Is dat jouw lokroep?quote:
Niet specifiek nee, maar er valt altijd wel wat te regelenquote:
vertel?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet specifiek nee, maar er valt altijd wel wat te regelen.
Ja ik ben gewoon een vredelievend persoon, maar als jij echt per se ruzie wilt ...quote:
dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon een vredelievend persoon, maar als jij echt per se ruzie wilt ...
Straks komt ie toeterend langs je huis rijden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon een vredelievend persoon, maar als jij echt per se ruzie wilt ...
Moet je even wat over Fielaks zijn moeder roepen, heb je gegarandeerd binnen een paar minuten ruziequote:
Laten we dat maar gewoon even niet doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even wat over Fielaks zijn moeder roepen, heb je gegarandeerd binnen een paar minuten ruzie.
Ik heb een leeftijdslimiet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even wat over Fielaks zijn moeder roepen, heb je gegarandeerd binnen een paar minuten ruzie.
Zo oud is zijn moeder nog niet hoorquote:
vriend, dat is 1x gebeurd, in al de keren dat we hebben afgesproken 1 fuckin keer, get over it.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks komt ie toeterend langs je huis rijden.
Dat is wel storend ja, gelijk van die boze buren waar dat tuig opeens vandaan komt, dat heurt hier niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks komt ie toeterend langs je huis rijden.
Ik dacht dat jij enig kind was?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:20 schreef Fylax het volgende:
Ja mijn moeder heeft echt een perfect kind op de aarde gezet.
quote:
LOLquote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:33 schreef YokiKater het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_aan_het_doen_.html
Godver![]()
Misschien, is wel lekker weer inderdaad.quote:
Als je nu de trein gaat halen ben je op tijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien, is wel lekker weer inderdaad.
Hm, klinkt verleidelijk maar heb niet zoveel zin om twee uur in de trein te zitten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je nu de trein gaat halen ben je op tijd.
Dat zei ik ook vorige week en toen moest ik me niet aanstellen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, klinkt verleidelijk maar heb niet zoveel zin om twee uur in de trein te zitten.
En toen kwam je ook niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei ik ook vorige week en toen moest ik me niet aanstellen.
Onder of boven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onder of boven?Allebei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Fijne vakantie Timquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:25 schreef timmmmm het volgende:
Yoki, ik vlieg om 10 over half 7. Ik weet dat je van stalken houdt
Vanavond?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:25 schreef timmmmm het volgende:
Vluchtnummer?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:25 schreef timmmmm het volgende:
Geen idee maar dat moet je vast op kunnen zoeken. Ik zal zo eens op het kaartje kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vluchtnummer?
Kunnen we hier live volgen of je niet onderweg neerstort en ik een topic moet maken.
Ok, check. Fijne vakantie man!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:25 schreef timmmmm het volgende:
Jaquote:
Zijn er weer vertragingen vanwege de extreme weersomstandigheden?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:31 schreef Tem het volgende:
Was prima op het terras, inderdaad. Nu die aidsNS.
Werkzaamheden, sta nu alweer een tijdje in Gouda.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn er weer vertragingen vanwege de extreme weersomstandigheden?
Ja dat was de grap, droogkloot.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:36 schreef Specularium het volgende:
Extreme weersomstandigheden, het is 20 graden.
Daar was gisteren kortsluiting door een bliksemislag dacht ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Werkzaamheden, sta nu alweer een tijdje in Gouda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |