Dat scheelde echt niksquote:
Toch nietquote:
Echt welquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
Dit wordt een interessante race morgen
is topicsturingquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:20 schreef VacaLoca het volgende:
Maar we mogen niet discusseren over hoe goed Max kwalificeert
Idd. Alsof de rest niet op een race-afstelling staatquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:15 schreef Max23 het volgende:
Leuk dit, ik vond het gewoon grappig dat "voordat je reageert" bericht. Maar dat mag dus niet![]()
Doet gewoon prima, of bedoel je de rondetijdenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:21 schreef Max23 het volgende:
Overigens, doet https://www.formula1.com/(...)ive.html#leaderboard het niet meer met het weergeven van de tijden?
Nee, bij mij stond er helemaal niksquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doet gewoon prima, of bedoel je de rondetijden
iedereen kijkt hier non rtlquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:22 schreef Rossdale het volgende:
RTL zapte net wegde piep van vettel gemist
hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:22 schreef Sinister-D- het volgende:
'Sylvester Stallone![]()
Ow nee, tis Alesi
Die gaat morgen aan kunstschaatsen doenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sainz moet even ophouden met die snelle laatste kwalificatierondjes, niet goed voor mijn hart.
Mja ben op vakantie, ben blij dat er überhaupt een zender te ontvangen is hier die het uitzendquote:
Nou nee, das met helm op als je zelf een domme fout maakt.quote:
Team radio is niet realtime. O.a. om deze redenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:21 schreef THEFXR het volgende:
lol realtime bleeep voor het vloeken van vettel
Wellicht hebben ze de motor van Massa eruit geschroefd bij TRquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben ze er een Renault in gelepeld?
mja, als Kimi net zoiets als in Bahrein kan doen dan kan het best interessant wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer voor Vettel, nu is er helemaal geen concurrentie voor Mercedes.
Max is gisteravond de potbox van Williams binnengeslopen en heeft toen de turbo dichtgekit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben ze er een Renault in gelepeld?
Hij voelt zich volgens mij wel lekker in de auto nu.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, als Kimi net zoiets als in Bahrein kan doen dan kan het best interessant worden
Dan moet Kimi het maar eens waarmakenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer voor Vettel, nu is er helemaal geen concurrentie voor Mercedes.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Max is gisteravond de potbox van Williams binnengeslopen en heeft toen de turbo dichtgekit.
Wordt sowieso wel spannend denk ik, veel goede autos achteraan,veel inhaalacties.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, als Kimi net zoiets als in Bahrein kan doen dan kan het best interessant worden
Slingeren is dan ook niet makkelijk. Zie al die mensen die naast de weg raken en hem aan de andere kant tegen een boom parkeren. Nasr voelt meer thuis bij een muurquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:28 schreef Benoves het volgende:
Nasr is weer aan het opwarmen "pas op iong voor je het weet ben je m kwijt" haha
Al zie ik Maldonado in zijn laatste snelle ronde in Q3 nog wel iets doms doen waardoor die 10 wordt.quote:
Alleen ze hebben niet alles wat ze beloven. Ze hadden het over 6 F1 kanalen met o.a livetiming etcquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:28 schreef Fopje het volgende:
Die 2 kanalen bij sport1go zijn echt wel ideaal zo
Ja, ze zijn langzamer gemaakt omdat ze zich schaamde over hun perfectie.quote:
Zijn er toch ook? Werkt superquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:32 schreef WEST het volgende:
[..]
Alleen ze hebben niet alles wat ze beloven. Ze hadden het over 6 F1 kanalen met o.a livetiming etc
waar kan ik dat zien dan?quote:
Als Kimi zich naar P3 kwalificeert kan het morgen alsnog best leuk wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:33 schreef THEFXR het volgende:
ik heb zo'n idee dat die mercs straks 1 sec los staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |