Lekker op tijd ook.quote:Op maandag 8 juni 2015 02:43 schreef Henrys het volgende:
Morgen maar eens beginnen met bestuursrecht 3
Nico Kwakman. Kom je wel uit op Google.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:01 schreef underground1009 het volgende:
Heren van de RuG: hoe heet ook alweer dat blog over strafrecht van een van de docenten? En welke docent is dat ook al weer? Ben het even kwijt
Is een abessijn somali. Dissen komt gewoon van de interwebs, maar wij hebben er ook twee. Een langharige zoals op de foto, een mannetje, met een grote pluimstaart en grote poten en een kortharige, meisje, met hele fijne pootjes en een dun staartje. Hele mooie, lieve en slimme kattenquote:
Die zijn behoorlijk goed ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:22 schreef Etsu het volgende:
Broodjes van Il Gusto (tegenover Harmonie)Groningse broodjes
Bairro alto. Beste broodjes evvaquote:
ik ben er een beetje verwend door geraakt...quote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef Valid het volgende:
Nespresso is echt waanzinnig wat betreft gemak/kwaliteit-ratio. Wat een uitvinding.
Meh.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef Valid het volgende:
Nespresso is echt waanzinnig wat betreft gemak/kwaliteit-ratio. Wat een uitvinding.
Opstartkosten zijn erg laag, vooral als je zo'n machine met een goeie actie koopt (bijvoorbeeld voor EUR 70 koffie cadeau). Marginale kosten zijn inderdaad hoog (rond 39 cent per kopje). Wordt al snel duur als je veel/met meerdere mensen koffie drinkt.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meh.
Het is duur.
Het is een kant een klaar oplossing: geen eigen koffie, geen eigen maling, geen temperatuurcontrole. Het is echt een massaproduct. Beter maak je zelf lekker koffie van vers gemalen bonen met een goede espressomachine.
Van die cups van andere merken kan inderdaad ook nog als je graag goedkoper wil.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:18 schreef Yreal het volgende:
Ik heb mijn nespresso gekocht voor 10¤ en drink meestal cups van 10 tot 20 cent
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef Valid het volgende:
quote:
Harde filosofie.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ben je het nou eens met iemand die het met jou eens is?
Dat was de grap, gok ik zo.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |