Lampje brandde niet. Volgens mij zat hij op 1 klikje ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Hmm. Dat niet doorhebben (maar wel merken 'dat ie wat stroef rijdt' en gewoon doorrijden) belooft natuurlijk weinig goeds.
Maak daar maar bijna een jaar vanquote:Op maandag 8 juni 2015 20:15 schreef Blistering het volgende:
Ik bedenk mij nu dat ik ook alweer ruim een maand niet heb gereden.
Gratis OV is een bitch.
Nouja, tis net fietsen, dat verleer je niet.quote:
Toch wel belangrijk om in het begin veel te rijden.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, tis net fietsen, dat verleer je niet.
wel wat vrouwelijkquote:Op maandag 8 juni 2015 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met de handrem erop rijden is wat anders dan slecht rijden.
Mwah. Je zelfvertrouwen in het verkeer kan wel een deuk oplopen door langdurig niet te rijden, of alleen te rijden op bekende plekken/wegenquote:Op maandag 8 juni 2015 20:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
oneens. Heel veel mensen halen op hun 18de hun rijbewijs en rijden dan 4x per jaar. Tot ze 23 zijn...quote:Op maandag 8 juni 2015 20:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb al 4 schadevrije jaren op mijn naam staan (terwijl ik pas 3 jaar mijn rijbewijs heb?quote:Op maandag 8 juni 2015 20:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
oneens. Heel veel mensen halen op hun 18de hun rijbewijs en rijden dan 4x per jaar. Tot ze 23 zijn...
Daar komen al die mensen vandaan die echt niet kunnen rijden.
Mail naar het CBR gestuurdquote:Op maandag 8 juni 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al 4 schadevrije jaren op mijn naam staan (terwijl ik pas 3 jaar mijn rijbewijs heb?![]()
) en ik rij ook heel zelden, maar kan het nog prima.
Op een gegeven moment leer je een eigen rijstijl ontwikkelen en doe je niks met de kennis van de rijlessenIk lig wel.
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:21 schreef eriksd het volgende:
Afgelopen zaterdag met de handrem erop gereden. Vond hem al zo stroef optrekken.
Dat is echt iets wat vrouwen overkomt. In een nieuwe auto. Zo'n nieuwe cabrio fiat 500 met roze velgen want dat is hip.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Merkte het pas bij het parkeren. Auto rook ook wat branderig toen ik uitstapte.
Tss, ik dwing veiligheid af door mijn bad-ass lookquote:Op maandag 8 juni 2015 19:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
We zien je terug bij het nieuwe seizoen DASCVN door de omgeving van Bartje onveilig te maken?
Gewoon kwestie van auto onder controle hebben. Regels heb je geen reet aan, het gaat om controle en inschatten van het verkeer. Zo'n doortrokken streep heeft helemaal geen waarde, want als het een onoverzichtelijke situatie is dan haal je soberso daar niet in. Die regels zijn er dus voor de vrouwen. En voor slimme mannen die er gebruik van maken. Blokmarkeringen geven ander wegvlak aan, dus je mag inhalen aan de rechterkant van blokmarkering. Maak ik vaak handig gebruik van.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:29 schreef Blistering het volgende:
Mwah ja. Ik heb ook niet bijster veel zelfvertrouwen in het verkeer, en dat zal ongetwijfeld komen omdat ik amper rijd.
Maar over het algemeen rijd ik gewoon rustig en laat ik mij niet opjagen. Ben 1x tegen het paaltje van de overbuurvrouw aangereden, verder nooit schade![]()
En ook nog nooit met de handrem erop gereden.
En zo wordt je dus een huisvrouw in een aygo die eigenlijk gewoon met de trein moet gaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:29 schreef Blistering het volgende:
Mwah ja. Ik heb ook niet bijster veel zelfvertrouwen in het verkeer, en dat zal ongetwijfeld komen omdat ik amper rijd.
Maar over het algemeen rijd ik gewoon rustig en laat ik mij niet opjagen. Ben 1x tegen het paaltje van de overbuurvrouw aangereden, verder nooit schade![]()
En ook nog nooit met de handrem erop gereden.
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van auto onder controle hebben. Regels heb je geen reet aan, het gaat om controle en inschatten van het verkeer. Zo'n doortrokken streep heeft helemaal geen waarde, want als het een onoverzichtelijke situatie is dan haal je soberso daar niet in. Die regels zijn er dus voor de vrouwen. En voor slimme mannen die er gebruik van maken. Blokmarkeringen geven ander wegvlak aan, dus je mag inhalen aan de rechterkant van blokmarkering. Maak ik vaak handig gebruik van.
Hoelang denk je dat ding bij je te houdenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:
Net een opblaasbare basketbal gekocht.
"Wat moet je dat met dat ding?" denken jullie dan.
Verkleedfeest as. weekend, ik ga als basketballerGoedkoopste manier want ik heb al sportkleding in huis
Niet lang, maar thema is dat je moet verkleden met iets wat begint met een B.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:38 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat ding bij je te houden
Hoezo? Als ik niet met de auto hoef, doe ik dat ook niet. Ik heb zelf überhaupt geen auto, en ik vind autorijden ook geen reet aan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
En zo wordt je dus een huisvrouw in een aygo die eigenlijk gewoon met de trein moet gaan.
Is het ook niet. Nutteloze bezigheid.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik niet met de auto hoef, doe ik dat ook niet. Ik heb zelf überhaupt geen auto, en ik vind autorijden ook geen reet aan.
Elke basketbal is toch een opblaasbare basketbal?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:
Net een opblaasbare basketbal gekocht.
"Wat moet je dat met dat ding?" denken jullie dan.
Verkleedfeest as. weekend, ik ga als basketballerGoedkoopste manier want ik heb al sportkleding in huis
Dan zou ik je eigen post nog eens nalezen ook.quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan zou ik je eigen post nog eens nalezen ook.
Een basketbal is toch altijd opblaasbaar?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet lang, maar thema is dat je moet verkleden met iets wat begint met een B.
Was maar een tientje. Met geluk krijg ik die bal nog mee naar huis.
Weet ik niet, maar ik doelde meer op zo'n plastic basketbal voor in het zwembad enzo.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Een basketbal is toch altijd opblaasbaar?
Je gaat de goede kant op, slechts vrijwel elke basketbal is plasticquote:Op maandag 8 juni 2015 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik doelde meer op zo'n plastic basketbal voor in het zwembad enzo.
Dan is het een zwembadbalquote:Op maandag 8 juni 2015 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik doelde meer op zo'n plastic basketbal voor in het zwembad enzo.
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je gaat de goede kant op, slechts vrijwel elke basketbal is plastic.
Oh.quote:
Dat is lullig.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Even bedenken hoe ik iemand in de friendzone ga duwen.
KIJK MIJ SJANS HBEBBENquote:Op maandag 8 juni 2015 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zoals barney dat zou doenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat is voor mij niet boeiend. Zolang diegene maar lief is, kan ik er best doorheen kijken.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet botweg zeggen dat ze niet knap is. Ze is aardig, maar absoluut niet knap.
Dat is mij maar een keer gelukt.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet boeiend. Zolang diegene maar lief is, kan ik er best doorheen kijken.
Klinkt wat omslachtig.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na mijn tentamen naar Utrecht voor sushi, goed toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |