet hoeft :')
  vrijdag 12 juni 2015 @ 22:56:40 #182
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153485663
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef SilverSjoiis het volgende:
Dames O+ Dank jullie wel allemaal! Het was gisteren even schrikken, vandaag is ook nog kut. Maar uiteindelijk zal het wel lukken :)

[..]

Nee, de gynaecologe was vrij resoluut toen ik vroeg of als we het over 2/3 maanden nogmaals zouden testen de uitslagen dan beter zouden zijn. Zij verwachtte van niet. :N

De volgende stap is dat vriendlief zijn sperma nu gecontroleerd wordt op het lab van de gynaecologie zelf. Zij wassen het dan om te kijken of het dus wat beweeglijker is, dan uit dit eerste onderzoek is gebleken. Via de bloedprikpoli wassen ze het niet.

En dan hebben we 2 juli allerlei afspraken in het ziekenhuis voor het vervolg.
Pff, echt niet tof -O-
pi_153485791
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:50 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

6 cellig kan heel goed. Niet alle cellen delen zich op exact hetzelfde moment. Dus het ligt er maar aan op wel moment je kijkt.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 23:21:38 #184
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153486584
Pillen slikken. Ik ben er zo niet goed in! Heb er zelfs een alarm voor in mijn telefoon gezet. Ga ik dan niet direct die dingen pakken en opeten, dan vergeet ik het weer.
pi_153486938
Silver! :*

Ik vergeet die pillen ook regelmatig. :')
pi_153487555
Ik ben er ook echt niet goed in! :')..

Zijn er nods de komende dagen?
♥ J & S
pi_153487770
Hoi hallo, ben ik weer!
Nu na 11 weken bloedloos toch maar eens de huisarts gebeld. Niet omdat ik niet zwanger ben, ik ben echt wel zo nuchter te weten dat dat langer duren kan. Maar omdat deze cyclus echt niets voor mijn lijf is.
Ik mocht langskomen, werd heel fijn serieus genomen, gelukkig. De huisarts heeft mij aangehoord, alle gekke dingen opgenoemd. Zo heb ik de laatste weken ontzettend veel haaruitval, maken mijn borsten ineens weer wat melk aan, buik vaak gezwollen/opgezet, noem maar op.
Ik heb een doorverwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Deze zou gaan kijken naar het bloed, hormonen , vitamines en hcg. Ook een echo van vnl de eierstokken, kijken hoe het ervoor staat in mijn lijf wat dat betreft.
Oproep kon nog wel even duren, maar hè, prima.
Super blij dat ik niet weg gestuurd ben met dooddoeners.
Geen NOD voor mij dus, wel binnenkort een check-up!
pi_153487818
O, en ik heb een tijd terug de pil strip gewoon vervangen voor een potje foliumzuur. Werkt prima :D
pi_153487913
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:54 schreef Kiwisoep het volgende:
Hoi hallo, ben ik weer!
Nu na 11 weken bloedloos toch maar eens de huisarts gebeld. Niet omdat ik niet zwanger ben, ik ben echt wel zo nuchter te weten dat dat langer duren kan. Maar omdat deze cyclus echt niets voor mijn lijf is.
Ik mocht langskomen, werd heel fijn serieus genomen, gelukkig. De huisarts heeft mij aangehoord, alle gekke dingen opgenoemd. Zo heb ik de laatste weken ontzettend veel haaruitval, maken mijn borsten ineens weer wat melk aan, buik vaak gezwollen/opgezet, noem maar op.
Ik heb een doorverwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Deze zou gaan kijken naar het bloed, hormonen , vitamines en hcg. Ook een echo van vnl de eierstokken, kijken hoe het ervoor staat in mijn lijf wat dat betreft.
Oproep kon nog wel even duren, maar hè, prima.
Super blij dat ik niet weg gestuurd ben met dooddoeners.
Geen NOD voor mij dus, wel binnenkort een check-up!
Fijn kiwi! dat zijn 'betere' berichten :). Ik hoop dat er snel iets uit komt waar je iets mee kan!
♥ J & S
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 01:07:30 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153489910
Spannend kiwi, enig idee wat het zou kunnen zijn? Toch niet stiekem zwanger? :P

Wat pillen betreft: ik heb al die potjes naast mijn tandenborstel staan dus die neem ik 's avonds voor het slapen in :) ik snap nooit zo goed dat mensen dat vergeten, als je er een vast moment van maakt kun je het toch niet vergeten? :@
pi_153491751
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 01:07 schreef MaJo het volgende:
Spannend kiwi, enig idee wat het zou kunnen zijn? Toch niet stiekem zwanger? :P

Wat pillen betreft: ik heb al die potjes naast mijn tandenborstel staan dus die neem ik 's avonds voor het slapen in :) ik snap nooit zo goed dat mensen dat vergeten, als je er een vast moment van maakt kun je het toch niet vergeten? :@
Ja hallo!! Je hebt het hier wel tegen iemand die spullen die ze mee moet nemen voor iemand in een tasje aan de deur hangt. Deze op het moment van vertrek eraf haalt op de grond zet en gewoon weg gaat zonder :')
  zaterdag 13 juni 2015 @ 08:57:34 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153492103
Ik ben ook als hilz
Pillen vergeet ik.. laat staan een thermometer. . :6

Bovendien vind ik "het loslaten" haaks staan op pillen nemen..
pi_153492656
Haha ja oke. Dan begrijp ik dat je er een alarm in je telefoon voor zet!
Stiekem zwanger willen ze inderdaad wel even uitsluiten, voordat er eventueel iets opgewekt zal worden. Vandaar het bloedprikken ook op HCG begreep ik. Moet zeggen dat ik me niet perse zwanger voel. Maar goed, iedere zwangerschap schijnt anders te zijn, dat ik nu niet kotsmisselijk ben hoeft niets te zeggen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de organen uit mijn lijf gespuugd zo'n beetje.

Wat ik ook nog genoemd heb, maar volgens de huisarts niet echr iets kon betekenen in mijn geval (eerder wel regelmatig), is dat ik ontzettend lang last heb gehad na de keizersnede. Mijn (onder) buik is nog grotendeels gevoelloos op de huid, maar tintelend, prikkerig tegelijkertijd. Vergelijk het met een verdoving van de tandarts waarbij je wang langzaamaan weer gevoel krijgt zeg maar.
Mijn buik kan weinig hebben en tot F. Bijna 1 was heb ik positie broeken ed gedragen. Ondertussen kan ik voor een paar uurtjes wel een andere strakkere broek verdragen, maar doe deze liever zsm uit. Er is toen F een halfjaar was een echo gemaakt om te kijken of mijn littekenweefsel misschien verkleefde maar hebben ze weinig gevonden, ben toen naar huis gegaan met sterkere pijnstillers. Zodra je intiem bent zeg maar, en er komt een vinger of duim op het litteken dan hap ik even naar adem. Ook kan ik dus niet op mijn buik drukken zonder door de grond te gaan.

Gevoelloosheid schijnt veel voor te komen, de pijn niet. Ik was een beetje bang dat dit samen zou kunnen hangen met het van slag zijn van mijn lijf, maar volgens de huisarts dus vrijwel onmogelijk. Ik kan dus nu al opzien tegen vroege echo's waar de echo kop soms best even moet woelen in je buik (uitwendig).
pi_153492742
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 07:16 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ja hallo!! Je hebt het hier wel tegen iemand die spullen die ze mee moet nemen voor iemand in een tasje aan de deur hangt. Deze op het moment van vertrek eraf haalt op de grond zet en gewoon weg gaat zonder :')
Zo herkenbaar dit :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 13:07:08 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153495408
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 07:16 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oh maar dat heb ik ook wel, ADD'er to the max _O- En ik loop zelfs langs dat tasje zeg maar :') Maar als het gaat om dingen waar je routine in kunt krijgen dan lukt het me wel. Je hebt toch ook ooit de pil geslikt? :D

Kiwi ik snap wel wat je bedoelt denk ik, heb dat nog steeds met mijn neus. Waar het open is gemaakt is nog steeds super gevoelig maar ook gevoelloos, heel raar gevoel. En inderdaad als iemand daar tegenaan komt dan spring je zowat de lucht in :X

Wanneer ga je bloed prikken? Ik ben benieuwd!
pi_153495634
Het is inderdaad lastig te omschrijven, tegelijkertijd gevoelloos maar ook supergevoelig. Een aai doet al zeer zeg maar. Geen idee wanneer ik te prikken mag, dat kon niet vooraf (voor ik bij de gyn langs ging) want die gyn moest het blaadje voor me schrijven want die kon ook andere dingen opschrijven. Beetje vaag maar pas nadat ik daar ben geweest dus.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 13:52:59 #197
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153496292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:48 schreef klaprooss het volgende:
Ik ben er ook echt niet goed in! :')..

Zijn er nods de komende dagen?
:Y

Ergens tussen dinsdag en donderdag of zo. Ik dacht gemiddeld op 26 dagen te zitten, maar vorige cyclus was ineens 28 dagen (vandaar de spreiding). Heb toen voor het eerst ovulatietesten gebruikt en werd op de 15e dag na de positieve ovulatietest ongesteld. Ik weet niet of dit standaard is, maar lijkt mij wel ok. Als ik dit nu weer aanhoud, zou mijn NOD woensdag zijn.

Al geloof ik er nog steeds niet heel erg in deze ronde, aangezien ik op het moment suprème niet in NL was en we 2 dagen daarvoor voor het laatst hebben kunnen klussen. In theorie zou het kunnen, maar ik pin me er gewoon maar niet op vast.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 13:57:52 #198
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153496400
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh maar dat heb ik ook wel, ADD'er to the max _O- En ik loop zelfs langs dat tasje zeg maar :') Maar als het gaat om dingen waar je routine in kunt krijgen dan lukt het me wel. Je hebt toch ook ooit de pil geslikt? :D
Klopt helemaal wat je zegt over die routine, vandaar dat ik nu nog steeds af en toe bij het slapen gaan naar mijn nachtkastje kijk en half in de veronderstelling ben dat die pilstrip er ligt :') Maar het duurt bij mij wel heel lang voordat iets echt routine wordt blijkbaar. En foliumzuur op nachtkastje ter vervanging van de pilstrip werkt niet heel handig voor mij, want dan moet ik alsnog met die tabletten naar de keuken voor een glas water want ik krijg ze anders niet weg (had ik met de pil geen last van). Vandaar dat ze nu op het aanrecht staan, zodat ik ze 's ochtends zie en dan pak ik ze ook gewoon.
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 14:06:51 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153496573
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:19 schreef Kiwisoep het volgende:
Het is inderdaad lastig te omschrijven, tegelijkertijd gevoelloos maar ook supergevoelig. Een aai doet al zeer zeg maar. Geen idee wanneer ik te prikken mag, dat kon niet vooraf (voor ik bij de gyn langs ging) want die gyn moest het blaadje voor me schrijven want die kon ook andere dingen opschrijven. Beetje vaag maar pas nadat ik daar ben geweest dus.
Blijkbaar weet de gyn precies waar je op moet prikken :Y Ze hebben bij mij ook van alles geprikt, allemaal waarden waarmee je (in mijn geval) pcos kunt vaststellen. Maar wachten is ook wel weer vervelend -O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:52 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

:Y

Ergens tussen dinsdag en donderdag of zo. Ik dacht gemiddeld op 26 dagen te zitten, maar vorige cyclus was ineens 28 dagen (vandaar de spreiding). Heb toen voor het eerst ovulatietesten gebruikt en werd op de 15e dag na de positieve ovulatietest ongesteld. Ik weet niet of dit standaard is, maar lijkt mij wel ok. Als ik dit nu weer aanhoud, zou mijn NOD woensdag zijn.

Al geloof ik er nog steeds niet heel erg in deze ronde, aangezien ik op het moment suprème niet in NL was en we 2 dagen daarvoor voor het laatst hebben kunnen klussen. In theorie zou het kunnen, maar ik pin me er gewoon maar niet op vast.
Dat lijkt me sowieso de beste instelling dan kan het alleen maar meevallen ;) Maar 2 dagen voor ovulatie zou prima kunnen hoor dus ik ga gewoon voor je duimen ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:57 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Klopt helemaal wat je zegt over die routine, vandaar dat ik nu nog steeds af en toe bij het slapen gaan naar mijn nachtkastje kijk en half in de veronderstelling ben dat die pilstrip er ligt :') Maar het duurt bij mij wel heel lang voordat iets echt routine wordt blijkbaar. En foliumzuur op nachtkastje ter vervanging van de pilstrip werkt niet heel handig voor mij, want dan moet ik alsnog met die tabletten naar de keuken voor een glas water want ik krijg ze anders niet weg (had ik met de pil geen last van). Vandaar dat ze nu op het aanrecht staan, zodat ik ze 's ochtends zie en dan pak ik ze ook gewoon.
Waar poets je je tanden? Gewoon daar het potje neerzetten, kun je het meteen daarna innemen. Ik slik zelf ook antidepressiva die ik echt niet MAG vergeten dus ik maak er gewoon een routine van. En slik dan gelijk ook nog 4 andere supplementen ;)
pi_153496709
Hoi, daar ben ik ook weer eens :W Gedoe met de internetprovider waardoor we geen internet hadden in het nieuwe huis, en ik vind mobiel typen zo vervelend :@

Deze maand ovulatietesten gebruikt uit nieuwsgierigheid, op 3 juni twee dikke strepen en afgelopen donderdag had ik een klein beetje roze afscheiding. Ik weet dat dat niks hoeft te betekenen hoor, maar ik heb dat normaal nooit, dus heb stiekem wel een beetje hoop dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Mijn NOD is 21 juni, dus nog een week wachten..

Wat routine betreft scheelt het dat ik hiervoor de pil en ook een tijdje andere medicijnen heb geslikt, daardoor zit het een beetje in m'n systeem om bij het ontbijt wat extra's te nemen. Krijg het soms wel moeilijk weg 's ochtends (die multivitamines zijn best groot en ik ben vaak een beetje misselijk 's ochtends), maar bij de lunch of later op de dag vergeet ik het gegarandeerd.

Kiwisoep, wat vervelend dat je zo'n last blijft houden van je litteken zeg, ik wist niet dat dat kon! Doet het litteken zelf ook veel pijn of is het vooral het weefsel eronder zeg maar? Ik heb zelf last gehad van kelloïd littekens die ook veel pijn gaven, daar heb ik een paar jaar geleden Dermatix voor gekregen. Het is nogal aan de prijs (ik had toen het geluk dat het vergoed werd, maar weet niet hoe dat nu zit), maar het heeft wel ontzettend geholpen tegen de pijn, ik heb er nu helemaal geen last meer van. Misschien iets voor jou?
pi_153496925
Kiwi, ik had ook heel veel last van m'n ks litteken. Totdat ik weer zwanger werd! Tijdens m'n zwangerschap werd het al stukken minder, alleen tijdens de bevalling niet :') , en sindsdien heb ik nergens last meer van! Dus ik hoop voor je dat het toch snel weer raak is en dat het bij jou ook zo werkt :)
pi_153497137
He Silver, wat klote joh! Dat is wel ff een onverwachte tegenslag. Hopelijk blijkt het na vervolgonderzoek toch mee te vallen.. :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:13 schreef onomatopee het volgende:
Hoi, daar ben ik ook weer eens :W Gedoe met de internetprovider waardoor we geen internet hadden in het nieuwe huis, en ik vind mobiel typen zo vervelend :@

Deze maand ovulatietesten gebruikt uit nieuwsgierigheid, op 3 juni twee dikke strepen en afgelopen donderdag had ik een klein beetje roze afscheiding. Ik weet dat dat niks hoeft te betekenen hoor, maar ik heb dat normaal nooit, dus heb stiekem wel een beetje hoop dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Mijn NOD is 21 juni, dus nog een week wachten..
In principe is je NOD 14 dagen na eisprong. Dus als je 4 juni een eisprong hebt is dat dus de 18e voor jou. Tenzij je zo'n lange lf hebt. Wel spannend hoor, met die mogelijke innesteling!
pi_153505146
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja, en dat ging ook regelmatig mis :') gelukkig werd ik na 1x de pil vergeten 2 dagen daarna lek.

Dat gevoelloze herken ik wel Kiwi, het is nu bijna 2 jaar geleden en boven mijn litteken tot net onder mijn navel zit totaal geen gevoel meer. Totaal geen pijn gelukkig alleen compleet gevoelloos.
pi_153506504
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:13 schreef onomatopee het volgende:

Wat routine betreft scheelt het dat ik hiervoor de pil en ook een tijdje andere medicijnen heb geslikt, daardoor zit het een beetje in m'n systeem om bij het ontbijt wat extra's te nemen. Krijg het soms wel moeilijk weg 's ochtends (die multivitamines zijn best groot en ik ben vaak een beetje misselijk 's ochtends), maar bij de lunch of later op de dag vergeet ik het gegarandeerd.

Kiwisoep, wat vervelend dat je zo'n last blijft houden van je litteken zeg, ik wist niet dat dat kon! Doet het litteken zelf ook veel pijn of is het vooral het weefsel eronder zeg maar? Ik heb zelf last gehad van kelloïd littekens die ook veel pijn gaven, daar heb ik een paar jaar geleden Dermatix voor gekregen. Het is nogal aan de prijs (ik had toen het geluk dat het vergoed werd, maar weet niet hoe dat nu zit), maar het heeft wel ontzettend geholpen tegen de pijn, ik heb er nu helemaal geen last meer van. Misschien iets voor jou?
Het is het litteken zelf en alles onder mijn navel tot litteken. Het litteken plaatsen ze aan de bovenkant van de driehoek van je venusheuvel zeg maar. Dus echt wel 10-15 cm? Ik ga dat wat je noemt een opzoeken, dankjewel!
pi_153506555
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:25 schreef Loj het volgende:
Kiwi, ik had ook heel veel last van m'n ks litteken. Totdat ik weer zwanger werd! Tijdens m'n zwangerschap werd het al stukken minder, alleen tijdens de bevalling niet :') , en sindsdien heb ik nergens last meer van! Dus ik hoop voor je dat het toch snel weer raak is en dat het bij jou ook zo werkt :)
Wauw dat hoop ik echt! 'Fijn' te horen dat er dus toch mensen zijn die dit ook hebben (gehad). Bevallen zit er na dit herstel sowieso niet echt in begreep ik. Vanwege de pijn die er nu al is, en het risico op scheuren.
Dankjewel! Geeft de burger moed. :)
pi_153506593
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:25 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ja, en dat ging ook regelmatig mis :') gelukkig werd ik na 1x de pil vergeten 2 dagen daarna lek.

Dat gevoelloze herken ik wel Kiwi, het is nu bijna 2 jaar geleden en boven mijn litteken tot net onder mijn navel zit totaal geen gevoel meer. Totaal geen pijn gelukkig alleen compleet gevoelloos.
Whaa Hilz. Moet je kijken hoe ik het net beschreef haha. Echt goed te horen dat er dus nog meer zijn. Niet goed dat er meer mensen zijn, maar blij niet alleen hiermee rond te lopen!
pi_153506604
Oke kan iemand me nu vertellen hoe ik meerdere mensen in 1 post kan quoten?
:+
pi_153507112
Linker alt vasthouden en dan op quote klikken. Maar dat kan alleen via pc geloof ik.
pi_153507150
Hier nog steeds een gevoelig litteken en ook echt onprettig als er iets langs komt. Heb ik met het litteken op mijn schouder ook ben er gevoelig voor gok ik.
pi_153507185
En ja hahahaha exact de zelfde plek hoop dat de pijn van voorbij gaande aard is. Het geen gevoel is gek maar niet vervelend ofzo. Mijn gyn zei toen dat na een jaar het gevoel niet meer beter zou worden. Pijn daarentegen zou misschien iets met de zenuwen te maken kunnen hebben.
pi_153507272
Hier ruim een jaar verder en pijnlijk blijft het. Schouder is al 6jr geleden heb mij er maar bij neergelegd.
pi_153507503
Dat is dan weer weinig hoopvol meiden :D
pi_153507578
Ik heb er 2 gehad weet niet of dat nog wat uitmaakt.
pi_153508411
Phoeeeee ik ben sinds ruim een halfjaar gewoon plots deze maand incl prachtige eisprong knetterstreepjesding exact op schema *O*

SPOILER
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 22:52:30 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153508744
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 21:27 schreef Kiwisoep het volgende:
Oke kan iemand me nu vertellen hoe ik meerdere mensen in 1 post kan quoten?
:+
Bij mij op de laptop opent er een nieuw venster om te antwoorden. Als je op de een geantwoord hebt dan klik je gewoon weer op de volgende waar je op wil reageren en dan wordt die ook gewoon gequote :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 22:40 schreef deadly_kiss het volgende:
Phoeeeee ik ben sinds ruim een halfjaar gewoon plots deze maand incl prachtige eisprong knetterstreepjesding exact op schema *O*

SPOILER
Wat goed! *O* Wel balen van de baan maar ook wel lekker even de vrijheid, kan ik me voorstellen :Y

En wat hebben veel van jullie een keizersnede gehad zeg! Komt dat nou tegenwoordig vaker voor dan vroeger? Ik hoor dat de laatste tijd zo vaak, hier ook op fok!
pi_153509531
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:38 schreef L0t.. het volgende:
In principe is je NOD 14 dagen na eisprong. Dus als je 4 juni een eisprong hebt is dat dus de 18e voor jou. Tenzij je zo'n lange lf hebt. Wel spannend hoor, met die mogelijke innesteling!
Ja, weet ik :) Mijn cyclus duurt gemiddeld wat langer dan 28 dagen (eerder 33-35 met soms uitschieters naar boven), en mijn appje gaf op basis daarvan aan dat m'n NOD de 21e zou zijn, vandaar. Maar ik ben er niet zo in thuis moet ik toegeven, ik heb geen idee waardoor m'n cyclus wat langer duurt (hoe kom je dat te weten?).. Voor nu probeer ik iig maar uit te gaan van de 21e, dan test ik in elk geval niet te vroeg.

deadly_kiss, wat fijn! Rot dat jullie beide zonder baan zitten momenteel, maar zo te lezen is de rust ook wel heel erg welkom. Hopelijk kunnen jullie weer helemaal bijtanken en opladen in deze periode :)
pi_153519763
Mijn NOD mag naar 23 juni aub.
Vrees dat het deze cyclus niets zal zijn. Het is druk geweest, we hebben dus niets meer 'gedaan' :P na mijn vorige menstruatie tot vandaag, maar ik denk dat het nu al te laat is. Heb deze keer ook geen ovulatietesten gebruikt. Maar mijn cyclus is nog niet helemaal regelmatig, dus wie weet :)

En nu ga ik hier bijlezen, moet heel dit deel nog lezen :D
  zondag 14 juni 2015 @ 15:18:57 #218
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153520974
Met een beetje pech moet ik dit topic gaan verlaten. Ik moet gaan solliciteren en ik heb geen idee hoe je dat moet combineren met een zwangerschap...Heb t gevoel dat ik als deze ronde mis is, terug moet aan de anticonceptie. Ik weet anders niet hoe ik het aan moet pakken. Of heeft iemand tips?
Warempel, een drempel.
  zondag 14 juni 2015 @ 15:33:26 #219
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153521261
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 15:18 schreef Ronderotonde het volgende:
Met een beetje pech moet ik dit topic gaan verlaten. Ik moet gaan solliciteren en ik heb geen idee hoe je dat moet combineren met een zwangerschap...Heb t gevoel dat ik als deze ronde mis is, terug moet aan de anticonceptie. Ik weet anders niet hoe ik het aan moet pakken. Of heeft iemand tips?
Ik zou zeggen laat je niet tegen houden. Nee, zwanger zijn is niet handig met solliciteren, maar je weet toch niet wanneer het precies is en hoe het gaat lopen. Open kaart spelen als je weet dat je zwanger bent is wmb het makkelijkst, tenzij je weet dat het toch tijdelikk zal zijn.

Het is niet onmogelijk. Ik ben zelf voor vast aangenomen met 30 weken zwangerschap en een collega van mij in 32 weken.

Werken om te leven, niet leven om te werken :) .

[ Bericht 5% gewijzigd door AwayTL op 14-06-2015 15:39:18 ]
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_153521383
quote:
Wat Away zegt dus. :)
En als je echt even wil wachten, heb ik wel als tip om dan condooms te gebruiken en niet aan de hormonen. Anders moet je, als je weer voor een kindje wil gaan, weer ontpillen oid.
  zondag 14 juni 2015 @ 16:05:05 #221
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153521960
Nee het liefst wil ik niet wachten, we zijn al bijna een jaar verder zonder succes dus als er iets mis is wil ik daar niet op mijn 35e pas achterkomen. Ik baal zo vreselijk, maar de sfeer op het werk is niet meer te houden. Ik heb een waarschuwing gehad die erop neerkomt dat ik vooral mijn persoonlijkheid moet veranderen wil ik mijn baan houden, waardoor ik dus 50 uur per week een rol moet gaan spelen van iemand die ik niet ben. Ik trek het gewoon niet meer!
Ben dus echt even in een dip en behoorlijk moedeloos....
Warempel, een drempel.
  Moderator zondag 14 juni 2015 @ 16:20:35 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153522306
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 16:05 schreef Ronderotonde het volgende:
Nee het liefst wil ik niet wachten, we zijn al bijna een jaar verder zonder succes dus als er iets mis is wil ik daar niet op mijn 35e pas achterkomen. Ik baal zo vreselijk, maar de sfeer op het werk is niet meer te houden. Ik heb een waarschuwing gehad die erop neerkomt dat ik vooral mijn persoonlijkheid moet veranderen wil ik mijn baan houden, waardoor ik dus 50 uur per week een rol moet gaan spelen van iemand die ik niet ben. Ik trek het gewoon niet meer!
Solliciteren en gewoon doorgaan met de zwangerschapswens :Y Je weet sowieso niet hoe lang het duurt voordat je zwanger wordt en wie weet heb je dan al een andere baan! Je bent ook niet verplicht om dit te melden bij een sollicitatie, sterker nog ze mogen er niet eens naar vragen ;)
pi_153525601
Wat vervelend van de baan rotonde.. ;(
Ik hoop dat je snel tot een besluit kunt komen waar je je goed bij voelt. Ik zou net als de andere meiden zeggen ook gewoon doorgaan. Je weet toch niet hoe het gaat lopen en hoelang het nog gaat duren. Toch snap ik je twijfel goed. Zijn er op jouw werkgebied veel banen te vinden? Heeft je vriend een goede baan?

Het huis was leuk vorige week, en we zijn al in onderhandeling. :X
Spannend dus! Ik denk nu ook steeds, wat als het deze maand raak is? Er moet zoveel gebeuren aan het huis dus er gaan wel wat maandjes klussen inzitten. Gaat dat wel met een zwangerschap? Maar ik denk dat het uiteindelijk helemaal goed gaat komen. Relax, adem in.... adem uit...
pi_153528649
Wij nemen ook geen babypauze hoor!
Duurt toch echt minimaal 9 maanden en dan miet echt minimaal 1 van ons wel weer een baan hebben :P
Dusss gewoon doorknallen *O*

Ik snap btw waar laatst die knalstrepen vandaan kwamen op de ovutest...ik bloed als een rund nu :{

[ Bericht 0% gewijzigd door deadly_kiss op 14-06-2015 20:50:38 ]
pi_153528706
Nog steeds deadly? Nog niet minder heftig?
pi_153530324
Om even netjes te verwoorden in ml nog even veel als een paar maanden terug maar minder viezigheid. Het is vers bloed zeg maar :)

Ik zie alleen wel een patroon.. dat als de ovutest geen knalstreep geeft dat het bloed ook niet erger is als een 'doorsnee zware menstruatie'...
Nu had ik deze maand wel echt een knalstreep voor mijn doen en ook weer veel bloed :{
Het bouwt ook niet op he...
gewoon BAM hallo menstruatie c_/
pi_153533582
quote:
Ik zou het daarvoor persoonlijk niet laten. Heb in dezelfde situatie gezeten, ben nu net een week op mijn nieuwe job begonnen. Maar wij hebben het 'proberen' daarvoor niet gelaten. Dus voor hetzelfde geld moet ik mijn zwangerschap gaan aankondigen als ik maar net bezig ben... Maar ja, dat zien we dan wel weer.

Nu bij mij is het nog iets anders, ik werk op zelfstandige basis (maar nog wel onder een stagemeester de komende jaren), maar dan nog, niet elke stagemeester is daar gelukkig mee natuurlijk. Maar daarvoor wil ik het niet laten. En ik heb nu wel geluk dat ik dénk dat mijn huidige stagemeester er weinig problemen mee zal hebben.
pi_153533724
Ik heb ook getwijfeld om even te stoppen met 'proberen' aangezien ik in april bepaalde examens moet afleggen om toelating te krijgen tot het beroep. Maar ik heb beslist dat dat me niet gaat tegenhouden, in die examens zijn er ook tweede zittijden en in uitzonderlijke omstandigheden derde zittijden (die moet je wel aanvragen dan). Dus ik ga er van uit dat het allemaal wel op z'n pootjes terechtkomt.. Misschien naïef, maar ach.
pi_153540846
Ronderotonde, ook ik zeg gewoon doorgaan! Je weet nooit hoe het loopt maar je kan tijd niet terugdraaien. Als je plots zwanger blijkt, komt uiteindelijk alles toch wel op z'n pootjes terecht!
Fien, super spannend de aankoop van een huis! Beetje klussen kan best zwanger, zie ik aan mijn 3 zwangere buurvrouwen (nieuwbouw dus allemaal aan de klus).

Vandaag is de dag dat ik 12 weken zwanger zou zijn en we het aan iedereen zouden vertellen... Valt me echt heel zwaar nu te zitten wachten op nieuwe (2e na MK) eisprong... Blegh! NOD is 7 juli.
pi_153540876
Fien 3 weken na onze sleuteloverdracht bleek ik zwanger. Toen moest de bovenverdieping op stel en sprong verbouwd. Onze slaapkamer en die van de babykamer is af rond 30\34 weken, de laatste slaapkamer mogelijk pas na de geboorte. Geen ideale situatie maar ook niet onmogelijk. Er zijn op fok meiden met een grotere verbouwing bezig ;)

Tijdelijk stoppen zou ik zelf niet voor kiezen, een zwangerschap laat zich helaas niet plannen
pi_153540878
Sterkte leonietje :*
pi_153541113
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Fien 3 weken na onze sleuteloverdracht bleek ik zwanger. Toen moest de bovenverdieping op stel en sprong verbouwd. Onze slaapkamer en die van de babykamer is af rond 30\34 weken, de laatste slaapkamer mogelijk pas na de geboorte. Geen ideale situatie maar ook niet onmogelijk. Er zijn op fok meiden met een grotere verbouwing bezig ;)

Tijdelijk stoppen zou ik zelf niet voor kiezen, een zwangerschap laat zich helaas niet plannen

Wij hebben er ook voor gekozen om niet te wachten. Uiteindelijk zijn we toen ik 12 weken was begonnen met een hele grote verbouwing (oude boerderij volledig gestript en van binnen opnieuw opgebouwd, plus een half nieuw dak.) Inmiddels ben ik vandaag 36 weken, zijn we gisteren verhuisd en moet er nog her en der wel glas in. Komt allemaal goed ;)
pi_153541256
Bij de vorige zwangerschap lag ik eruit op t werk in mijn verlof. Dit keer waarschijnlijk weer. Ook hier een aardige verbouwing. 2 slaapkamers bijna klaar. En begin juli komen ze de zolder doen. Het complete dak gaat eraf etc. (ben nu 27 wkn). Het kan dus best. Een vriendin van me is bijna uitgerekend en zitten dalijk met n huis wat van boven tot onder gestript moet worden.

Ik zou er dus gewoon voor gaan, mits je niet financieel in de problemen komt als je er op t werk uitligt of niks kan vinden.
  maandag 15 juni 2015 @ 08:27:26 #234
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153541296
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:13 schreef Leonietje83 het volgende:
Ronderotonde, ook ik zeg gewoon doorgaan! Je weet nooit hoe het loopt maar je kan tijd niet terugdraaien. Als je plots zwanger blijkt, komt uiteindelijk alles toch wel op z'n pootjes terecht!
Fien, super spannend de aankoop van een huis! Beetje klussen kan best zwanger, zie ik aan mijn 3 zwangere buurvrouwen (nieuwbouw dus allemaal aan de klus).

Vandaag is de dag dat ik 12 weken zwanger zou zijn en we het aan iedereen zouden vertellen... Valt me echt heel zwaar nu te zitten wachten op nieuwe (2e na MK) eisprong... Blegh! NOD is 7 juli.
Sterkte Leonietje :*
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 16:05 schreef Ronderotonde het volgende:
Pff, dat klinkt echt als een rotsituatie, ik kan me voorstellen dat je daar weg wilt.
Ik kan me indenken dat je zou willen wachten met verder proberen. Toen ik zelf niet nog zeker was van een vast contact op mijn huidige werk, hebben wij het ook heel even uitgesteld. Om ons daarna te bedenken dat we er eigenlijk gewoon alsnog voor wilden gaan. Het is een lastige afweging, maar een zwangerschap laat zich niet plannen, zoals de rest ook al aangeeft. Maar als je toch ff wil stoppen met proberen, zou ik niet meer aan de pil gaan tussendoor, zoals ook al eerder aangegeven. Lijkt me echt niet fijn om dan eerst weer een paar maanden met ontpillen bezig te zijn.

Ik hoorde vorige week onze sales director letterlijk zeggen dat een zwangerschap echt geen probleem zou hoeven zijn bij het aannemen van een vrouw, 'want als de vrouw in kwestie gewoon goed is, dan zijn die paar maanden zwangerschapsverlof echt wel te overbruggen'. Hij weet niet van mijn kinderwens (alsin: ik heb het niet letterlijk uitgesproken), maar dat deed toch wel ff goed!

En living on the edge vandaag: een witte broek aan 2 dagen voor NOD 8-)
Nu maar hopen dat het niet te vroeg komt :')
pi_153541298
Leonietje, dat is ook gewoon kut. Hopelijk ben je snel weer zwanger :*.
  maandag 15 juni 2015 @ 10:25:00 #236
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153542955
Meh, de welbekende krampen zijn alweer met vlagen aanwezig -O-
NOD is (volgens mij) woensdag, maar vorige keer begon het ook met rommelen een paar dagen van tevoren. En ondanks dat ik er niet veel van verwachtte deze ronde, valt het toch weer tegen wanneer de }) zich aandient. Nu maar wachten op het bloed.
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 19:36:54 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153557202
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:12 schreef deadly_kiss het volgende:
Wij nemen ook geen babypauze hoor!
Duurt toch echt minimaal 9 maanden en dan miet echt minimaal 1 van ons wel weer een baan hebben :P
Dusss gewoon doorknallen *O*

Ik snap btw waar laatst die knalstrepen vandaan kwamen op de ovutest...ik bloed als een rund nu :{
Zou dat echt van invloed kunnen zijn op je ovutest? :o Misschien eens vragen aan de gyn. Wel zwaar balen dat je weer een heftige ronde te pakken hebt -O-

Ik moet vanavond mijn laatste progesteron nemen en dan afwachten wanneer ik ongesteld word. Ik heb al flink last van krampen dus erg lang duurt het niet meer denk ik.
pi_153559062
Sterkte Leonietje :*

Ronderotonde: wat rot dat het zo gaat met werk -O- Jij was ook degene die rotcommentaar kreeg op trouwen/kinderwens etc toch? Ik hoop dat je iets anders vindt waar je wél jezelf kan zijn, met leukere mensen en alles erop en eraan. 50 uur per week is heel veel tijd om door te brengen op een plek waar je niet jezelf kan zijn..

En ik las iets over een huis voor Fien? Spannend!

Hier vandaag met nieuw werk begonnen, eerste keer met een nieuwe doelgroep. Ik was er vooraf erg enthousiast over, op papier past het geweldig, veel ruimte voor ontwikkeling en ik heb voor minimaal een jaar zekerheid qua werk (een zeldzaamheid in mijn gebied). Maar het viel me eigenlijk erg tegen vandaag :{ Het is natuurlijk pas een eerste dag dus wie weet is het gewoon wennen. Maar qua gevoel, poeh, ik weet niet of ik mezelf hier een jaar zie werken..
  maandag 15 juni 2015 @ 20:30:40 #239
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153559622
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 19:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zou dat echt van invloed kunnen zijn op je ovutest? :o Misschien eens vragen aan de gyn. Wel zwaar balen dat je weer een heftige ronde te pakken hebt -O-

Ik moet vanavond mijn laatste progesteron nemen en dan afwachten wanneer ik ongesteld word. Ik heb al flink last van krampen dus erg lang duurt het niet meer denk ik.
Ik had geloof ik 4 of 5 pilletjes en werd 3 dagen erna lek. 'Gewoon' 5 dagen als een normale menstruatie.
  maandag 15 juni 2015 @ 21:42:13 #240
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153562625
Thnx lieverds, jullie reacties doen me goed. Ik heb er sowieso 1 sollicitatie uit gedaan bij het bedrijf in de buurt waar ik het allerliefste zou willen werken en dat is echt vreselijk spannend.
Ik weet nog niet goed wat ik moet gaan doen. Ik voel me deze maand al beetje anders, misselijker, gevoeliger, moe... Maar ik kan natuurlijk nooit herleiden of het stress of iets anders is :p komend weekend testen...
En dan jullie posts nog een keertje teruglezen en wikken en wegen!
Warempel, een drempel.
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 23:09:33 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153566314
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 20:30 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik had geloof ik 4 of 5 pilletjes en werd 3 dagen erna lek. 'Gewoon' 5 dagen als een normale menstruatie.
Ik moest er 7 slikken, hopelijk staat het aantal niet voor het aantal dagen ongesteld ;) Mijn tetten staan zowat op knappen dus echt lang kan het niet meer duren :')
pi_153573842
Ik moest 10 dagen progesteron slikken en toen werd ik na ongeveer 5 dagen ongesteld en dat duurde ongeveer 4 a 5 dagen. Vond het alles meevallen.
Hier inmiddels dag 16 van de cyclus. Maar ben halverwege vergeten te temperaturen en ovulatietesten ben ik ook vergeten. Zoveel ben ik er momenteel mee bezig.. Druk met andere dingen maar dat is ook wel fijn. Wie weet is het dan ineens raak.. Klussen doen we in ieder geval genoeg. :9

Knuffel nog voor Leonietje, dat is gewoon kut. :*

Wat balen dat je nieuwe baan zo tegen viel onomatopee.. :{
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:10:40 #243
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153577197
Kut, iets met NOD en een witte broek :')

Ik had op basis van die ovulatietesten gedacht dat mijn NOD morgen zou zijn (15 dagen na positieve test, aangezien er wordt aangegeven dat de ovulatie binnen 24 tot 48 uur na die positieve test plaatsvindt). Tenzij de ovulatie alsnog plaatsvond op de dag van de positieve test, want dat is vandaag 14 dagen geleden.

En de afgelopen cycli kwam het allemaal heel rustig op gang met een paar dagen krampen en roze afscheiding. Deze keer dus niet, 1 dag kramp en een klein beetje roze gisteravond, vanochtend bij opstaan nog niks te bekennen en nu BAM 8)7

Ik moet echt ophouden met te proberen iets logisch te ontdekken aan mijn lijf, in het verleden opgedane ervaringen bieden geen garantie voor de toekomst blijkbaar :')

Ach ja, op naar de volgende ronde dan maar weer.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:11:50 #244
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153577220
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 23:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik moest er 7 slikken, hopelijk staat het aantal niet voor het aantal dagen ongesteld ;) Mijn tetten staan zowat op knappen dus echt lang kan het niet meer duren :')
Ik hoop het voor je! En dan eindelijk door :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 07:25 schreef Fien10 het volgende:
Ik moest 10 dagen progesteron slikken en toen werd ik na ongeveer 5 dagen ongesteld en dat duurde ongeveer 4 a 5 dagen. Vond het alles meevallen.
Hier inmiddels dag 16 van de cyclus. Maar ben halverwege vergeten te temperaturen en ovulatietesten ben ik ook vergeten. Zoveel ben ik er momenteel mee bezig.. Druk met andere dingen maar dat is ook wel fijn. Wie weet is het dan ineens raak.. Klussen doen we in ieder geval genoeg. :9

Knuffel nog voor Leonietje, dat is gewoon kut. :*

Wat balen dat je nieuwe baan zo tegen viel onomatopee.. :{
Wie weet doet het juist alleen maar goed! Hopen op streepjes binnenkort :D
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 12:35:48 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153579454
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:10 schreef Zoe_Hart het volgende:
Kut, iets met NOD en een witte broek :')

Ik had op basis van die ovulatietesten gedacht dat mijn NOD morgen zou zijn (15 dagen na positieve test, aangezien er wordt aangegeven dat de ovulatie binnen 24 tot 48 uur na die positieve test plaatsvindt). Tenzij de ovulatie alsnog plaatsvond op de dag van de positieve test, want dat is vandaag 14 dagen geleden.

En de afgelopen cycli kwam het allemaal heel rustig op gang met een paar dagen krampen en roze afscheiding. Deze keer dus niet, 1 dag kramp en een klein beetje roze gisteravond, vanochtend bij opstaan nog niks te bekennen en nu BAM 8)7

Ik moet echt ophouden met te proberen iets logisch te ontdekken aan mijn lijf, in het verleden opgedane ervaringen bieden geen garantie voor de toekomst blijkbaar :')

Ach ja, op naar de volgende ronde dan maar weer.
Het kan zijn dat je luteale fase korter is dan je denkt, bij mij was die ook een keer 12 dagen en misschien zelfs wel standaard.

En bij mij is het bloed doorgebroken *O* Wel apart want ik heb tot gisteren geslikt maar dat kan mijn lichaam nog helemaal niet weten :D (slikte steeds 's avonds). Overmorgen dus al aan de Clomid maar ook een eisprong die dichter bij Werchter ligt dan ik had gehoopt (de dag na Werchter al :'))
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:21:41 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153580716
fien, er niet aan denken is altijd het beste :) ga zo door! ;)

fijn dat eea lijkt te werken Majo. wat is het doel van de progesteron eigenlijk??
en een eisprong op werchter.. vervelend vanwege sex in de tent of geen alcohol tijdens werchter? :)

ik maak me ( volledig onterecht) zorgen voor de komende maanden.. O+ moet een zaad onderzoek, en als je gaat googlen... 8)7 anyway, een griepje kan dus de kwaliteit verminderen.. en laat mijn lief nou net afgelopen week ziek geweest zijn.. verkouden/hooikoorts/algehele elende. geen idee hoe en of dat DAT de kwaliteit vermindert.. maar ik heb er ineens weer minder vertrouwen in voor de komende 3 maanden -O-..
ik krijg zo'n zin om even te gillen en stampvoeten vanwege de frustratie.. en dan voel ik me zo'n domme puberale veeleisende trut :o
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:23:40 #247
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153580784
Nou moe, niemand strepen dus..! :* voor iedereen die ongesteld is.

Vrijdag verwacht ik mijn eisprong. Spannend!

Over werk gesproken: ik ben ook op zoek! Ik zit momenteel niet helemaal op mijn plek hier, dus ik ken de struggles.. -O-
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:25:19 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153580825
wat voor werk zoeken jullie dan allemaal?? :o
lastige sectoren?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:44:38 #249
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153581372
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:25 schreef Barreltje het volgende:
lastige sectoren?
SPOILER
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:52:40 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153581635
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:44 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:00:14 #251
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153581910
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:05:47 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153582096
SPOILER
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:43:13 #253
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153583085
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:05 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
PM :D
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:54:07 #254
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153587645
Customer relation management toch? Niet te verwarren met een CMR, oftewel een internationale vrachtbrief :P
Warempel, een drempel.
pi_153587653
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:23 schreef KapiteinCupcake het volgende:

Over werk gesproken: ik ben ook op zoek! Ik zit momenteel niet helemaal op mijn plek hier, dus ik ken de struggles.. -O-
+1 O-)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:56:02 #256
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153587681
Overigens ben ik van plan komend weekend te testen,als ik nog niet ongesteld ben. T zal mij benieuwen. NOD is eigenlijk de 19e.
Warempel, een drempel.
pi_153587696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:56 schreef Ronderotonde het volgende:
Overigens ben ik van plan komend weekend te testen,als ik nog niet ongesteld ben. T zal mij benieuwen. NOD is eigenlijk de 19e.
Maar dat is vrijdag al :D Dus dan is het weekend toch prima :)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 18:14:20 #258
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153588128
Ik heb de 19e ook al het sollicitatie gesprek, als de tijd verzet kan worden, dubbel spannend maat dus wel met dubbele gevoelens....
Warempel, een drempel.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:21:26 #259
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153592224
Misschien ga je wel met zn 2e solliciteren Rotonde! O+
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:21:46 #260
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153592236
ik hoop dat wij stiekem met zn 4e op vakantie gaan!
pi_153592629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:21 schreef Hilzillah het volgende:
Dat hoop ik potdomme ook voor jullie!
S. 2014
J. 2016
pi_153593699
quote:
Duimduimduim. :*
pi_153595371
Welke dag van je cyclus zit je Hilz? Een idee dat het misschien raak is?

Ook spannende dagen voor rotonde.

Hoe is het nu met jou Cygne? Lukt het een beetje om het allemaal te verwerken? Heb je alweer een menstruatie gehad?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 22:34:47 #264
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153596858
Nah, geen speciaal gevoel erbij... Dat is wel een beetje weg na 10 maanden :') Maar ik ben sowieso hormoonloos volgens mij. Ik werd dik dat is eigenlijk mijn enige zwangerschapssymptoom geweest. Oh ja, en hulleke dikke tieten :Y)

Temp is nog hoog en de 23e zou ik lek moeten worden... (hoge temp zegt niet zo veel. Hij daalde pas op de dag dat ik lek was }:|
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 22:35:21 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153596879
quote:
Ik ga zoooooo hard voor je duimen! ^O^ Wanneer/waarheen ga je op vakantie?

Vanavond heerlijk uit eten geweest voor lief z'n verjaardag. Lekker allemaal dingen gegeten die ik binnenkort hopelijk niet meer mag :D Steak tartare, biefstuk en een glaasje wijn :9
pi_153597241
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:55 schreef Fien10 het volgende:
Welke dag van je cyclus zit je Hilz? Een idee dat het misschien raak is?

Ook spannende dagen voor rotonde.

Hoe is het nu met jou Cygne? Lukt het een beetje om het allemaal te verwerken? Heb je alweer een menstruatie gehad?
Jup, altijd t zelfde hier. Kom ik bij de gyn voor nacontrole die dan altijd vraagt of ik al een menstruatie heb gehad. (Nee). Als ik thuis ben die dag of de volgende dag wel. :')

SPOILER
Twee jaar geleden hebben we een slaapkamer leeggemaakt om als eventuele babykamer te gebruiken. We gaan daar nu maar een plekje maken waar ik kan sporten en relaxen en zo.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 23:13:27 #267
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153598448
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:54 schreef Ronderotonde het volgende:
Customer relation management toch? Niet te verwarren met een CMR, oftewel een internationale vrachtbrief :P
Jap!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 23:16:55 #268
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153598609
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 22:45 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jup, altijd t zelfde hier. Kom ik bij de gyn voor nacontrole die dan altijd vraagt of ik al een menstruatie heb gehad. (Nee). Als ik thuis ben die dag of de volgende dag wel. :')

SPOILER
Twee jaar geleden hebben we een slaapkamer leeggemaakt om als eventuele babykamer te gebruiken. We gaan daar nu maar een plekje maken waar ik kan sporten en relaxen en zo.
:'(

Ik hoop dat de therapie iets voor je doet. Het leegmaken van de kamer zal sowieso wel wat opluchting geven denk ik..
pi_153600490
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 22:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ga zoooooo hard voor je duimen! ^O^ Wanneer/waarheen ga je op vakantie?

Vanavond heerlijk uit eten geweest voor lief z'n verjaardag. Lekker allemaal dingen gegeten die ik binnenkort hopelijk niet meer mag :D Steak tartare, biefstuk en een glaasje wijn :9
De 30e weekje Spanje.

Gefeliciteerd nog met je knaapje Maai! O+
pi_153600515
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 22:45 schreef Cygne het volgende:

[..]

SPOILER
Ik wil je een hele dikke virtuele kus en knuffel geven O+ :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Hilzillah op 17-06-2015 00:47:02 ]
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 01:10:05 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153600863
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:21 schreef Barreltje het volgende:
fien, er niet aan denken is altijd het beste :) ga zo door! ;)

fijn dat eea lijkt te werken Majo. wat is het doel van de progesteron eigenlijk??
en een eisprong op werchter.. vervelend vanwege sex in de tent of geen alcohol tijdens werchter? :)

ik maak me ( volledig onterecht) zorgen voor de komende maanden.. O+ moet een zaad onderzoek, en als je gaat googlen... 8)7 anyway, een griepje kan dus de kwaliteit verminderen.. en laat mijn lief nou net afgelopen week ziek geweest zijn.. verkouden/hooikoorts/algehele elende. geen idee hoe en of dat DAT de kwaliteit vermindert.. maar ik heb er ineens weer minder vertrouwen in voor de komende 3 maanden -O-..
ik krijg zo'n zin om even te gillen en stampvoeten vanwege de frustratie.. en dan voel ik me zo'n domme puberale veeleisende trut :o
deze reactie helemaal over het hoofd gezien :@ progesteron is om een kunstmatige menstruatie op te wekken zodat je weer begint aan een nieuwe cyclus. Vervolgens ga ik clomid slikken om een eisprong op te wekken. Wat Werchter betreft: vooral het seks hebben in een tentje en het brak zijn erna ;) bovendien worden ovutesten wat lastig :D overigens is het op een paar druppels bloed na niet meer doorgebroken vandaag dus valt het waarschijnlijk nog mee :)

Wat de kwaliteit van het sperma betreft: ik heb in het andere topic begrepen dat het effect van alcohol/ziekte enz pas 3 maanden later terug te zien is. Als je vriend dus recent ziek is geweest zou er niks aan de hand moeten zijn! :)
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 01:10:55 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153600869
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 00:36 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

De 30e weekje Spanje.

Gefeliciteerd nog met je knaapje Maai! O+
oeh weg tijdens onze verjaardagen *O*

Thanks lief O+
pi_153600953
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 00:38 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik wil je een hele dikke virtuele kus en knuffel geven O+ :*
O+
SPOILER
pi_153602336
Dikke knuf voor Cygne!
Je bent al zo sterk. Wat jij allemaal wel niet moet meemaken. We hebben het allemaal al zo vaak gezegd, maar ik duim zo hard dat de zon binnenkort ook voor jou schijnt.
pi_153602637
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 01:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

oeh weg tijdens onze verjaardagen *O*

Thanks lief O+
de 7e ben ik weer terug :P
pi_153602676
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 01:20 schreef Cygne het volgende:

[..]

O+
SPOILER
SPOILER
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 14:17:13 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153610517
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 08:04 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

de 7e ben ik weer terug :P
Op tijd voor mijn verjaardag *O* En jij bent de 8ste toch? Of de 6e? Ik raak steeds in de war :@

En dikke kus en knuffel voor Cygne :*
pi_153611927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Op tijd voor mijn verjaardag *O* En jij bent de 8ste toch? Of de 6e? Ik raak steeds in de war :@

En dikke kus en knuffel voor Cygne :*
De 9e ;) jij de 7e?
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 15:39:08 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153612903
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:02 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

De 9e ;) jij de 7e?
De 7e :Y oke de 9e ga ik onthouden, hoe moeilijk kan het zijn :')
pi_153612970
Zitten we hier met allemaal kreeftjes ja? Ik ben volgende week jarig! *O*
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 15:45:57 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153613047
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Zitten we hier met allemaal kreeftjes ja? Ik ben volgende week jarig! *O*
Ja kreeftjes ftw *O* Zwanger zijn op onze verjaardagen! O+
pi_153613496
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja kreeftjes ftw *O* Zwanger zijn op onze verjaardagen! O+
O+ vroeg gisteren wat ik eigenlijk wil hebben..

"Nou, een baby graag :D"
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 16:06:23 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153613575
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:03 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

O+ vroeg gisteren wat ik eigenlijk wil hebben..

"Nou, een baby graag :D"
Dat zou wel echt het beste cadeau zijn ja O+ Wanneer is je NOD? Ervan uitgaande dat vandaag dag 1 is van mijn cyclus dan zou mijn verjaardag een week voor mijn NOD zijn, dat is dan wel weer jammer -O-
pi_153613806
Waterman hier! *O*

En twee keer zwanger geweest op mn verjaardag. _O-
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 16:28:29 #285
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153614123
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:16 schreef Cygne het volgende:
Waterman hier! *O*

En twee keer zwanger geweest op mn verjaardag. _O-
:*
pi_153614181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zou wel echt het beste cadeau zijn ja O+ Wanneer is je NOD? Ervan uitgaande dat vandaag dag 1 is van mijn cyclus dan zou mijn verjaardag een week voor mijn NOD zijn, dat is dan wel weer jammer -O-
3 juli, maar heb vandaag mijn eisprong volgens mij. Wordt geen champagne op mijn verjaardag denk ik... :s)

:* voor Cygne.
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 17:49:20 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153616244
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:30 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

3 juli, maar heb vandaag mijn eisprong volgens mij. Wordt geen champagne op mijn verjaardag denk ik... :s)

:* voor Cygne.
Same here :D NOD op de 14e, de 7e jarig en de 11e vieren we het :D En met een beetje geluk gaan we versneld (voor de wet) trouwen rond die tijd dus dat zou ook een mooi extra cadeautje zijn O+
pi_153617266
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Same here :D NOD op de 14e, de 7e jarig en de 11e vieren we het :D En met een beetje geluk gaan we versneld (voor de wet) trouwen rond die tijd dus dat zou ook een mooi extra cadeautje zijn O+
Hou rekening met ondertrouw etc wat 2 weken van tevoren moet hè.. Data reserveren was hier nogal lastig (geregistreerd partnerschap nu in dit geval).

Om het nog maar niet te hebben over de papierwinkel die erbij komt kijken :') ... Heel romantisch allemaal.
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 18:31:52 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153617409
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:25 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Hou rekening met ondertrouw etc wat 2 weken van tevoren moet hè.. Data reserveren was hier nogal lastig (geregistreerd partnerschap nu in dit geval).

Om het nog maar niet te hebben over de papierwinkel die erbij komt kijken :') ... Heel romantisch allemaal.
Ik weet het :Y We gaan volgende week woensdag in ondertrouw en dan kunnen we pas een afspraak maken voor het trouwen. Ik hoop echt dat de 15e nog vrij is, dat is namelijk ook onze trouwdatum volgend jaar. Dan kunnen we dan gelijk vieren dat we 1 jaar getrouwd zijn O+
pi_153617520
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik weet het :Y We gaan volgende week woensdag in ondertrouw en dan kunnen we pas een afspraak maken voor het trouwen. Ik hoop echt dat de 15e nog vrij is, dat is namelijk ook onze trouwdatum volgend jaar. Dan kunnen we dan gelijk vieren dat we 1 jaar getrouwd zijn O+
Spannend!!!
Ga je dit op het gemeentehuis doen of ergens op locatie? En ben je er al uit qua achternamen?

Dames alvast allemaal gefeliciteerd met jullie verjaardagen *O*
Hopelijk wordt het een dubbel feestje
pi_153617591
Wat veel jarigen in juli! Hopelijk viert iedereen t zwanger O+
Ik ben zelf een vroeg leeuwtje
pi_153617670
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:25 schreef Barreltje het volgende:
lastige sectoren?
SPOILER
pi_153617725
En hopelijk, tegelijk met de vele verjaardagen, binnenkort veel streepjes hier! :D

Ik lees hier nog steeds mee hoor, maar heb het echt druk momenteel dus reageren schiet er vaak bij in :)
pi_153618470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:45 schreef Saarah het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_153619518
quote:

[..]

Kun je daar niet voor bellen al? Wij moeten volgende week donderdag voor "ondertrouw", maar de "echte" datum ligt al vast! Kon ik telefonisch al reserveren.
  woensdag 17 juni 2015 @ 20:03:33 #296
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153620052
Afspraak sollicitatie vrijdag van definitief. Ik ben zo zenuwachtig en heb echt geen idee wat ik nu moet hopen voor de test dit weekend.... Ik geef zoveel op door weg te gaan aan zekerheid, maar als dit wat zou worden zou het ook echt geweldig voor me zijn! Ik denk niet dat in mijn branche (mannenwereld) echt heel positief wordt gereageerd op kinderwensen... Dus maar afwachten...
Warempel, een drempel.
pi_153621347
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Zitten we hier met allemaal kreeftjes ja?
:W Hier nog eentje!

quote:
Ik snap 'm niet :? Je wil graag dit jaar 15 juli trouwen omdat dat volgend jaar jullie trouwdatum is?!
Je trouwt dan nu voor de wet en viert het een jaar later?

Spannend Ronderotonde met je sollicitatie en je NOD dit weekend!! Er is al zoveel over gezegd, maar ik zou ook doorgaan met zwanger proberen te worden! Beetje naïef, maar in dit geval zou ik zeggen: Wie dan leeft, wie dan zorgt.. Voor 't zelfde geldt duurt 't nog een lange tijd.. Hopelijk niet!

Ik verwacht dat de eisprong net is geweest.. Ben heel benieuwd, nu die twee lange weken afwachten weer in.
pi_153621892
Ik ben van begin augustus! Zijn we allemaal jarig binnenkort? :D
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 21:25:05 #299
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153622721
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:37 schreef Daui het volgende:

[..]

Spannend!!!
Ga je dit op het gemeentehuis doen of ergens op locatie? En ben je er al uit qua achternamen?

Dames alvast allemaal gefeliciteerd met jullie verjaardagen *O*
Hopelijk wordt het een dubbel feestje
Op het gemeentehuis, op een eenvoudige manier (lees goedkoop :P) en dan volgend jaar groot feest *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Kun je daar niet voor bellen al? Wij moeten volgende week donderdag voor "ondertrouw", maar de "echte" datum ligt al vast! Kon ik telefonisch al reserveren.
Nope, hier (Utrecht) kun je pas een afspraak maken om te trouwen als je in ondertrouw gaat. Tenminste, zo werd het me uitgelegd.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:03 schreef Ronderotonde het volgende:
Afspraak sollicitatie vrijdag van definitief. Ik ben zo zenuwachtig en heb echt geen idee wat ik nu moet hopen voor de test dit weekend.... Ik geef zoveel op door weg te gaan aan zekerheid, maar als dit wat zou worden zou het ook echt geweldig voor me zijn! Ik denk niet dat in mijn branche (mannenwereld) echt heel positief wordt gereageerd op kinderwensen... Dus maar afwachten...
Spannend! Ik ga voor je duimen ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:47 schreef SmallishBear het volgende:

[..]

:W Hier nog eentje!

[..]

Ik snap 'm niet :? Je wil graag dit jaar 15 juli trouwen omdat dat volgend jaar jullie trouwdatum is?!
Je trouwt dan nu voor de wet en viert het een jaar later?

Spannend Ronderotonde met je sollicitatie en je NOD dit weekend!! Er is al zoveel over gezegd, maar ik zou ook doorgaan met zwanger proberen te worden! Beetje naïef, maar in dit geval zou ik zeggen: Wie dan leeft, wie dan zorgt.. Voor 't zelfde geldt duurt 't nog een lange tijd.. Hopelijk niet!

Ik verwacht dat de eisprong net is geweest.. Ben heel benieuwd, nu die twee lange weken afwachten weer in.
We gaan volgend jaar 15-7-16 groots trouwen. Nu we ons huis gaan kopen is het handig om nu al te trouwen dus halen we het wettelijke gedeelte een jaar naar voren. Maar zou wel symbolisch zijn als dat precies dezelfde datum is O+

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:02 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben van begin augustus! Zijn we allemaal jarig binnenkort? :D
Yay wat leuk al die jarigen :D *O*
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 21:25:28 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153622745
Laten we deze maar....
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 21:25:40 #301
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153622755
.... meteen sluiten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')