Nasrquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:44 schreef MaGNeT het volgende:
Nasr: "Crash Verstappen door onervarenheid"
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:44 schreef MaGNeT het volgende:
Hij niet nee... en zonder sponsorgeld nog steeds nietquote:"Zelfs op 20-jarige leeftijd zou ik mezelf niet in de Formule 1 zien rijden, gezien alles wat ik geleerd heb in de laatste jaren."
Nee, Felipe.quote:
Blijft wel mooi als ze dan zelf falen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:47 schreef smegmanus het volgende:
Al die onzekere gasten omdat er een 17-jarige in de F1 rijdt
Onzeker over het rap naderende einde van hun eigen carriere ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:47 schreef smegmanus het volgende:
Je bent 34 en komt er opeens een jochie van 17 en rijd een dikke race in Monaco, tja dan ben je bang dat je het jaar vervangen word door een ander talent dan moet je maar snel gaan zeuren.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:47 schreef smegmanus het volgende:
Zullen nog wel meer falen. Ook Max maar ook Hamilton of Vettel, hopelijk is Max dan ook zo hard om even de "ervaren" coureurs op hun plek te zetten met commentaarquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft wel mooi als ze dan zelf falen.
Denk niet dat Max daaraan mee doet of ze moeten wat over hem persoonlijk zeggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zullen nog wel meer falen. Ook Max maar ook Hamilton of Vettel, hopelijk is Max dan ook zo hard om even de "ervaren" coureurs op hun plek te zetten met commentaar
whaaa, wat een sukkelquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:44 schreef MaGNeT het volgende:
Hakinnen nam het op voor Max en vond de schuld bij Grosjean liggen, die heeft wat meer aanzien als Massa. Jammer dat de Meester himself in coma ligt want als hij Max zou steunen was er van niemand commentaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk niet dat Max daaraan mee doet of ze moeten wat over hem persoonlijk zeggen.
Typisch ook wel want een Vettel een Hamilton etc. hoor je niks over Max zeggen, die zijn zelf ook zo goed natuurlijk.
Zoek nog regelmatig op Schumacher z'n naam maar je krijgt nog steeds geen beeld van hoe het hem vergaatquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hakinnen nam het op voor Max en vonde de schuld bij Grosjean liggen, die heeft wat meer aanzien als Massa. Jammer dat de Meester himself in coma ligt want als hij Max zou steunen was er van niemand commentaar.
Hakinnen is net zo geweest, zijn gewoon coureurs die veel terug herkennen in zijn racestijl. Voor een Massa een Grosjean een Nasr is het gewoon hard werken en dat zal ze wel dwars zitten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hakinnen nam het op voor Max en vond de schuld bij Grosjean liggen, die heeft wat meer aanzien als Massa. Jammer dat de Meester himself in coma ligt want als hij Max zou steunen was er van niemand commentaar.
ik zie een soort stephen hawkins beeld voor mequote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zoek nog regelmatig op Schumacher z'n naam maar je krijgt nog steeds geen beeld van hoe het hem vergaat
Ik vrees vooral dat ie niet meer zichzelf is en z'n verleden niet herkent als de zijne
Hopelijk mag hij nog bewust zijn zoon in de F1 meemaken
Je hoort en ziet niets nee, volgens mij kan hij alleen met zijn ogen knipperen en is wel bewust van zijn omgeving. Zo spijtig voor zo''n groot sportman. Zijn zoon is ook een talent maar pas 16 nog 2 jaar mag hij ook f1 rijden, hoop het van harte en hoop natuurlijk op een wonder voor Schumi senior.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zoek nog regelmatig op Schumacher z'n naam maar je krijgt nog steeds geen beeld van hoe het hem vergaat
Ik vrees vooral dat ie niet meer zichzelf is en z'n verleden niet herkent als de zijne
Komen er wel weer. Is altijd dat een paar jaar 1 team domineert dan komt het volgende team. Tijd terug Redbull nu Mercedes volgend jaar misschien weer Ferrari dan komt Mclaren misschien weer kijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:55 schreef THEFXR het volgende:
Mclaren was vroeger een top team, die zijn zo diep gezonken, he
Vraag me ook af hoe hij er nu voor staat, Er komt echt niets naar buiten he? Ik vind dat erg jammer van z'n fans.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Laatste was dat ie vooruitgang had geboekt maar dan wel 'in de context van de ernst van z'n situatie' oidquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe hij er nu voor staat, Er komt echt niets naar buiten he? Ik vind dat erg jammer van z'n fans.
winkel niet tot 20.00 uur?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Godver, ik moet toch echt nog naar de winkel nu en kk wil dat nog zien
nee, want dan krijgt hij tijdstrafquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
Max hoeft toch geen kwalificatie te doen in principe? 15 plaatsen terug.
Jawel, zie ook laatste pagina's vorige topic.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
Max hoeft toch geen kwalificatie te doen in principe? 15 plaatsen terug.
Het enige dat eigenlijk bekend is, is dat er in ieder geval bewustzijn is. Dat is iig al iets.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Laatste was dat ie vooruitgang had geboekt maar dan wel 'in de context van de ernst van z'n situatie' oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |