quote:
Weer te geforceerd dit.quote:
Maar ik kom net de douche uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:13 schreef YokiKater het volgende:
Maar doe nu maar even een foto van je kapseltje, Fylax.
Dat is gewoon Arjan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is de man in deze videoclip een FOK!ker, wel een geniaal nummer.
Zaten ze allemaal 450 grapjes te maken, dat zou echt fantastisch zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
Er zaten vanmiddag 2 FOK!kers achter ons.
Van die echte.
Volgens mij probeerde hij zijn pannenkoek op te snuiven.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
Er zaten vanmiddag 2 FOK!kers achter ons.
Van die echte.
Goeie vraag, ik mis haar ook. Voel me wel een beetje alleen staan de laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar is je pittige wederhelft van #TeamOpzij eigenlijk gebleven, vindt ze het hier niet meer leuk?
Heb je niks aan Yasmin?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik mis haar ook. Voel me wel een beetje alleen staan de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst zei waaghals een keer 'opgelost', waarop ik zei 'slotje'. Toen moest hij heel hard lachen. Was ik eindelijk een keer leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaten ze allemaal 450 grapjes te maken, dat zou echt fantastisch zijn.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laatst zei waaghals een keer 'opgelost', waarop ik zei 'slotje'. Toen moest hij heel hard lachen. Was ik eindelijk een keer leuk.
Er bestaat ook zoiets als een feedbacktopic dan wel TRquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:48 schreef Fylax het volgende:
NWS / mijn god al die vluchtelingen......
Goed topic.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat zeg ik standaard als ik 'opgelost' hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |