Het is dan ook een mislukte ventquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Eigenlijk is er niks aan met die Williams, gewoon een soort monster met meer kracht dan een paard, BAM ACE BAM ACE BAM
'ziek'quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt nu wel erg de vraagtekens zetten bij het niveau van andere tennisters dat een zieke Williams gewoon eigenlijk makkelijk een grand slam wint
Je zet nu pas vraagtekens bij het niveau van de WTA? Is dit het eerste toernooi wat je ooit gekeken hebt?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt nu wel erg de vraagtekens zetten bij het niveau van andere tennisters dat een zieke Williams gewoon eigenlijk makkelijk een grand slam wint
Vorige ronde was ze iig wel echt ziek. Was ook duidelijk te zien. Vandaag valt het wel mee volgens mij.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:08 schreef Szura het volgende:
Wordt straks natuurlijk een gênante speech van de actrice, waarin ze 6x benadrukt dat ze heel ziek is
Het is een beetje Klitchsko vs Mayweather, die ligt dan ook met een klap op de grond. Serena heeft meer kracht dan de gemiddelde mannelijke speler. Techniek zie je nooit van haar, alleen monsterslagen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nadal heeft nog kleinere armpjes.quote:
Kan het nog wel een vervelend teringwijf zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vorige ronde was ze iig wel echt ziek. Was ook duidelijk te zien. Vandaag valt het wel mee volgens mij.
Maar dat haten op Serena is natuurlijk ook onzin. Dit is gewoon weer een grootse prestatie van Serena. Krankzinnig veel Grand Slams al gewonnen de afgelopen 15 jaar.
Je bureaustoel iets naar achteren zetten, dan kom je niet met de bovenkant van je vuist tegen de onderkant van je bureau aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Dat gespring. Ik zag het water in het glas op mijn bureau bewegen.
Zeker een prestatie. Maar ik kan persoonlijk niet echt genieten van haar spel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vorige ronde was ze iig wel echt ziek. Was ook duidelijk te zien. Vandaag valt het wel mee volgens mij.
Maar dat haten op Serena is natuurlijk ook onzin. Dit is gewoon weer een grootse prestatie van Serena. Krankzinnig veel Grand Slams al gewonnen de afgelopen 15 jaar.
Wordt gewoon 7-5 hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie actie om te wedden op winst van Serena van set 2.
Gewoon compenseren door nu te zettenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie actie om te wedden op winst van Serena van set 2.
@ 1.32.quote:
Never bet against the black guy.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:26 schreef DO2 het volgende:
Altijd op de underdog betten, Fed. Niet dat mij dat al iets heeft opgeleverd, overigens,.
Ik teken ervoor als ik elke keer een opbrengst van 1.02 heb. Bij mijn spaarrekening doe ik daar een jaar over.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:27 schreef Awesome_ het volgende:
Precies. Die easy calls zetten geen zoden aan de dijk.
quote:
In elk geval niet la vache qui rit.quote:
ach. Bij een 50-50 kans krijg je maar 0.88quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik teken ervoor als ik elke keer een opbrengst van 1.02 heb. Bij mijn spaarrekening doe ik daar een jaar over.
Nee, absoluut.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ach. Bij een 50-50 kans krijg je maar 0.88
Zelfs die 1.02 shit zijn geen zekerheidjes.
Het is best of three, maar 2 lijken er voldoende voor Serena.quote:
omdat Williams deze wint.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Huh, ik dacht altijd 3. Hoezo 2 dan, of is dat altijd 2?
oh nicequote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is best of three, maar 2 lijken er voldoende voor Serena.
Bij de dames is het altijd 2.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Huh, ik dacht altijd 3. Hoezo 2 dan, of is dat altijd 2?
het is nog niet overquote:
Minstens nog welquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Serena staat op instorten, dit wordt minstens 6-0 voor Saravofa in de laatste set.
Bedoel je dit serieus?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Serena staat op instorten, dit wordt minstens 6-0 voor Saravofa in de laatste set.
Nee hoor, ik win 64 euro als Safarova de partij wint.quote:
Ik heb nog 20 euro op die 10.00 gezet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik win 64 euro als Safarova de partij wint.
quote:
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat een vrouwelijke tennisser net tijdens de finale ongesteld werd en dat ze daarna geen game meer won?
Williams 1,88 en Safa 1,90quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
Op Unibet is Safarova nu favoriet. Dat gebeurt niet vak tegen Serena.
Nu 2.10 Williams en 1.72 Lucy.quote:
quote:
Hey Mani, waarom een standaard PI?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat is die Serena ghetto zeg, dat roze past haar ook totaal niet.
ik vind je ook awesomequote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
Op Unibet is Safarova nu favoriet. Dat gebeurt niet vak tegen Serena.
Ik zag het.quote:
Ja, trailer trash.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Waarom niet? Ik zou dat ook doen als ik daardoor beter zou gaan spelen en ontzettend veel geld + prestige in de wacht kon slepen. En denk jij ookquote:
Ja?quote:
Omdat je dan je ziel aan de duivel verkoopt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou dat ook doen als ik daardoor beter zou gaan spelen en ontzettend veel geld + prestige in de wacht kon slepen. En denk jij ook
Juist wel danquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Bedoel je breaken van een game of mentaal breken?quote:
Het eerste, anders had ik gezegd 'stort in'.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedoel je breaken van een game of mentaal breken?
Topsportmentaliteitquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:04 schreef iPat het volgende:
33 jaar, alles gewonnen, en nog steeds een whining bitch.
Je kan de ghetto niet uit het kind halen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:04 schreef iPat het volgende:
33 jaar, alles gewonnen, en nog steeds een whining bitch.
Alison Brie, niet te verwarren met de Franse kaassoortquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het eerste, anders had ik gezegd 'stort in'.
Wie is deze meisje in jouw avatar?
Leuk moppie.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Alison Brie, niet te verwarren met de Franse kaassoort
Ze maakt nou eenmaal testosteron aan i.t.t. tot de rest van de WTAquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw 12-3 in de laatste 15 punten. Als ze zich even kwaad maakt is de tegenstander nergens meer. Tja, dan ben je gewoon de beste. En ze heeft zeker een topsportmentaliteit!
Ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Die Serena is wel dik, is dat normaal bij vrouwentennis?
Het is saai. Maar effectief.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
Totaal geen variatie. Nergens een dropshot, volley, lob of wat dan ook.
Serena dik? Totaal niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Ja, maar voor het kijkplezier is het niet fijn.quote:
#bartoli #townsendquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:09 schreef Mani89 het volgende:
je hebt gelijk hansquote:
Zeker.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:09 schreef Mani89 het volgende:
XL vindt dit leuk.quote:Richard Krajicek quote al in 1993: ‘’80% van de vrouwen zijn luie, vette varkens.’’ Een uitspraak die hij later nuanceerde: ‘’Stom van mij. Bij nader inzien is dat hoogstens 75%’’. Toen Richard op Wimbledon rondliep zag hij types als Arantxa Sanchez-Vicario en Mariaan de Swardt en zei hij hardop wat zijn collega’s dachten. Voor de duidelijkheid: heren- en damestennis vergelijken is onzinnig.
quote:
Kampioen van de armoede, dat wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:08 schreef 1239758715981 het volgende:
Serena laat zien waarom zij de absolute kampioen is
Bedankt.quote:
Ja, dat is altijd makkelijk om te zeggen. Zijn genoeg goede tennissters maar die kunnen gewoon niet tegen haar op.quote:
Nee, dat ziet er vriendelijker uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom schrijf je zo klein?
Ben je zo onzeker
Ja kom op zeg, tegen zo'n Bacszinzky bijvoorbeeld. Wordt Williams helemaal weggespeeld in het begin, maar de manier waarop die Zwitserse dan instort, dat is gewoon te hilarisch voor woorden en, ja, echt niets anders dan pure armoede.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd makkelijk om te zeggen. Zijn genoeg goede tennissters maar die kunnen gewoon niet tegen haar op.
Ja, en dat is ontzettend knap als je dat weet te bereiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:20 schreef Sked het volgende:
Serena kan hard slaan en 80% van de vrouwen op de Toer choken tegen haar.
Aha, het is knap dat je een halve kerel bent en zo ongeveer de enige met mentale weerbaarheid?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, en dat is ontzettend knap als je dat weet te bereiken.
Vrouwen kunnen daar idd niet tegenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, en dat is ontzettend knap als je dat weet te bereiken.
a, er kwamen een aantal ''mindere'' speelsters ver deze GrandSlam. Dat zal je bij de mannen niet zo snel zien. Maar je kan het ook anders zien, dat er veel goede speelsters zijn. Maar Williams is natuurlijk een groot kampioene, en als je dan dichtbij de winst bent dan is het niet zo gek dat je gaat choken. Maar dat heeft Williams aan zichzelf te danken. Dat voordeel hebben de mannelijke toppers ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, tegen zo'n Bacszinzky bijvoorbeeld. Wordt Williams helemaal weggespeeld in het begin, maar de manier waarop die Zwitserse dan instort, dat is gewoon te hilarisch voor woorden en, ja, echt niets anders dan pure armoede.
Nee hoor, het is gewoon een vrouw. Ze is sterk ja, maar dan ben je niet gelijk een halve kerel. Gewoon een vrouw die hard heeft getraind om sterker en beter te worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Aha, het is knap dat je een halve kerel bent en zo ongeveer de enige met mentale weerbaarheid?
Pls
Halve kerel?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Aha, het is knap dat je een halve kerel bent en zo ongeveer de enige met mentale weerbaarheid?
Pls
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Halve kerel?Beest van een vrouw, absoluut maar als dit hieronder al een halve kerel is..stuur maar door hoor
[ afbeelding ]
Inderdaad, halve kerel vind ik nergens op slaan. Beest is een betere typologie.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Halve kerel?Beest van een vrouw, absoluut maar als dit hieronder al een halve kerel is..stuur maar door hoor
[ afbeelding ]
aapquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, halve kerel vind ik nergens op slaan. Beest is een betere typologie.
Ja, of iets specifieker: gorilla. Dit had ik ook gevonden als ze blank was - anders ben je meteen weer een racist natuurlijk.quote:
Die armen van Serena zijn nog twee keer zo breedquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Context
quote:
Ja. Haar service stelt dan niets meer voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:46 schreef GwaiLow het volgende:
Zal Serena nog steeds kansloos verliezen van de nummer 200 vd wereld bij de mannen?
Welke context, ze is op beide foto's spuuglelijk. Sharapova is echt de meest overrated vrouw op aarde.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Context
Sharapova of Serena. Zeg het maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke context, ze is op beide foto's spuuglelijk. Sharapova is echt de meest overrated vrouw op aarde.
Dat is waar, misschien kan ze net een leuke wedstrijd spelen tegen de nr. 400 vd wereld. En het gekke is dat ik toch niet het gevoel heb dat onze Huta Galung, Sijsling, Bakker van haar kunnen winnen, ondanks dat ze dat dus wss wel makkelijk doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:48 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja. Haar service stelt dan niets meer voor.
Ik ga voor Serenaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sharapova of Serena. Zeg het maar.
Jij maakt je met deze post volstrekt belachelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke context, ze is op beide foto's spuuglelijk. Sharapova is echt de meest overrated vrouw op aarde.
Ja, die winnen gegarandeerd. Die zijn een sneller spel gewend. We zien echt een vertekend beeld omdat ze alleen maar tegen vrouwen tennist. Ze krijgt tegen mannen veel meer ( harde ) returns terug. En het omgekeerde; ze moet zelf hardere services retourneren.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is waar, misschien kan ze net een leuke wedstrijd spelen tegen de nr. 400 vd wereld. En het gekke is dat ik toch niet het gevoel heb dat onze Huta Galung, Sijsling, Bakker van haar kunnen winnen, ondanks dat ze dat dus wss wel makkelijk doen.
Zijn allemaal goeie jongens hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:46 schreef GwaiLow het volgende:
Zal Serena nog steeds kansloos verliezen van de nummer 200 vd wereld bij de mannen?
Vind ik ook. Ik vind er werkelijk en oprecht niks aan. Ze is enorm lang en dun en haar gezicht vind ik ook niks. Doe mij maar Xisca.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verstaan ze toch nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Belachelijk dat al die spelers Frans gaan spreken om een beetje gewaardeerd te willen worden door het Franse publiek. Je moet gewoon in het Engels zeggen dat Fransen allemaal flapdrollen zijn.
Begrijp ik uit die post dat je denkt dat wanneer Wawrinka met 2-0 voor komt in sets je Djokovic nog altijd als de favoriet voor de eindzege beschouwt? Of verwacht je dat ie in dat geval een veel betere kans maakt dan de odds op zo'n moment zullen weerspiegelen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Crosspost van mijn post van zo-even op MTF.
Geen lid zijn van de Federer Express... Tsssskquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Het eerste. Ik denk dat Djokovic wint als Stan 2-0 voor komt in sets.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Begrijp ik uit die post dat je denkt dat wanneer Wawrinka met 2-0 voor komt in sets je Djokovic nog altijd als de favoriet voor de eindzege beschouwt? Of verwacht je dat ie in dat geval een veel betere kans maakt dan de odds op zo'n moment zullen weerspiegelen?
Daar hoor ik niet tussen. Ik was heel lang fan van Federer maar ben vooral fan van Nadal. Toen Edberg nog speelde was ik jarenlang enorm fan van hem; zo erg ben ik nooit meer van iemand geweest, maar bij Nadal komt het in de buurt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen lid zijn van de Federer Express... Tssssk
http://www.menstennisforu(...)e/20792/topics/22944
je naam is niet nadal fanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, is oud.quote:
Ik zie nu pas dat de dubbelfinale was. Kan ik nog mooi even de prijsuitreiking meepakken.quote:
Mocht het zover komen - wat zeer onwaarschijnlijk is - dan zie ik Djokovic niet 3 sets op rij winnen tegen een - in dat geval - ontketende Wawrinka. Dan wordt het denk ik eerder 3-0 dan 2-3. Maar Wawrinka haalt hooguit 1 set, vrees ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het eerste. Ik denk dat Djokovic wint als Stan 2-0 voor komt in sets.
[..]
Het punt is dat ik niet denk dat hij drie sets gaat winnen van deze Djokovic.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:48 schreef DO2 het volgende:
[..]
Mocht het zover komen - wat zeer onwaarschijnlijk is - dan zie ik Djokovic niet 3 sets op rij winnen tegen een - in dat geval - ontketende Wawrinka.
Ja, wat ik in mijn post schrijf... iets van 4-6 6-3 6-3 6-3.quote:Dan wordt het denk ik eerder 3-0 dan 2-3. Maar Wawrinka haalt hooguit 1 set, vrees ik.
zeg het hemquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
dodig kan beter stoppen met singels en focussen op het dubbels
ik durf nietquote:
$$$$$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
dodig kan beter stoppen met singels en focussen op het dubbels
Er zijn genoeg vrouwen die hardere groundstrokes slaan dan Williams. En die hele hoop BBB's genre Sharapova/Ivanovic zijn sowieso erger dan Williams, die alleen maar kunnen rammen vanaf de baseline. Een fatsoenlijke slice (laat staan variatie, netspel enz) is daarvoor al teveel gevraagd. Daarmee vergeleken is Williams ongeveer een soort van alleskunner. Daar bovenop heeft Williams ook nog een fatsoenlijke plaatsing met de service en een fatsoenlijke tweede (kick)service, iets wat 95% van de vrouwen ook al niet heeft.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:18 schreef DO2 het volgende:
[..]
Zeker een prestatie. Maar ik kan persoonlijk niet echt genieten van haar spel.
Het zijn vooral snoeiharde slagen waar bijna niemand bij de vrouwen een antwoord op heeft. Mooi is anders.
*Na Ivanovic.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je graag bereid bent om de mensen die je niet geloven te overtuigen met je beruchte foto?quote:
Bij verlies ben je wel je top-3 plek kwijtquote:Op zondag 7 juni 2015 00:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik hou wawa als captain.
Ik geloof, en wat zou het zijn als die wint![]()
Goeie analyse, en je voorspelling zou heel goed kunnen gaan kloppen. Ik kan zelf de finale grotendeels niet zienquote:Op zondag 7 juni 2015 11:44 schreef Federer-fan het volgende:
Om 15.00 u. dus de 21e Nolemal. De H2H is 17-3 in het voordeel van Djokovic. Stan heeft dus drie keer gewonnen, maar twee keer daarvan was in 2006- dus al bijna tien jaar geleden-, waarvan één keer door opgave. Het waren twee van hun eerste drie ontmoetingen.
Toch is de H2H een beetje vertekend, in de zin dat al hun GS-ontmoetingen en hun DC-ontmoeting vijfsetters zijn geweest (op één na, waarin Stan opgaf bij een 2-0 achterstand in sets). Het ging om de DC in de RR-fase in 2006, de AO 2013, de US Open 2013, de AO 2014 en de AO 2015.
Op gravel staat het 5-1 voor Djokovic en de enige partij die hij 'verloor' was door de bovenbedoelde opgave.
Stans belangrijkste overwinning was de 9-7 in de vijfde set in de QF van de AO 2014. Stan kan goed mee met Djokovic en houdt dat hoge niveau lang vol, al is hij grillig.
Mijn voorspelling is een viersetter voor Djokovic, waarvan Stan de eerste set wint, dus iets van 4-6 6-3 6-3 6-3. Ik denk dat Stan Nole een set lang kan wegblazen maar niet verder komt tegen Djokovic in deze vorm.
Veel plezier allemaal.Voor mij wordt het de 112e GS-herenfinale op rij die ik zie.
Dank je wel.quote:
Daar ben ik ook bang voor.quote:en je voorspelling zou heel goed kunnen gaan kloppen.
Kun je je niet ziekmelden?quote:Ik kan zelf de finale grotendeels niet zien, want moet zelf sporten, aanvang wedstrijd 15:00
.
We hebben al veel afmeldingen voor deze wedstrijd, net met 11 man compleet als ik gewoon meedoe.quote:
Ben ik me van bewust, all-inquote:Op zondag 7 juni 2015 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij verlies ben je wel je top-3 plek kwijt
Nice! Sinds Gomez-Agassi op Roland Garros 1990 heb ik ze ook allemaal gezien.quote:Veel plezier allemaal.Voor mij wordt het de 112e GS-herenfinale op rij die ik zie.
Sjesus, waar is je sociale levenquote:Op zondag 7 juni 2015 11:44 schreef Federer-fan het volgende:
Veel plezier allemaal.Voor mij wordt het de 112e GS-herenfinale op rij die ik zie.
Er zijn wel meer van dat soort foto's. En sinds ze 20 kilo afgevallen is heb ik voor een groot deel van het publiek niet echt een foto meer nodig om mijn punt te maken.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je graag bereid bent om de mensen die je niet geloven te overtuigen met je beruchte foto?
Er zijn er maar 4 per jaar hèquote:
Dat valt mee, want die is altijd 9.30 's ochtends. US-open is veel lastiger om vol te houden, want dat begint pas om 22.30 's avonds.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn er maar 4 per jaar hè
Ik vind het wel heel knap dat ie die van de AO nooit hoeft te missen, die zijn op zo'n rottijden.
US Opens en Aus Opens gaan meestal wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:36 schreef Spetie het volgende:
[..]
Dat valt mee, want die is altijd 9.30 's ochtends. US-open is veel lastiger om vol te houden, want dat begint pas om 22.30 's avonds.
Ik bedoel dan ook niet zozeer de afspraken. Het is meer dat ik de dag erop moet werken en als je dan een vijf setter afkijkt, zoals bijvoorbeeld een paar jaar geleden tussen Djoko en Murray is het een zeer korte nacht.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
US Opens en Aus Opens gaan meestal wel.
Ik heb juist bij RG en Wimbledon vrijwel altijd afspraken staan voor verjaardagen en bbq's en zo.
9u30 op maandag is toch een rottijd?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:36 schreef Spetie het volgende:
[..]
Dat valt mee, want die is altijd 9.30 's ochtends. US-open is veel lastiger om vol te houden, want dat begint pas om 22.30 's avonds.
Ja, is al wel een tijd inderdaad.quote:
Da's ook een mooie om mee te beginnen! Voor mij was het Becker-Edberg op Wimbledon 1988.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:38 schreef Spetie het volgende:
[..]
Nice! Sinds Gomez-Agassi op Roland Garros 1990 heb ik ze ook allemaal gezien.
Jij ook veel plezier!
Ik zorg altijd dat ik die maandag vrij neem, voor het geval dat. En wat RG betreft, ik heb de maandag en zelfs de dinsdag en woensdag als 'voorlopig' vrij genomen, voor het geval de maandag of zelfs de dinsdag verregent.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:47 schreef Spetie het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook niet zozeer de afspraken. Het is meer dat ik de dag erop moet werken en als je dan een vijf setter afkijkt, zoals bijvoorbeeld een paar jaar geleden tussen Djoko en Murray is het een zeer korte nacht.
Uit mijn geheugen is het de laatste jaren ook wel eens een dag uitgesteld, maar ik kan het mis hebben.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:50 schreef franklop het volgende:
Schett is een goede toevoeging voor TV. Ze moet dan wel dr mond dichthouden.
Schitterend is dat ja.quote:
Ze hebben een paar krakers gespeeld in Australië.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:06 schreef Xan21 het volgende:
Maakt me niet zoveel uit wie er wint, ik kan me een wedstrijd herinneren dat deze mannen zich helemaal kapot speelden. Was echt prachtig!
Als hij maar de eerste game wint.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef GwaiLow het volgende:
Als Wawa die eerste set maar wint, anders zie ik het somber in.
Hier nog een.quote:
En niet zomaar een.quote:
Ik zie Wawa nog wel terugbreaken.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:40 schreef suus21 het volgende:
Wat wordt het djoko toch altijd makkelijk gemaakt, hoe kan dit nou elke partij zo zijn..
Mischin dat verschijnsel dat tegenstanders het gevoel hebben al 4-0 achter te staan als ze de baan op komen en daar dan ook naar handelen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:40 schreef suus21 het volgende:
Wat wordt het djoko toch altijd makkelijk gemaakt, hoe kan dit nou elke partij zo zijn..
Ik vind Wawa wel gelijkwaardig eigenlijk. Zie hem wel winnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
Kansloos.
Djokovic' backodds voor winst van de wedstrijd zijn nu 1.05.![]()
Ik zie Djoko dit relatief makkelijk winnen hoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Wawa wel gelijkwaardig eigenlijk. Zie hem wel winnen.
Inzetten dan, hij staat nu @11.00quote:Op zondag 7 juni 2015 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dagquote:Op zondag 7 juni 2015 15:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je 15 euro voor me inzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |