Bah.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
en beetje warm doordat ik naast een hete verwarmingspijp sliep
Ja?quote:
Matige comeback.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk nog eens en dan zie je dat jij bah bent.
Dat het je niet eerder is opgevallen, wow.
vind het nog net wat te fris. Eindje snelweg moeten rijden en bij stijf van de kou.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:42 schreef Henrys het volgende:
Vind dit weer trouwens echt perfect, warm genoeg dat je zonder jas kan lopen maar niet zo warm dat je bijna tegen de vlakte gaat zoals vrijdag
11 juli 2013 ingeschrevenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:01 schreef underground1009 het volgende:
Henrys hoeveel punten had je voordat je er in kwam? Moet je daar veel punten voor hebben? Wordt wel massaal op gereageerd dacht ik
Ik moet de zomer nog meemaken maar zal alleen de nachten binnen doorbrengen, je kan wel ideaal BBQen hier en gewoon lekker buiten zitten. Verder vertrouw ik op mijn sterke ventilator die ik heb gekocht. Ben trouwens buiten de hogere temperaturen om wel blij dat ik op de bovenste verdieping woon aangezien je dan geen bovenburen hebt en ben wel blij met het uitzicht dat ik hebquote:Op zondag 7 juni 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
Ik weet nog dat ik twee jaar geleden augustus daar heb geslapen op de bovenste verdieping (ik was m'n sleutels kwijt).
Was snikheet man
In m'n eerste kamer konden m'n ramen niet eens open en had airco en dat hielp wel, maar werd wel alsnog een beetje warm doordat ik naast een hete verwarmingspijp sliep
Hoe hou je het eigenlijk vol in zo'n motorpak en helm op dagen zoals vrijdag? zeker als je even voor een stoplicht oid moet wachtenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
vind het nog net wat te fris. Eindje snelweg moeten rijden en bij stijf van de kou.
Vrijdag was best lekker eigenlijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe hou je het eigenlijk vol in zo'n motorpak en helm op dagen zoals vrijdag? zeker als je even voor een stoplicht oid moet wachten
Inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2015 20:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Matige comeback.
Ik wijt het maar aan Rickert's aanwezigheid.
quote:Op zondag 7 juni 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk nog eens en dan zie je dat jij bah bent.
Dat het je niet eerder is opgevallen, wow.
Jammer dat knaagdieren bijna geen persoonlijkheid hebben en je er niet echt veel mee kan doen.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
Jongens, ik wil een konijntje.
Net een nestje gezien. Awwwwuahdiushfuishdfs![]()
Ik wil nog steeds heel graag een kat maar die gaat er langer mee dan een konijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jammer dat knaagdieren bijna geen persoonlijkheid hebben en je er niet echt veel mee kan doen.
Als ik wat groter woonde zou ik een Husky nemen en er de hele dag mee hardlopen
Mijn ouders hebben 2 puppies van 12 weken en het is ongelooflijk hoe lang je je daarmee kan vermaken (Die gaten in je handen zijn wel wat minder omdat ze echt overal in happen)
Heb het idee dat katten in Groningen niet echt een lang leven zijn beschoren aangezien ik elke week wel nieuwe vermiste kattenadvertenties zie hangenquote:Op zondag 7 juni 2015 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds heel graag een kat maar die gaat er langer mee dan een konijn.
Ja beetje zielig inderdaad.quote:
Katten zijn baas. Wij hebben er twee. Is juist tof dat ze lang meegaan. Je hebt een band en die beesten herkennen je en geven ook echt om je. Zo'n konijn schijt alleen maar van dat vieze stoffige stro volquote:Op zondag 7 juni 2015 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds heel graag een kat maar die gaat er langer mee dan een konijn.
Jij woont wel aan een drukke weg. Ik woon in een rustige wijk. Genoeg katten hier.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb het idee dat katten in Groningen niet echt een lang leven zijn beschoren aangezien ik elke week wel nieuwe vermiste kattenadvertenties zie hangen
Hunks zitten niet op fok.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja beetje zielig inderdaad.
Daarnaast heb ik bij erik altijd een hunk als beeldvorming beetje zoals harvey specter, met plaatjes enz. Maarja, misschien is het inderdaad wel een dikke met puisten en/of ginger.
[..]
Katten zijn baas. Wij hebben er twee. Is juist tof dat ze lang meegaan. Je hebt een band en die beesten herkennen je en geven ook echt om je. Zo'n konijn schijt alleen maar van dat vieze stoffige stro vol
Wat doe ik hier nog dan?!quote:
Alles beter dan registergoederenrechtquote:Op maandag 8 juni 2015 02:43 schreef Henrys het volgende:
Morgen maar eens beginnen met bestuursrecht 3
Lekker op tijd ook.quote:Op maandag 8 juni 2015 02:43 schreef Henrys het volgende:
Morgen maar eens beginnen met bestuursrecht 3
Nico Kwakman. Kom je wel uit op Google.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:01 schreef underground1009 het volgende:
Heren van de RuG: hoe heet ook alweer dat blog over strafrecht van een van de docenten? En welke docent is dat ook al weer? Ben het even kwijt
Is een abessijn somali. Dissen komt gewoon van de interwebs, maar wij hebben er ook twee. Een langharige zoals op de foto, een mannetje, met een grote pluimstaart en grote poten en een kortharige, meisje, met hele fijne pootjes en een dun staartje. Hele mooie, lieve en slimme kattenquote:
Die zijn behoorlijk goed ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:22 schreef Etsu het volgende:
Broodjes van Il Gusto (tegenover Harmonie)Groningse broodjes
Bairro alto. Beste broodjes evvaquote:
ik ben er een beetje verwend door geraakt...quote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef Valid het volgende:
Nespresso is echt waanzinnig wat betreft gemak/kwaliteit-ratio. Wat een uitvinding.
Meh.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef Valid het volgende:
Nespresso is echt waanzinnig wat betreft gemak/kwaliteit-ratio. Wat een uitvinding.
Opstartkosten zijn erg laag, vooral als je zo'n machine met een goeie actie koopt (bijvoorbeeld voor EUR 70 koffie cadeau). Marginale kosten zijn inderdaad hoog (rond 39 cent per kopje). Wordt al snel duur als je veel/met meerdere mensen koffie drinkt.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meh.
Het is duur.
Het is een kant een klaar oplossing: geen eigen koffie, geen eigen maling, geen temperatuurcontrole. Het is echt een massaproduct. Beter maak je zelf lekker koffie van vers gemalen bonen met een goede espressomachine.
Van die cups van andere merken kan inderdaad ook nog als je graag goedkoper wil.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:18 schreef Yreal het volgende:
Ik heb mijn nespresso gekocht voor 10¤ en drink meestal cups van 10 tot 20 cent
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef Valid het volgende:
quote:
Harde filosofie.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ben je het nou eens met iemand die het met jou eens is?
Dat was de grap, gok ik zo.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |