Volgens mij zei ik "gemiddeld".quote:Op zondag 7 juni 2015 10:49 schreef Toga het volgende:
[..]
Ah, dus er zijn geen kindvluchtelingen, en deze vluchtelingen zijn zodanig geschoold dat ze die 18 jaar niet meer hoeven in te halen.
Schijnt dat er ook geboren Nederlanders moeite hebben met het vinden van aansluiting en een.baan enzo.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/i mg] Op zondag 7 juni 2015 10:48 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan moeten ze uiteindelijk wel aansluiting kunnen vinden in de samenleving en een bijdrage kunnen doen. Laat dat nu net het probleem zijn van dit soort kanslozen
Alsof Nederland de enige plek is waar mensen kunnen leven..quote:Op zondag 7 juni 2015 10:49 schreef bamibij het volgende:
Geld is weer eens belangrijker dan mensenlevens...
Ja, want dit land is meer van ons dan van hen.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Schijnt dat er ook geboren Nederlanders moeite hebben met het vinden van aansluiting en een.baan enzo.
Maar als je wit bent en Henk heet heb je meer recht op een uitkering dan wanneer je zwart bent natuurlijk._!
Alsof vluchtelingen alleen in Nederland asiel aanvragen.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:52 schreef Toga het volgende:
[..]
Alsof Nederland de enige plek is waar mensen kunnen leven..![]()
Zo werkt het ook andersom, Syrië is net zo goed voor IS als voor ons..quote:Op zondag 7 juni 2015 10:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, want dit land is meer van ons dan van hen.
Echt? Waarom?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, want dit land is meer van ons dan van hen.
Nee, daarom komen ze ook niet allemaal hierheen maar slechts een.klein deel.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:52 schreef Toga het volgende:
[..]
Alsof Nederland de enige plek is waar mensen kunnen leven..![]()
IS miste nog in dit topic inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:54 schreef Toga het volgende:
[..]
Zo werkt het ook andersom, Syrië is net zo goed voor IS als voor ons..
Dat zijn gelukkig allemaal bruto bedragen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit gaat dus puur om asielzoekers die in de procedure zitten. Dus exclusief de kosten voor statushouders, te denken valt aan de bijstand, studiefinanciering, gezinshereniging, kinderbijslag, huurtoeslag, zorgtoeslag en ga zo maar door.
Vertienvoudig die 894 miljoen maar.
Gaat u weer rustig slapen.
Je vergeet even voor het gemak dat het geld van hardwerkende belastingbetalers naar nietsnutten gaat.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zijn gelukkig allemaal bruto bedragen.
Dit geld blijft voor het overgrote deel in Nederland, er wordt personeel van betaald, het wordt uitgegeven in supermarkten en winkels en via belastingen en BTW is binnen 90 dagen de helft alweer terug bij de overheid.
Nee, niet om het te bagetelliseren maar dit kost ons minder dan een in de USA gekochte JSF (11.300.000.000), een in Italië gekochte Fyra (11.000.000.000 Euro).
Als je verder bekijkt dat de zorg ons jaarlijks 95.000.000.000 Euro kost, dan is die 800.000.000 aan asielzoekers per jaar een druppel.
Betaal de asielzoekers maar van mijn deel van m'n inkomstenbelasting, dan doen we de JSF en turbo-rotondes van jouw deel.
Ik betaal belasting, jij betaalt belasting.
Lijkt me dat we beiden inspraak hebben over waar het heengaat.
Raar, want het bedrag wat de overheid investeerd, wordt betaald door: Nederlanders die werken. Hoe vult de overheid de rest aan? Door "goedkope" vluchtelingen op te nemen die niet werken?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor dat maakt niet uit. Mensen die hier geboren worden leveren gewoon het bedrag dat door de overheid wordt geïnvesteerd niet meer op.
"gedurende hun tijd in Nederland". Ah, dat zal het zijn, het is tijdelijk. Een soort gastarbeiders dus, ja dat heeft fantastische resultaten opgeleverd de laatste decennia.. Goedkoop voor die tijd, dat wel.quote:Daardoor zijn 50.000 in Nederland geboren mensen zo'n 300 miljoen duurder dan 50.000 Niet westerse immigranten gedurende hun tijd in Nederland. Kijk maar naar dat Nyfer rapport.
Reken eens uit wat de gemiddelde Nederlander kost.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je vergeet even voor het gemak dat het geld van hardwerkende belastingbetalers naar nietsnutten gaat.
De hardwerkende Nederlander heeft zelf minder te besteden door dit volk.
De gemiddelde Nederlander heeft een geboorterecht op onze sociale zekerheid. Deze mensen niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Reken eens uit wat de gemiddelde Nederlander kost.
Klopt, dat is het uitgangspunt.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:02 schreef Toga het volgende:
"gedurende hun tijd in Nederland". Ah, dat zal het zijn, het is tijdelijk.
Dat was sarcastisch bedoeld. PI miste alleen nog.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Leg nog even uit waarom Nederland. meer van 'ons' dan van asielzoekers is.
De "hardwerkende Nederlander"? Daar hoor ik ook bij... En ik ben een linksmensch dus ik stem op een partij die mijn belangen vertegenwoordigt, zoals wat er met MIJN belastinggeld gebeurt... En daar gaat dus mooi een deel van naar asielzoekers. Heb je dat begrepen? Mooi.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je vergeet even voor het gemak dat het geld van hardwerkende belastingbetalers naar nietsnutten gaat.
De hardwerkende Nederlander heeft zelf minder te besteden door dit volk.
Tevens is die 894 mil de kosten van asielZOEKERS.De kosten die na de procedure komen zijn niet inbegrepen.
Die verkrijgen dat door een verblijfsvergunning.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander heeft een geboorterecht op onze sociale zekerheid. Deze mensen niet.
Als het goed is evenveel als ze gemiddeld opleveren, anders krijgt de regering in September op z'n kop. Sterker nog: er blijft zelfs geld over voor hulp aan het buitenland.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Reken eens uit wat de gemiddelde Nederlander kost.
Ah, we staan niet in de min tegenwoordig? Ok.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:05 schreef Toga het volgende:
[..]
Als het goed is evenveel als ze gemiddeld opleveren, anders krijgt de regering in September op z'n kop. Sterker nog: er blijft zelfs geld over voor hulp aan het buitenland.
Financieel wanbeleid voeren is meer geld uitgeven dan er binnenkomt. Begrijp ik goed dat jij van mening bent dat zolang de staatsschuld oploopt er geen geld meer uitgegeven mag worden aan asielzoekers?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je haalt een aantal dingen door elkaar. Dat ouderen slechte zorg ontvangen is niet de schuld van asielzoekers, dat is het directe gevolg van financieel wanbeleid voeren.
Had gehoopt dat ze dit al eens zouden afschaffen voor nieuwe nederlanders, want nu hanteren ze een beleid dat het ook voor Nederlanders erg moeilijk maakt om hun buitenlandse man/vrouw hier naartoe te halen.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:24 schreef longinus het volgende:
Gister op TV, een asielzoeker die naar nederland kwam omdat ze hioer zo snel het gezin herenigen
je stuurt er dus een naar Nederland, en de rest volgt.
Als we toch per se veel rechtser moeten worden, doe dan maar richting libertarisme.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:14 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Had gehoopt dat ze dit al eens zouden afschaffen voor nieuwe nederlanders, want nu hanteren ze een beleid dat het ook voor Nederlanders erg moeilijk maakt om hun buitenlandse man/vrouw hier naartoe te halen.
En dat geld wat ze kosten kunnen ze beter aan onze ouderen schenken en in onze kinderen schenken.
Zo irritant dat men hier net zo makkelijk geld geeft aan een buitenlander dan aan een Nederlander, maar nee, die linkse kliek heeft bepaald dat Nederland een land voor iedereen is, ook al ben je geen Nederlands staatsburger. Op naar een meer nationalistisch beleid.
Ik wil ook wel wat rechtse kliekdingen afschaffen.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:14 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Had gehoopt dat ze dit al eens zouden afschaffen voor nieuwe nederlanders, want nu hanteren ze een beleid dat het ook voor Nederlanders erg moeilijk maakt om hun buitenlandse man/vrouw hier naartoe te halen.
En dat geld wat ze kosten kunnen ze beter aan onze ouderen schenken en in onze kinderen schenken.
Zo irritant dat men hier net zo makkelijk geld geeft aan een buitenlander dan aan een Nederlander, maar nee, die linkse kliek heeft bepaald dat Nederland een land voor iedereen is, ook al ben je geen Nederlands staatsburger. Op naar een meer nationalistisch beleid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |