Ze zijn super mooi, blazen heel hard en helemaal stil... Maar het staat me toch tegen zo veel geld uit te geven aan een tafelventilator.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:13 schreef Boterbartje het volgende:
http://www.fonq.nl/product/dyson-am06-tafelventilator/95262/
Zoiets is wel grappig voor dit weer
Moet zeggen dat ik een luidruchtige ventilator wel fijn vind. Went snel en filtreert een hoop geluid als je net als ik in de binnenstad woontquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zijn super mooi, blazen heel hard en helemaal stil... Maar het staat me toch tegen zo veel geld uit te geven aan een tafelventilator.
Tja tsjok, zo is de leven.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zijn super mooi, blazen heel hard en helemaal stil... Maar het staat me toch tegen zo veel geld uit te geven aan een tafelventilator.
Klopt, een soort white noisequote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik een luidruchtige ventilator wel fijn vind. Went snel en filtreert een hoop geluid als je net als ik in de binnenstad woont
Als je 's avonds lekker wil slapen met een windje, is een stille ventilator juist chill. Beetje huis met isolatie heeft overigens weinig last van omgevingsgeluid.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik een luidruchtige ventilator wel fijn vind. Went snel en filtreert een hoop geluid als je net als ik in de binnenstad woont
Dat snap ik ook wel, maar Dyson heeft echt idiote prijzen. Je kunt merken dat ze een monopolie hebben op die krengen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja tsjok, zo is de leven.
Een 4K televisie geeft kraakhelder beeld, laag stroomverbruik en prachtig design, maar staat me ook tegen om 4000 euro voor een TV neer te leggen. Desalniettemin is het de shit.
Zelfde overigens met BMW 7 serie tegenover Daihatsu cuore, Weber GBS tegenover wegwerpbbq. Is duur, maar dan heb je ook wat.
Antigeluid is ook tof, maar werk eigenlijk alleen bij lage frequenties en aanhoudend geluidquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, een soort white noiseMaar mijn huidge - goedkope - ventilator maakt echt gewoon lawaai. Overdag niet hinderlijk maar ik kan er niet bij slapen zonder oordoppen.
Daar ben ik het wel met je eens. Desalniettemin zou ik er graag een willen, maar ik ben maar een arme student.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar Dyson heeft echt idiote prijzen. Je kunt merken dat ze een monopolie hebben op die krengen.
Ik weet wat het is en hoe het werkt, maar ik heb eigenlijk nog nooit een praktische toepassing van antigeluid gezien of gehoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Antigeluid is ook tof, maar werk eigenlijk alleen bij lage frequenties en aanhoudend geluid
Bose Quietcomfortquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet wat het is en hoe het werkt, maar ik heb eigenlijk nog nooit een praktische toepassing van antigeluid gezien of gehoord.
Ik heb er een. Werkt als een tiet, gouden aankoop. Heb wel de 15, de 25 was toen nog niet uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw. Daar zou ik mijn ¤300 eerder aan uitgeven dan aan een kekke ventilator.
Ik ken eigenlijk alleen Shout to the Top. Laatst nog gedraaid.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:30 schreef eriksd het volgende:
Veel platen gekocht van de Style Council Tchock.
Topnummer.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen Shout to the Top. Laatst nog gedraaid.
PS4 moet ook goede GTA kwaliteit hebben, maar de PC is echt de shit. Had dat niet verwacht.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:43 schreef eriksd het volgende:
Volgende maand ga ik een PS4 halen. Kan ik meteen de James Bond collectie chill afspelen.
Heb je op elke uni johquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die wijven die in Groningen zitten![]()
Je hebt overigens zat lekkere wijven in Nijmegen, zeker op de uni.
prima opgelostquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:03 schreef Tchock het volgende:
Ik heb juist een PS3 gekocht omdat ik het zat was dat mijn laptop nauwelijks nog games kon draaien.
Gamen op een laptop is natuurlijk altijd behelpenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:03 schreef Tchock het volgende:
Ik heb juist een PS3 gekocht omdat ik het zat was dat mijn laptop nauwelijks nog games kon draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |