Het is dan ook een mislukte ventquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Eigenlijk is er niks aan met die Williams, gewoon een soort monster met meer kracht dan een paard, BAM ACE BAM ACE BAM
'ziek'quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt nu wel erg de vraagtekens zetten bij het niveau van andere tennisters dat een zieke Williams gewoon eigenlijk makkelijk een grand slam wint
Je zet nu pas vraagtekens bij het niveau van de WTA? Is dit het eerste toernooi wat je ooit gekeken hebt?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt nu wel erg de vraagtekens zetten bij het niveau van andere tennisters dat een zieke Williams gewoon eigenlijk makkelijk een grand slam wint
Vorige ronde was ze iig wel echt ziek. Was ook duidelijk te zien. Vandaag valt het wel mee volgens mij.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:08 schreef Szura het volgende:
Wordt straks natuurlijk een gênante speech van de actrice, waarin ze 6x benadrukt dat ze heel ziek is
Het is een beetje Klitchsko vs Mayweather, die ligt dan ook met een klap op de grond. Serena heeft meer kracht dan de gemiddelde mannelijke speler. Techniek zie je nooit van haar, alleen monsterslagen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nadal heeft nog kleinere armpjes.quote:
Kan het nog wel een vervelend teringwijf zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vorige ronde was ze iig wel echt ziek. Was ook duidelijk te zien. Vandaag valt het wel mee volgens mij.
Maar dat haten op Serena is natuurlijk ook onzin. Dit is gewoon weer een grootse prestatie van Serena. Krankzinnig veel Grand Slams al gewonnen de afgelopen 15 jaar.
Je bureaustoel iets naar achteren zetten, dan kom je niet met de bovenkant van je vuist tegen de onderkant van je bureau aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Dat gespring. Ik zag het water in het glas op mijn bureau bewegen.
Zeker een prestatie. Maar ik kan persoonlijk niet echt genieten van haar spel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vorige ronde was ze iig wel echt ziek. Was ook duidelijk te zien. Vandaag valt het wel mee volgens mij.
Maar dat haten op Serena is natuurlijk ook onzin. Dit is gewoon weer een grootse prestatie van Serena. Krankzinnig veel Grand Slams al gewonnen de afgelopen 15 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |