En het regent helaas geen meters bier.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper, het begint weer te onweren.
Volgende week wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En het regent helaas geen meters bier.
Je bent zelf afgetest.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruma kan echt niet meer afgetest weg ermee.
Van Beek > Brunaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruma kan echt niet meer afgetest weg ermee.
Eensquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:08 schreef Eejit het volgende:
Niet selecteren van van Dijk is onderhand wel lachwekkend.
Schotlandquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:08 schreef Eejit het volgende:
Niet selecteren van van Dijk is onderhand wel lachwekkend.
Omdat de topics zo traag gaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De hand van KingRoland in VBL is zichtbaar.
Er zijn zo weinig users nog over hier. De mods staan zo'n beetje 1 op 1 onderhand.quote:
Bruna en Rekik zijn echt niet beter dan van Dijk hoor. PSV spelers hebben sowieso een streepje voor lijkt het, want waarom Narsingh geselecteerd is?? Kan me dit seizoen geen 3 goede wedstrijden van hem herinneren.quote:
3? Ik geen enkelequote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef Eejit het volgende:
[..]
Bruna en Rekik zijn echt niet beter dan van Dijk hoor. PSV spelers hebben sowieso een streepje voor lijkt het, want waarom Narsingh geselecteerd is?? Kan me dit seizoen geen 3 goede wedstrijden van hem herinneren.
Groningen-uit, Ajax-uit, Heerenveen -thuis.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef Eejit het volgende:
[..]
Bruna en Rekik zijn echt niet beter dan van Dijk hoor. PSV spelers hebben sowieso een streepje voor lijkt het, want waarom Narsingh geselecteerd is?? Kan me dit seizoen geen 3 goede wedstrijden van hem herinneren.
Net zo overschat als het halve elftal...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chery gewoon lekker op de bank houden. Overschat spelertje.
Ik was nog positiefquote:
Het selectiebeleid is ook lachwekkend. Maar van Dijk speelt nou niet in een sterke competitie waarin je druk van concurrentie hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef Eejit het volgende:
[..]
mad dat hij bij ado niks presteerde zekerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chery gewoon lekker op de bank houden. Overschat spelertje.
Chery gaat echt niets toevoegen. Denkt vooral van zichzelf dat hij goed is.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:13 schreef Groby het volgende:
[..]
Net zo overschat als het halve elftal...
Kan me niet herinneren dat ie in Groningen goed speelde, en stond er met mijn neus boven op.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:13 schreef Comprehendam het volgende:
[..]
Groningen-uit, Ajax-uit, Heerenveen -thuis.
Nee hoor, het is gewoon een heel matig spelertje.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mad dat hij bij ado niks presteerde zeker
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd. Hiddink oprotten met je PSV voorkeur
En dat is de Eredivisie wel??quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het selectiebeleid is ook lachwekkend. Maar van Dijk speelt nou niet in een sterke competitie waarin je druk van concurrentie hebt.
Hey kom niet aan Guus hèquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:18 schreef Netsplitter het volgende:
Begint nu echt genant te worden met Hiddink.
Of het niveau van onze bondscoachquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:18 schreef Borizzz het volgende:
Kom op, dit is gewoon het niveau van het Nederlands Elftal. Let's face it.
dieper kunnen we niet zinkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien moeten we Chery erin gooien, wellicht helpt dat?
Nee joh, de knvb blijft koste wat kost vertrouwen in 'm houden.quote:
jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Was die laatste goal nou van die Amerikaanse schoolvoetballer?
Het is in de eerste plaats het niveau van de trainer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:18 schreef Borizzz het volgende:
Kom op, dit is gewoon het niveau van het Nederlands Elftal. Let's face it.
Ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Was die laatste goal nou van die Amerikaanse schoolvoetballer?
Guusje rot op, guusje rot op, guusje guusje guusje rot op!quote:
Maandag he.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Jammer dat er geen VI is om dit af te zeiken.
Goede schoolvoetballer... of slechte verdediging.quote:
Dat hij ze opstelt wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:20 schreef tja77 het volgende:
Dat die kutjes niet kunnen verdedigen, ligt niet aan Hiddink.
Natuurlijk niet Die heeft zich allang bewezen. Het is gewoon het materiaal waarmee je werkt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is in de eerste plaats het niveau van de trainer.
Hij stelt ze op.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:20 schreef tja77 het volgende:
wissels en de opstellingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:20 schreef tja77 het volgende:
Ronald Koeman als trainer aub.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:21 schreef Groby het volgende:
Groningen onafhankelijk en met onze gasmoney paraderen over het WK met Arjen Robben, Leandro Bacuna en Jeroen Zoet.
Niks nieuws dus.quote:
Echt debiel ja, Propper en De Jong echt dramatischquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:23 schreef BB-King het volgende:
Hoe is het mogelijk.![]()
3-1 voor en niks aan het handje.
Guus gooit er een paar matige wissels in en de verdediging was nergens.
Normaal win je dit met 5-1.
Echt de allergrootste vernedering van Oranje die ik ooit heb meegemaakt.
3-1, niks aan het handje?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:23 schreef BB-King het volgende:
Hoe is het mogelijk.![]()
3-1 voor en niks aan het handje.
Guus gooit er een paar matige wissels in en de verdediging was nergens.
Normaal win je dit met 5-1.
Echt de allergrootste vernedering van Oranje die ik ooit heb meegemaakt.
Dit elftal = FC Arjen Robbenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Blind.. Alle backs. Alle verdedigers.. Promes, pröpper, Depay.. Allemaal spreken ze niet voor het volk lijkt het. Alleen Huntelaar en Robben lokken dat te doen. De rest doet gewoon geen ene flikker..
Als dat een serieus argument is dan kun je stellen dat de spelers zich meer bewezen hebben. Want 2e en 3e plek WK, winst Champions League en meerdere kampioenschappen in Europa.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:21 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet Die heeft zich allang bewezen. Het is gewoon het materiaal waarmee je werkt.
Alleen derde plek WK was dit elftalquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als dat een serieus argument is dan kun je stellen dat de spelers zich meer bewezen hebben. Want 2e en 3e plek WK, winst Champions League en meerdere kampioenschappen in Europa.
Derde plaats is genoeg voor een playoff-wedstrijd...zelfs met een nederlaag is alles nog mogelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgende week de definitieve knock-out voor het EK denk ik. Kan er niet eens mee zitten.. pleurzooitje dit Nederlands elftal
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
de Jong-Sneijder-Strootman
Robben-Huntelaar-Depay
Iedereen is het hiermee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |