quote:
Ik vertrouw Ninzo dr radar wat meerquote:Op maandag 14 maart 2016 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh hij is gewoon nog een beetje een jongetje denk ik.
Burner is er niet die had het zeker geweten.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:00 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Ik vertrouw Ninzo dr radar wat meer
Hahah, bij mij was het thuis ook niet te vreten maar ben pas gaan koken, 2 jaar geleden ofzo, toen begon ik het opeens leuk te vindenquote:Op maandag 14 maart 2016 19:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat heeft mij niet gemotiveerd
Vind het echt zonde van mijn tijd, zeker als ik alleen ben/was..
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Burner is er niet die had het zeker geweten.
Die miste ikquote:
ik mist Burnerquote:Op maandag 14 maart 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Burner is er niet die had het zeker geweten.
kun je het nu wel volgen dan?quote:Op maandag 14 maart 2016 19:03 schreef traveler het volgende:
Wat wel vreemd is dat de pleisters niet blauw zijn. Lijkt me toch wel een vereiste in een keuken.
En de vorige edities waren via Teletekst inderdaad ondertiteld.
hoi nulquote:
Speelt hij ook al candy crush?quote:
ow, ja dat is wel lastig, naja nu volg je het dubbel aangezien je alles moet herhalen toch?quote:Op maandag 14 maart 2016 19:08 schreef traveler het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn vriendin is doof dus ik zit naast het kijken ook te tolken.
dat lijkt me nu net niets voor hemquote:
punt is dat ik er na een dag werken gewoon geen zin in hebquote:Op maandag 14 maart 2016 19:01 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah, bij mij was het thuis ook niet te vreten maar ben pas gaan koken, 2 jaar geleden ofzo, toen begon ik het opeens leuk te vindenNu is het ook 1 van mijn hobbies.
En dan 'moet' je nog hier posten ookquote:Op maandag 14 maart 2016 19:08 schreef traveler het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn vriendin is doof dus ik zit naast het kijken ook te tolken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |