En het regent helaas geen meters bier.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper, het begint weer te onweren.
Volgende week wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En het regent helaas geen meters bier.
Je bent zelf afgetest.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruma kan echt niet meer afgetest weg ermee.
Van Beek > Brunaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruma kan echt niet meer afgetest weg ermee.
Eensquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:08 schreef Eejit het volgende:
Niet selecteren van van Dijk is onderhand wel lachwekkend.
Schotlandquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:08 schreef Eejit het volgende:
Niet selecteren van van Dijk is onderhand wel lachwekkend.
Omdat de topics zo traag gaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De hand van KingRoland in VBL is zichtbaar.
Er zijn zo weinig users nog over hier. De mods staan zo'n beetje 1 op 1 onderhand.quote:
Bruna en Rekik zijn echt niet beter dan van Dijk hoor. PSV spelers hebben sowieso een streepje voor lijkt het, want waarom Narsingh geselecteerd is?? Kan me dit seizoen geen 3 goede wedstrijden van hem herinneren.quote:
3? Ik geen enkelequote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef Eejit het volgende:
[..]
Bruna en Rekik zijn echt niet beter dan van Dijk hoor. PSV spelers hebben sowieso een streepje voor lijkt het, want waarom Narsingh geselecteerd is?? Kan me dit seizoen geen 3 goede wedstrijden van hem herinneren.
Groningen-uit, Ajax-uit, Heerenveen -thuis.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef Eejit het volgende:
[..]
Bruna en Rekik zijn echt niet beter dan van Dijk hoor. PSV spelers hebben sowieso een streepje voor lijkt het, want waarom Narsingh geselecteerd is?? Kan me dit seizoen geen 3 goede wedstrijden van hem herinneren.
Net zo overschat als het halve elftal...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chery gewoon lekker op de bank houden. Overschat spelertje.
Ik was nog positiefquote:
Het selectiebeleid is ook lachwekkend. Maar van Dijk speelt nou niet in een sterke competitie waarin je druk van concurrentie hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef Eejit het volgende:
[..]
mad dat hij bij ado niks presteerde zekerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chery gewoon lekker op de bank houden. Overschat spelertje.
Chery gaat echt niets toevoegen. Denkt vooral van zichzelf dat hij goed is.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:13 schreef Groby het volgende:
[..]
Net zo overschat als het halve elftal...
Kan me niet herinneren dat ie in Groningen goed speelde, en stond er met mijn neus boven op.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:13 schreef Comprehendam het volgende:
[..]
Groningen-uit, Ajax-uit, Heerenveen -thuis.
Nee hoor, het is gewoon een heel matig spelertje.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mad dat hij bij ado niks presteerde zeker
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd. Hiddink oprotten met je PSV voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |