in mijn verdediging, dat syndroom waar ik nu op getest word veroorzaakt vaak een iq van minder dan 75.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was de grap, gok ik zo.
Noorderlicht.
kan niet veel soeps zijn als je het met mij eens bent, niet?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:14 schreef Valid het volgende:
Al kan ik me ook wel weer voorstellen dat Y het vaak oneens is met iemand die het met hem eens is.
Curieus dat die diagnose nu pas gesteld is.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
in mijn verdediging, dat syndroom waar ik nu op getest word veroorzaakt vaak een iq van minder dan 75.
Ligt er aan waarover je praat. Over fiscaal recht o.i.d. is het altijd wel doorwrocht. Dat zit wel snor.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan niet veel soeps zijn als je het met mij eens bent, niet?
Hmmm.quote:
Zo houden we elkaar enigszins scherp.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:19 schreef eriksd het volgende:
Nu zal je zien dat Valid zijn gram gaat halen als ik weer eens vrijblijvend een politiek standpunt inneem.
het verklaart wel iedere lichamelijke afwijking die ik ooit heb gehad. Behoorlijk confronterend.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Curieus dat die diagnose nu pas gesteld is.
Potverdomme, daar zeg je me wat.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef Valid het volgende:
Nespresso is echt waanzinnig wat betreft gemak/kwaliteit-ratio. Wat een uitvinding.
hema regularquote:Op maandag 8 juni 2015 14:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Potverdomme, daar zeg je me wat.
Heb sinds 2 maanden ook zo'n ding, en ik drink meer koffie dan ooit te voren. De espresso's, lungo's en ristretto's vliegen erdoorheen. Het is bijna ongezond, zo lekker.
DharkanRoma
Livanto
Linizio Lungo
Als je Dharkan en Roma lekker vindt, vind je Fortissimo dan niet lekkerder dan Linizio? Linizio is behoorlijk soepel en zacht, terwijl Dharaan en Roma (en Fortissio) steviger zijn.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Potverdomme, daar zeg je me wat.
Heb sinds 2 maanden ook zo'n ding, en ik drink meer koffie dan ooit te voren. De espresso's, lungo's en ristretto's vliegen erdoorheen. Het is bijna ongezond, zo lekker.
DharkanRoma
Livanto
Linizio Lungo
Die ja. Perfect.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:30 schreef Valid het volgende:
[..]
Vivalto. Als je een lungo bedoelt in elk geval.
Nou, dat komt goed uit.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:32 schreef Valid het volgende:
[..]
Had hem eerst ook, maar vind m een beetje te zuur.
Dat zachte vind ik wel een lekker contrast t.o.v. bijvoorbeeld Dharkan & Roma. Fortissio is ook lekker ja, maar dan kan ik ze allemaal wel noemen.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:29 schreef Valid het volgende:
[..]
Als je Dharkan en Roma lekker vindt, vind je Fortissimo dan niet lekkerder dan Linizio? Linizio is behoorlijk soepel en zacht, terwijl Dharaan en Roma (en Fortissio) steviger zijn.
Heb niet de illusie dat in dit topic koffiekenners rondlopen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:02 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens, ga niet als koffiekenner praten over cupjes
Ok, ik ben wel dol op koffie. Gewoon met een pistonmasjienquote:Op maandag 8 juni 2015 15:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Heb niet de illusie dat in dit topic koffiekenners rondlopen.
Ik ben ook een fervent koffiedrinker. Punt blijft dat Nespresso erg goede espresso levert - niet per se minder goed dan een pistonmachine. Dan ga ik in dit geval voor het gemak, waarbij ik niet alleen denk aan het zetten (wat nog best leuk is met zo'n pistonapparaat), maar vooral aan het schoonmaken en onderhoud.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok, ik ben wel dol op koffie. Gewoon met een pistonmasjien
Dat is waar ventquote:Op maandag 8 juni 2015 16:31 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ben ook een fervent koffiedrinker. Punt blijft dat Nespresso erg goede espresso levert - niet per se minder goed dan een pistonmachine. Dan ga ik in dit geval voor het gemak, waarbij ik niet alleen denk aan het zetten (wat nog best leuk is met zo'n pistonapparaat), maar vooral aan het schoonmaken en onderhoud.
quote:
Ongefundeerde onzin. Je hebt er duidelijk weer eens geen kaas van gegeten. Zit nu mobiel, kom er vanavond op terug.quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 8 juni 2015 18:25 schreef Valid het volgende:
Ook wel heel toevallig. Vrijdagavond had ik het met een vriend over van die dashcams die vrijwel elke automobilist in Rusland heeft. Kwamen er niet echt uit waarom dat in NL totaal niet gebruikelijk is, terwijl ook hier de schuldvraag problemen kan opleveren. Opent nu het journaal met een oproep aan alle Nederlandse automobilisten om zo'n ding te installeren.
Dashcamquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je zelf niet zo'n indruk achterlaat want ik kan me jou niet herinneren.
Had ook geen chick mee, misschien was dat het.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk de hele dag rijke tata's. En dat is niet eens een grap.
Gewoon blijven rijden.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe hou je het eigenlijk vol in zo'n motorpak en helm op dagen zoals vrijdag? zeker als je even voor een stoplicht oid moet wachten
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:21 schreef eriksd het volgende:
Afgelopen zaterdag met de handrem erop gereden. Vond hem al zo stroef optrekken.
Merkte het pas bij het parkeren. Auto rook ook wat branderig toen ik uitstapte.quote:
We zien je terug bij het nieuwe seizoen DASCVN door de omgeving van Bartje onveilig te maken?quote:Op maandag 8 juni 2015 19:21 schreef eriksd het volgende:
Afgelopen zaterdag met de handrem erop gereden. Vond hem al zo stroef optrekken.
Met de handrem erop rijden is wat anders dan slecht rijden.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
We zien je terug bij het nieuwe seizoen DASCVN door de omgeving van Bartje onveilig te maken?
Hmm. Dat niet doorhebben (maar wel merken 'dat ie wat stroef rijdt' en gewoon doorrijden) belooft natuurlijk weinig goeds.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met de handrem erop rijden is wat anders dan slecht rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |