Hoezo? Als ik niet met de auto hoef, doe ik dat ook niet. Ik heb zelf überhaupt geen auto, en ik vind autorijden ook geen reet aan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
En zo wordt je dus een huisvrouw in een aygo die eigenlijk gewoon met de trein moet gaan.
Is het ook niet. Nutteloze bezigheid.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik niet met de auto hoef, doe ik dat ook niet. Ik heb zelf überhaupt geen auto, en ik vind autorijden ook geen reet aan.
Elke basketbal is toch een opblaasbare basketbal?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:
Net een opblaasbare basketbal gekocht.
"Wat moet je dat met dat ding?" denken jullie dan.
Verkleedfeest as. weekend, ik ga als basketballerGoedkoopste manier want ik heb al sportkleding in huis
Dan zou ik je eigen post nog eens nalezen ook.quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan zou ik je eigen post nog eens nalezen ook.
Een basketbal is toch altijd opblaasbaar?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet lang, maar thema is dat je moet verkleden met iets wat begint met een B.
Was maar een tientje. Met geluk krijg ik die bal nog mee naar huis.
Weet ik niet, maar ik doelde meer op zo'n plastic basketbal voor in het zwembad enzo.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Een basketbal is toch altijd opblaasbaar?
Je gaat de goede kant op, slechts vrijwel elke basketbal is plasticquote:Op maandag 8 juni 2015 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik doelde meer op zo'n plastic basketbal voor in het zwembad enzo.
Dan is het een zwembadbalquote:Op maandag 8 juni 2015 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik doelde meer op zo'n plastic basketbal voor in het zwembad enzo.
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je gaat de goede kant op, slechts vrijwel elke basketbal is plastic.
Oh.quote:
Dat is lullig.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Even bedenken hoe ik iemand in de friendzone ga duwen.
KIJK MIJ SJANS HBEBBENquote:Op maandag 8 juni 2015 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zoals barney dat zou doenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat is voor mij niet boeiend. Zolang diegene maar lief is, kan ik er best doorheen kijken.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet botweg zeggen dat ze niet knap is. Ze is aardig, maar absoluut niet knap.
Dat is mij maar een keer gelukt.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet boeiend. Zolang diegene maar lief is, kan ik er best doorheen kijken.
Klinkt wat omslachtig.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na mijn tentamen naar Utrecht voor sushi, goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |