Ja, ik ook, maar daarom juist, ik was zo blij met Velen, gewoon overal heen kunnenquote:
Nou nou, dat viel ook wel tegen hoor. Roach heeft namelijk enorme hoogtevrees, dus een halve meter naar beneden springen zat er niet in.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar daarom juist, ik was zo blij met Velen, gewoon overal heen kunnen.
Nee ok, maar je hoefde niet echt mijlenver om een bergketen heen te lopenquote:Op maandag 8 juni 2015 10:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, dat viel ook wel tegen hoor. Roach heeft namelijk enorme hoogtevrees, dus een halve meter naar beneden springen zat er niet in.
Qua hoogtes zijn Roach en Geralt wel een verzameling zwakke mietjes jaquote:Op maandag 8 juni 2015 10:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, dat viel ook wel tegen hoor. Roach heeft namelijk enorme hoogtevrees, dus een halve meter naar beneden springen zat er niet in.
Ja, dat gaat echt nergens over, een beuk van een Troll, soit, 1 meter vallen, KILL!!!!quote:Op maandag 8 juni 2015 10:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Qua hoogtes zijn Roach en Geralt wel een verzameling zwakke mietjes ja.
Tot je weer eens een rots tegenkomt en kapotvaltquote:Op maandag 8 juni 2015 10:11 schreef 2dope het volgende:
Skellige is awesome maar inderdaad die bergen staan wel in de weg. Wat wel weer vet is is van bergen afglijden
#PCMustardRace hur durquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef Geralt het volgende:
Fucking hell. Ik zit er pas 11 uur en een beetje in. Heel de week al aan het klootviolen met mn pc en nog steeds niet goed.
Heb nog een paar opties die ik ga testen en dan ga ik 4launch contacten over die videokaart als die opties niet werken. Blijft een vreemd probleem. Als ie draait doet ie het prima op ultra, maar sinds vandaag ineens ook "geen signaal" op de monitor tijdens gamen. Godverdomme man. Kijk je zo lang uit naar een spel, smijt je er bekant 500 euro tegenaan voor een sjieke videokaart heb je dit gezeik allemaal!
Ik word er allemaal niet vrolijk van
Ja, dat wel ja. Toch moet ik zeggen dat ik Skellige wel extreem mooi vind. Velen is ook wel mooi, maar de lucht ziet er altijd een beetje depri uit? Lijkt tenminste wel zo.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar je hoefde niet echt mijlenver om een bergketen heen te lopen.
Dit idd. Gewoon even in een paar seconden een kilometer lager zitten.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:11 schreef 2dope het volgende:
Skellige is awesome maar inderdaad die bergen staan wel in de weg. Wat wel weer vet is is van bergen afglijden
Het ziet er wel mooi uit allemaal, maar Velen is ook bedoeld als "wasteland" zit ergens ook een dialoog is dat ze het er over hebben, hoe kut het er eigenlijk is etcquote:Op maandag 8 juni 2015 10:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja. Toch moet ik zeggen dat ik Skellige wel extreem mooi vind. Velen is ook wel mooi, maar de lucht ziet er altijd een beetje depri uit? Lijkt tenminste wel zo.
Ik ben opnieuw begonnen op de hoogste difficulty omdat ik zwaar overlevelled was op skellige (level 21) en ik sloeg alles vrij makkelijk kapot. Heb iets teveel vraagtekens (niet eens alles) gedaan in Velen/novigrad de eerste keer. Voor de uitdaging ga ik nu proberen om een beetje de recommended levels aan te houden en wat eerder naar skellige te gaan. Quests waar ik nu niet aan toe kom doe ik wel in een New Game+ (als die mode komt). Het helpt ook wel dat je minder xp krijgt op het hoogste niveau.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben nu klaar om naar Novigrad te gaan. Mainquest en mn eigen level komen overeen. Wel nog heel erg veel vraagtekens in Velen.
Wat is jullie advies; naar Nograd zodra je level het toelaat of eerst Velen uitkammen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Volgens mij zit er überhaupt niets gamebreaking in the Witcher maar het meest vervelende dingetje was de quest XP die er soms niet meer bij kwam na het vervolgen van de main story line en dat is verholpen.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:14 schreef Leonos het volgende:
Ik heb expres gewacht met het aanschaffen van de Witcher om te zorgen dat ik weinig last van bugs heb. Zijn de meeste er nu al uit gepatched? Of zal ik nog even moeten wachten? Gaat om de PS4 uiteraard .
Ook de lokatie denk ik. Als je een 'quest lokatie' hebt (abandoned village oid) dan respawned er niets maar een random lokatie in de map dan wel?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:19 schreef Leatherneck het volgende:
Weet iemand hier hoe het respawn-systeem zo'n beetje in elkaar steekt? Soms mediteer ik en bemerk dan dat vijanden terug zijn gekomen, daar het de andere keer na meditatie niet gebeurt. Wellicht heeft dit te maken met hoe lang het mediteren duurt!?
Ik heb dit ook wel eens overwogen, maar vind het doodzonde van de tijd. Ik ben level 20 en heb net een paar quests gedaan op Skellige. De main quest die ik nu actief heb en op Skellige afspeelt is sug. level 18 geloof ik, dus vind dat eigenlijk wel prima. Bovendien kom ik nog vaak genoeg OP vijanden tegen dus ik zie de meerwaarde niet van opnieuw beginnen. Als het te simpel wordt schroef ik de difficulty nog wel een keer op.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben opnieuw begonnen op de hoogste difficulty omdat ik zwaar overlevelled was op skellige (level 21) en ik sloeg alles vrij makkelijk kapot. Heb iets teveel vraagtekens (niet eens alles) gedaan in Velen/novigrad de eerste keer. Voor de uitdaging ga ik nu proberen om een beetje de recommended levels aan te houden en wat eerder naar skellige te gaan.
Heb nog 1 crash gehad sinds de patch, verder geen rare dingen volgens mij. Dus wat jogy zegt, echt gamebreaking was het op de XP bug na al niet en nu doet hij het volgens mij gewoon prima.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:14 schreef Leonos het volgende:
Ik heb expres gewacht met het aanschaffen van de Witcher om te zorgen dat ik weinig last van bugs heb. Zijn de meeste er nu al uit gepatched? Of zal ik nog even moeten wachten? Gaat om de PS4 uiteraard .
Of mobs respawnen na mediteren weet ik eigenlijk niet. Wat ik wel weet, is dat ik na mediteren heel vaak omringt ben door vijanden. Het is me wel eens opgevallen dat dit vaak vijanden zijn die vóór het mediteren nog 100 meter verderop stonden.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:19 schreef Leatherneck het volgende:
Weet iemand hier hoe het respawn-systeem zo'n beetje in elkaar steekt? Soms mediteer ik en bemerk dan dat vijanden terug zijn gekomen, daar het de andere keer na meditatie niet gebeurt. Wellicht heeft dit te maken met hoe lang het mediteren duurt!?
Ze respawnen iig wel, ik kom toch regelmatig langs een banditcamp dat ik gecleared heb met banditsquote:Op maandag 8 juni 2015 11:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Of mobs respawnen na mediteren weet ik eigenlijk niet. Wat ik wel weet, is dat ik na mediteren heel vaak omringt ben door vijanden. Het is me wel eens opgevallen dat dit vaak vijanden zijn die vóór het mediteren nog 100 meter verderop stonden.
Daarom ben ik op deathmarch opnieuw begonnenquote:Op maandag 8 juni 2015 11:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Dat overlevelen is eigenlijk best wel een probleem. Ik heb namelijk nog lang niet alles in Novigrad gedaan en ik ben al level 18. En Skellige is recommended level 16. Nu word ik denk ik ook wel level 20+ voor ik wegga. En zo is de spanning er wel wat uit. Ik pwn iedereen door het light attack ingedrukt te houden
Welke moeilijkheidsgraad doe je? Ik zit nog ergens op level 8 en ik zie het niet echt gebeuren dat ik level 20 ben als ik novigrad verlaat eerlijk gezegd.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Dat overlevelen is eigenlijk best wel een probleem. Ik heb namelijk nog lang niet alles in Novigrad gedaan en ik ben al level 18. En Skellige is recommended level 16. Nu word ik denk ik ook wel level 20+ voor ik wegga. En zo is de spanning er wel wat uit. Ik pwn iedereen door het light attack ingedrukt te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |