Het is lastig om een balans te vinden idd, opeens gaat het enorm hard qua XP. Doe soms nog wel eens grijze missies, je krijgt er 5 XP voor ofzoquote:Op maandag 8 juni 2015 11:27 schreef KaiN het volgende:
Ik heb gisteren besloten een stuk of 5 quests maar niet meer te doen omdat ik nu bijna lvl 18 ben. Ik ga gewoon verder op Skellige.
Van mij hadden ze vooral het aantal xp wat je voor main quests krijgt wel flink naar beneden mogen schroeven.
De "normal" van de game. En als je contracts doet en wat side missions, ben je zo een paar levels verder. Vooral met de main quests level je als een gek doorquote:Op maandag 8 juni 2015 11:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke moeilijkheidsgraad doe je? Ik zit nog ergens op level 8 en ik zie het niet echt gebeuren dat ik level 20 ben als ik novigrad verlaat eerlijk gezegd.
Mja ik wil gewoon niks missen, het gebeurt wel eens dat zo'n side quest opeens een main quest wordt.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:27 schreef KaiN het volgende:
Ik heb gisteren besloten een stuk of 5 quests maar niet meer te doen omdat ik nu bijna lvl 18 ben. Ik ga gewoon verder op Skellige.
Van mij hadden ze vooral het aantal xp wat je voor main quests krijgt wel flink naar beneden mogen schroeven.
Nope, nog geen 1 spel gespeeld op de eerste keer naquote:Op maandag 8 juni 2015 11:31 schreef jogy het volgende:
En door deze kutreeks zit ik er wel ernstig over na te denken om weer terug te gaan naar het begin veld om daar de gwentkaarten te halen.
main quests zijn inderdaad wel riant ja, 150 per keer. sidequest en contracts komen bij mij uit rond de 25/50 oid.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:31 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De "normal" van de game. En als je contracts doet en wat side missions, ben je zo een paar levels verder. Vooral met de main quests level je als een gek door
Met "Broken Flowers" krijg je 150xp per keer dat je een onderdeel haalt. "Talk to Rosa" "Talk to Vespula" etc. Dat is 5x 150xp met nog een completed bonus te gaan. Lijkt mij niet de bedoelingquote:Op maandag 8 juni 2015 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
main quests zijn inderdaad wel riant ja, 150 per keer. sidequest en contracts komen bij mij uit rond de 25/50 oid.
Ja ik kies een tweede keer spelen gewoon andere quests. Ik speel nu op dat blood en gore (? 1 na hoogste), volgende run toch maar op deathmarch zetten denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mja ik wil gewoon niks missen, het gebeurt wel eens dat zo'n side quest opeens een main quest wordt.
Dat is inderdaad iets wat veel mensen zich volgens mij niet realiseren. Je krijgt vaak aan het einde van een quest vrij weinig XP, maar het doel van de quest is onderwijl een stuk of 6 keer veranderd waarbij iedere keer een hoeveelheid XP wordt uitgekeerd.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:35 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Met "Broken Flowers" krijg je 150xp per keer dat je een onderdeel haalt. "Talk to Rosa" "Talk to Vespula" etc. Dat is 5x 150xp met nog een completed bonus te gaan. Lijkt mij niet de bedoeling![]()
Nieuwe XP "bug" zo lijkt het
Daar heb ik het ook voor gedaanquote:Op maandag 8 juni 2015 11:31 schreef jogy het volgende:
En door deze kutreeks zit ik er wel ernstig over na te denken om weer terug te gaan naar het begin veld om daar de gwentkaarten te halen.
Reis naar skellige is 16, 1e quests daar zijn level 13 ofzo. Met level 20+ was dat bij mij press x (speel met controller) to win. 1e vliegend level 28 monster op skellige one-shot ik met aard en x.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Dat overlevelen is eigenlijk best wel een probleem. Ik heb namelijk nog lang niet alles in Novigrad gedaan en ik ben al level 18. En Skellige is recommended level 16. Nu word ik denk ik ook wel level 20+ voor ik wegga. En zo is de spanning er wel wat uit. Ik pwn iedereen door het light attack ingedrukt te houden
Weet ik ook niet zeker hoor maar mensen zeggen dat ze overleveled zijn voor hun veld terwijl ik ook de vraagtekentjes en borden doe en nog steeds redelijk op niveau zit.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:39 schreef 2dope het volgende:
Ik wist niet dat dat gebonden was aan difficulty trouwens.
Er zijn maar weinig minigames die ik zo tof vind als Gwent. Dice-poker is er in ieder geval niks bij.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Nope, nog geen 1 spel gespeeld op de eerste keer na.
No gwent for this Witcher.
Echt he, was er lang zwaar op tegen net als Heatwave maar ging het toch maar doen omdat ik zoveel Gwent quests open had staan, en nu addicted. Zoveel zin om vanavond verder te spelen, de open wereld wacht welquote:Op maandag 8 juni 2015 12:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig minigames die ik zo tof vind als Gwent. Dice-poker is er in ieder geval niks bij.
Heerlijk om bijvoorbeeld een spy en decoy-strijd te voeren tegen Nilfgaard met de Northern Kingdoms, of een tegenstander met een monsterdeck al z'n muster-kaarten te zien gebruiken, tot 146 punten, en jij lekker alles te niet doen met je scorch en weatherkaarten.
Op tegen, op tegen, ik vind het gewoon echt niet leukquote:Op maandag 8 juni 2015 12:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Echt he, was er lang zwaar op tegen net als Heatwave maar ging het toch maar doen omdat ik zoveel Gwent quests open had staan, en nu addicted. Zoveel zin om vanavond verder te spelen, de open wereld wacht wel
Als je je er even in verdiept en wat hero cards krijgt is het best leukquote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op tegen, op tegen, ik vind het gewoon echt niet leuk.
Ikhou gewoon uberhaupt niet van kaartspellen, en voor mij is het ook gewoon zo enorm "off-topic", zelfs midden in een veldslag kan je zo'n beetje een spel gwent spelen, dat is toch apart.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als je je er even in verdiept en wat hero cards krijgt is het best leukEn ik doe het nu zodat ik het spel echt 100% speel.
Haha ja dat denk ik ook wel, is een leuke toevoeging maar is volgens mij niet van groot belang bij de main questline. Tenzij je een achievement hunter bent.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikhou gewoon uberhaupt niet van kaartspellen, en voor mij is het ook gewoon zo enorm "off-topic", zelfs midden in een veldslag kan je zo'n beetje een spel gwent spelen, dat is toch apart.
Maar ieder zijn ding uiteraard. Ik denk dat ik het overleef zonder.
Ben ik niet, probeer wel zoveel mogelijk van het spel wel te doen, eigenlijk alleen dit sla ik over dus. En wat triviale quests die niet meer van toepassing zijn, maar vraagtekens etc wil ik wel zo'n beetje allemaal doen.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja dat denk ik ook wel, is een leuke toevoeging maar is volgens mij niet van groot belang bij de main questline. Tenzij je een achievement hunter bent.
Ja die mix van questen en vraagtekens afgaan is echt lekker. En er zijn echt bizar veel vraagtekens. Heb 40 uur gedaan over heel velen volgens mij.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben ik niet, probeer wel zoveel mogelijk van het spel wel te doen, eigenlijk alleen dit sla ik over dus. En wat triviale quests die niet meer van toepassing zijn, maar vraagtekens etc wil ik wel zo'n beetje allemaal doen.
Ik hou het niet bij, maar het is wel overweldigend veel ja. 100% zal me ook niet lukken, maar voorlopig is het nog wel een goeie bezigheidstherapiequote:Op maandag 8 juni 2015 13:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja die mix van questen en vraagtekens afgaan is echt lekker. En er zijn echt bizar veel vraagtekens. Heb 40 uur gedaan over heel velen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |