abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153297110
quote:
Antwoorden voor Kris
Video op Vimeo
Website ouders Kris
Algemeen
* Nieuw !
Foto's van PW (Pianista Trail)
Kaart van perico

Overzicht camera-instellingen en details alle beschikbare foto's - Perico
Kaarten en kmls (Google Earth) van biodiversiteit en flora & fauna-zones in het Parque La Amistad
Kaartmateriaal Google Earth & BING
De Lijst Kloothommel - uitgebreide lijst met brandende vragen en mogelijke antwoorden - update 20 mei
Uitzending RTL Late Night - Transcriptie door ToniB - Screencaps van "de" afgrond?

Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 22-05-2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van de wandeling
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vondsten Lisanne (+ onderzoeksresultaten huid) en Kris & algemene foto's
SPOILER
Schema met belpogingen en andere activiteiten & Google Maps-kaart - Geruisloos
SPOILER
Interviews, getuigen & zoekacties
SPOILER
Informatie op video & audio, nieuwslinks en extra informatie
SPOILER
Natuurlijke gevaren...
SPOILER
En de optie; een misdrijf?
SPOILER
Fotocollages en schattingen grootte Mirador door FOK!kers - daadwerkelijke grootte onbekend
SPOILER
Kaart- en satellietbeelden van het gebied

HERE - OpenStreetMap - BING - MapCarta - Google Maps

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 06-06-2015 11:45:29 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_153297154
Wie zijn er allemaal op de kamer geweest om daar foto's te maken en te filmen?
Heel duidelijk is te zien dat er allerlei zaken verplaatst en verdwenen zijn.
En waarom hebben ze dat gedaan ?
Wat deed F daar allemaal op die kamer ?
Heeft hij daar verklaringen over afgelegd is hij al vastgenomen & ondervraagd ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_153297164
laatste post Perico :

De blocnote lag op de grond onder het tafeltje. Volgens mij heeft F. met zijn telefoon videobeelden geschoten.

Op 7 april is er een fotograaf op de kamer geweest die ondermeer zijn foto's aan het EPA heeft aangeboden en die veelgebruikt zijn in de media. Sinaproc is berispt omdat ze de kamer niet ordelijk op de juiste manier hebben geinspecteerd.

Als de hostelhoudster niet had gehecht aan de 'autoriteit' van een gids en had gezegd: ik ga kijken of ze er zijn, maar daarna donderen jullie maar op, was dat veel beter geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door StaceySinger op 06-06-2015 12:00:02 ]
pi_153298146
Nu wat anders. Iets dat bij mijn weten, nog nooit is besproken hier op FOK.

Wie in Boquete, was de buurman van Kris en Lisanne? Was dat een buurman in hostel of in de wijk?
Waarom werd HIJ gebeld toen de rugzak werd gevonden? Hoe komt het dat de vinders, de indianen, zijn telefoonnummer hadden? Wat is de link?

Het echtpaar (indianen) was op de hoogte van de vermissing van Lisanne en Kris en gaf de vondst door aan de buurman van de vrouwen in Boquete. Die waarschuwde de autoriteiten
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)anama-gevonden.dhtml
en:
http://nieuws.nl/algemeen(...)en-lisanne-gevonden/

Hier staat een wat andere versie:
De rugzak is door een Indiaanse boerin gevonden in een rijstveld, tijdens haar werk. De vrouw is na de vondst zo snel mogelijk naar een kennis in Boquete gegaan, een voettocht van acht uur dwars door het regenwoud.

Ze vertelt de kennis wat ze heeft gevonden en dat de rugzak mogelijk met de vermiste Nederlandse vrouwen te maken heeft. Een buurman van de kennis alarmeert vervolgens de politie.
http://nos.nl/artikel/202(...)ht-van-een-jaar.html
Wie was die kennis? Wie was de buurman van die kennis? Er is iig een buurman in het spel.

:7
pi_153300576
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 12:28 schreef RapaNui het volgende:

Wie in Boquete, was de buurman van Kris en Lisanne? Was dat een buurman in hostel of in de wijk?
Waarom werd HIJ gebeld toen de rugzak werd gevonden? Hoe komt het dat de vinders, de indianen, zijn telefoonnummer hadden? Wat is de link?

Het echtpaar (indianen) was op de hoogte van de vermissing van Lisanne en Kris en gaf de vondst door aan de buurman van de vrouwen in Boquete. Die waarschuwde de autoriteiten
en:

De rugzak is door een Indiaanse boerin gevonden in een rijstveld, tijdens haar werk. De vrouw is na de vondst zo snel mogelijk naar een kennis in Boquete gegaan, een voettocht van acht uur dwars door het regenwoud.

Ze vertelt de kennis wat ze heeft gevonden en dat de rugzak mogelijk met de vermiste Nederlandse vrouwen te maken heeft. Een buurman van de kennis alarmeert vervolgens de politie.
Wie was die kennis? Wie was de buurman van die kennis? Er is iig een buurman in het spel.

En heeft de buurman een rode truck? :p
pi_153301738
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 14:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

En heeft de buurman een rode truck? :p
Kijk en dan komen we weer helemaal daar waar we begonnen waren.
En ik denk dat we de antwoorden daar moeten zoeken want we dwalen heel ver af van wat er vorig jaar april hier besproken werd.
pi_153304290
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 15:35 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Kijk en dan komen we weer helemaal daar waar we begonnen waren.
En ik denk dat we de antwoorden daar moeten zoeken want we dwalen heel ver af van wat er vorig jaar april hier besproken werd.
Met het verschil dat ze toen verdwaald moesten zijn.
pi_153304762
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Met het verschil dat ze toen verdwaald moesten zijn.
Dus nu met een bredere visie op weg naar de ware toedracht.
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 18:45:58 #9
249559 crew  Lavenderr
pi_153305225
Algemene vraag: zijn jullie al tot een voorlopige conclusie gekomen?
pi_153307913
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 11:33 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Je hebt het over "onder ede" verhoord.(hoe moet ik dat zien, met twee vingers in de lucht bij de rechtbank?) Punt is, en dat had je geweten als je hier langer zat, dat de getuigen"verhoren" amateuristisch zijn gedaan van heb ik jou daar.

Zo is het Feliciano die langs Martina en Oliva als eerste is gegaan en niet de politie.
En verder moesten getuigen zich zelf maar melden als ze iets wisten.

Nadat de rugzak was gevonden en uit de foto's bleek dat de meiden al om 13 uur op de top waren en alle getuigen dus verkeerd zaten heeft de Panamese politie 0 moeite gedaan om achteraf de getuigen nog eens langs te gaan waarom ze verkeerd zaten.
Sterker nog , ze zochten alleen als de ouders er waren.

Inderdaad, zoals mijn grote vriend zegt: Panamese prutsers.
Een mogelijke dader heeft 2 1/2 maand al lachend de tijd gehad om alles naar zijn hand te kunnen zetten.
Jackie dat weet ik allemaal wel. Waarom elke keer die sneer, als je hier langer zat...
Maar goed wat je hier zegt is geen nieuws voor me. Of ik hier nou lang of kort zit, is post hoe ik de dingen zie net als alle anderen hier.

Feit blijft dat je niet heel stellig kan beweren dat PM nooit gehoord is en dat dat een verdachte zaak is. We weten gewoon niet wie wel en niet gehoord zijn.

Onder ede verklaren is een verklaring afleggen waarbij je moet ondertekenen dat je naar waarheid gesproken hebt, of dat in het bijzijn van een rechtsbevoegd persoon mondeling doen.
pi_153308110
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 18:21 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dus nu met een bredere visie op weg naar de ware toedracht.
Nou nee een andere visie en dat is niet perse een bredere visie. In het verleden werd er hier ingehakt op users die een misdrijf vermoedden, nu wordt er ingehakt op users die een misdaad in twijfel trekken.
pi_153309179
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 12:28 schreef RapaNui het volgende:

en:

An Indian who with his wife was planting rice near the river, have discovered the backpack close to the river to cool off. They, being knowledgeable about the disappearance of Kris and Lisanne reported discovering a neighbor who lives in Boquete, and this in turn alerted local authorities
http://www.findlisannekri(...)e-han-sido-hallados/

Ik heb ergens in de Panamese media gelezen dat de buurman F is, die een finca in BdT heeft en de buurman is van indianen. F woont in Boquete daar kan de verwarring met vertalen in de Nederlandse media onstaan zijn.
Dan zijn ze dus wel naar Boquete gelopen om het aan F te vertellen.
F zou vervolgens naar de politie gegaan zijn om de melding van de vondst te doen en Betzaïda P ging de volgende dag met een team per helicopter de tas ophalen.
pi_153309662
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:03 schreef bladwijzer het volgende:
Ik heb ergens in de Panamese media gelezen dat de buurman F is, die een finca in BdT heeft en de buurman is van indianen. F woont in Boquete daar kan de verwarring met vertalen in de Nederlandse media onstaan zijn.
Dan zijn ze dus wel naar Boquete gelopen om het aan F te vertellen.
F zou vervolgens naar de politie gegaan zijn om de melding van de vondst te doen en Betzaïda P ging de volgende dag met een team per helicopter de tas ophalen.
Ja, zo lees je het in findlisanneand Kris, ook in het Spaans: Ellos, siendo conocedores de la desaparición de Kris y Lisanne informaron del descubrimiento a un vecino que reside en Boquete,

Het is best opmerkelijk dat deze website deze versie duidelijk neerzet. Verschillende media spreken over de buurman vd meiden, terwijl findlisanneandkris in 3 talen stelt dat het om de buurman vd indianen gaat, die in Boquete woont. Wie moet dat zijn? Idd, F.
pi_153309804
Wat bedoelden ze met 2 lenzen, weet iemand dat nog? De camera wordt hier niet vermeld
http://impresa.prensa.com(...)as_0_3958854076.html
pi_153309927
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:21 schreef bladwijzer het volgende:
Wat bedoelden ze met 2 lenzen, weet iemand dat nog? De camera wordt hier niet vermeld
http://impresa.prensa.com(...)as_0_3958854076.html
Twee (zonne)brillen
pi_153309951
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:17 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ja, zo lees je het in findlisanneand Kris, ook in het Spaans: Ellos, siendo conocedores de la desaparición de Kris y Lisanne informaron del descubrimiento a un vecino que reside en Boquete,

Het is best opmerkelijk dat deze website deze versie duidelijk neerzet. Verschillende media spreken over de buurman vd meiden, terwijl findlisanneandkris in 3 talen stelt dat het om de buurman vd indianen gaat, die in Boquete woont. Wie moet dat zijn? Idd, F.
Ik kan ook niet precies uit het artikel opmaken of P de tas ophaalde of dat ze naar de vindplaats ging, dus of de tas daar nog was bij het stamhoofd of dat de tas al in Boquete was.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:25 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Twee (zonne)brillen
Ah ja natuurlijk, bedankt
pi_153310368
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:25 schreef bladwijzer het volgende:
Ik kan ook niet precies uit het artikel opmaken of P de tas ophaalde of dat ze naar de vindplaats ging, dus of de tas daar nog was bij het stamhoofd of dat de tas al in Boquete was.
Nee, maar ook ik vind het verdacht dat uitgerekend F weer in beeld kwam.
- Niet Miriam, maar F ontdekt hun vermissing.
- Miriam, die waarschijnlijk de avond van 1 april voor niets het avondeten had gekookt en het heeft laten verpieteren.
- Nee, F ontdekt het en wel een dag later.
- F doet aangifte.
- F zoekt het pad af.
- En 2 maanden later komt de melding over de rugzak toevallig binnen bij F, die toevallig de buurman is van degenen die de rugzak hebben gevonden. (Ik lijk Jackie wel, met zijn toevallig.)
pi_153310463
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:38 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Nee, maar ook ik vind het verdacht dat uitgerekend F weer in beeld kwam.
- Niet Miriam, maar F ontdekt hun vermissing.
- Miriam, die waarschijnlijk de avond van 1 april voor niets het avondeten had gekookt en het heeft laten verpieteren.
- Nee, F ontdekt het en wel een dag later.
- F doet aangifte.
- F zoekt het pad af.
- En 2 maanden later komt de melding over de rugzak toevallig binnen bij F, die toevallig de buurman is van degenen die de rugzak hebben gevonden. (Ik lijk Jackie wel, met zijn toevallig.)
En toevallig wordt de rugzak gevonden langs de rivier met als dichtsbijzijnde finca, jawel die van Feiciano op slechts 300 meter.
pi_153310514
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:41 schreef jackie12 het volgende:

[..]

En toevallig wordt de rugzak gevonden langs de rivier met als dichtsbijzijnde finca, jawel die van Feiciano op slechts 300 meter.
Hee, ben jij er ook?
pi_153310928
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:42 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Hee, ben jij er ook?
tussen de finale Cl kijken door :)
pi_153310975
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:54 schreef jackie12 het volgende:

[..]

tussen de finale Cl kijken door :)
O, zo. Nou ik ga nu naar Star Wars kijken. Nighty night. :z
pi_153311376
quote:

[..]

Wie is Feiciano? Je bedoeld F? Dus toch F die er meer van weet. Heb ik altijd al gezegd. Hij staat er altijd zo ongeïntereseerd bij. En ook zijn facebook is veranderd van natuur foto's naar alleen maar hartjes. Zou hij spijt hebben?
pi_153313609
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:05 schreef schuschuho het volgende:

[..]

En ook zijn facebook is veranderd van natuur foto's naar alleen maar hartjes. Zou hij spijt hebben?
Die facebook-metamorfose is wel heel drastisch. En raar. Zou het drama zo'n impact op hem gehad hebben dat hij ingestort is? Is hij gehackt door een hartjestrol? Leeft ie eigenlijk nog wel?
pi_153313802
quote:

[..]

en die toevallig ook de resten vind. Toevallig...
pi_153313878
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 23:04 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Die facebook-metamorfose is wel heel drastisch. En raar. Zou het drama zo'n impact op hem gehad hebben dat hij ingestort is? Is hij gehackt door een hartjestrol? Leeft ie eigenlijk nog wel?
Ik denk dat die een flinke bonus gehad heeft en niet meer werkt, of hij heeft momenteel veel last van zijn reuma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')