Zo jong en dan al zo politiek geëngageerdquote:

quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo jong en dan al zo politiek geëngageerdtoekomstige leider van de JOVD.

Dat is natuurlijk iets te overdreven.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Fylax en ik vonden ook dat ze het hele maagdenhuis hadden moeten bestoken met mosterdgas, vies krakerstuig daar.

Dankjewel, Specularium.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
Posts verwijderd, niet linken naar crewfora en het al helemaal niet over de inhoud hier gaan hebben.

Ik zal me gedragen, was niet persoonlijk bedoeldquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
Posts verwijderd, niet linken naar crewfora en het al helemaal niet over de inhoud hier gaan hebben.

Kun je beter gewoon iets over zijn moeder zeggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal me gedragen, was niet persoonlijk bedoeld.

quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon iets over zijn moeder zeggen.

Ik heb helemaal niks tegen die knul (nou ja niet helemaal niks natuurlijk). Zelf was ik op die leeftijd namelijk ook zo'n irritant kutjong op foraquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon iets over zijn moeder zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic

Dat kan jij natuurlijk ook gewoon doen heh, dat moet je allemaal nog een beetje leren. Dan doe je gewoon zo; "Hey Specularium, is jouw moeder een beetje lekker?"quote:

En dan zeg ik gewoon nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan jij natuurlijk ook gewoon doen heh, dat moet je allemaal nog een beetje leren. Dan doe je gewoon zo; "Hey Specularium, is jouw moeder een beetje lekker?"

Nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:04 schreef Fylax het volgende:
Hey Specularium, is jouw moeder een beetje lekker?

Totaal niet geforceerd dit ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:04 schreef Fylax het volgende:
Hey Specularium, is jouw moeder een beetje lekker?

Heb ik al een paar keer gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Waarom vraagt nooit iemand naar mijn moeder?

Ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:05 schreef Fylax het volgende:
Hey Mani89, is jouw moeder een beetje lekker?

Mijn moeder?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik al een paar keer gedaan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |