quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:45 schreef OProg het volgende:
Ik moet ineens denken aan die Etappe in de tour waar Contador druk ging zetten in de afdaling, de Schleckjes gingen janken, Titi een parkeerplaats op reed en EBH won.
Heel ander verloop maar daar moeten ook mensen zich de ballen uit de broek rijden in de afdaling.
Ik wel. Als iedereen het gaat doen, kunnen ze al die campers niet meer kwijt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik spreek nu eigenlijk alleen over de Tour de France. Daar heb ik al jaren over gehoord/gelezen dat ploegen verplicht in de aangewezen hotels moeten verblijven. Als een ploeg b.v. via sponsor in een andere hotel kan verblijven dan mag dat niet. Ik dacht dat daar ook nog ooit een rel over geweest is met de ploeg van Armstrong.
Maar goed verblijven op de parkeerplaats van het hotel is natuurlijk anders dan een ander hotel en ik snap ook niet goed waar de UCI zich druk over maakt.
Zal wel meevallen. Ik kan me niet voorstellen dat ze buiten de kopman ook de knechten in zo'n camper stoppen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wel. Als iedereen het gaat doen, kunnen ze al die campers niet meer kwijt.
Da's een goed punt. Nog veel leuker is dat de politie dat ding gewoon kan wegslepen omdat ze illegaal staan te kamperen. dat lijkt me pas lachen. Lig je als kopman lekker te slapen, wordt je camper midden in de nacht weggesleept en wordt je wakker op een afgesloten terreintje van de politie, bij voorkeur dan ook 100 km verderop en mis je de start.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En bovendien zou je als hotel kunnen zeggen dat dat ding niet op het terrein mag staan omdat ze geen camping zijn. Als zo'n ding op straat staat vraag ik me af of het voordeel heeft t.o.v. een hotelkamer.
De meeste zijn wel OK. Probleem is dat b.v. in de Pyreneën of in niet-toeristische streken het erg goed zoeken is naar voldoende goede hotels. En dan is het wel eens wat minder. Maar volgens mij worden ze nooit in Formule-1 hotels weggestopt (die zijn echt ranzig).quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:07 schreef OProg het volgende:
Hoe zijn die hotels tegenwoordig eigenlijk?
Ik kan me nog beelden in Bettini als wereldkampioen herinneren op de rustdag die een kamer had van het formaat inloopkast met een bed dat er nog beroerder uit zag dan in afgelopen wintersport had.
Tenzij zo'n camper echt op een afgelegen deel van een parkeerplaats staat kan ik me niet voorstellen dat het fijn is. Je hebt toch meer omgevingsgeluid zou je zeggen. Auto's die langsrijden. Of luidruchtige en dronken fans die de camper ontdekken. Of een Diekstra van Tour du Jour. Enzovoort.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's een goed punt. Nog veel leuker is dat de politie dat ding gewoon kan wegslepen omdat ze illegaal staan te kamperen. dat lijkt me pas lachen. Lig je als kopman lekker te slapen, wordt je camper midden in de nacht weggesleept en wordt je wakker op een afgesloten terreintje van de politie, bij voorkeur dan ook 100 km verderop en mis je de start.
Dat bedoel ik. De discussie is op ten duur denk ik ook vooral met welke argumenten je een camper nodig denkt te hebben. Als het is omdat de accommodatie een paar keer zo treurig is kan ik het me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De meeste zijn wel OK. Probleem is dat b.v. in de Pyreneën of in niet-toeristische streken het erg goed zoeken is naar voldoende goede hotels. En dan is het wel eens wat minder. Maar volgens mij worden ze nooit in Formule-1 hotels weggestopt (die zijn echt ranzig).
Franse ploegen krijgen de betere hotels denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Krijgen de betere ploegen ook betere hotels? Of is dat volledige willekeur?
Volgens mij wisselt dat in de Tour. Dus krijgen alle ploegen wat slechte en wat heel goede hotels.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Zolang er nog kamers toebedeeld worden met stapelbedden, matrassen op de grond of tweepersoonsbedden vind ik niet dat je met goed fatsoen kunt eisen dat je verplicht in de toegewezen hotels moet blijven.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:07 schreef OProg het volgende:
Hoe zijn die hotels tegenwoordig eigenlijk?
Ik kan me nog beelden in Bettini als wereldkampioen herinneren op de rustdag die een kamer had van het formaat inloopkast met een bed dat er nog beroerder uit zag dan in afgelopen wintersport had.
Volgens mij werkt het zo dat ze aan het eind van de tour allemaal evenveel slechte en goede hotels hebben gehad.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zolang er nog kamers toebedeeld worden met stapelbedden, matrassen op de grond of tweepersoonsbedden vind ik niet dat je met goed fatsoen kunt eisen dat je verplicht in de toegewezen hotels moet blijven.
Gewoon een enorm groot talent en de volgende in de rij Nederlandse klimmers. Sluit naadloos aan bij Gesink, Mollema, Kruijswijk en Kelderman.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:35 schreef Columbiafan het volgende:
Sam Oomen, wat een énorm seizoen rijdt die jongen op z'n 19e zeg![]()
![]()
Beste renner (mondiaal) uit 1995 lijkt me
http://www.procyclingstats.com/race/Rhone_Alpes_Isere_Tour_2015quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:35 schreef Columbiafan het volgende:
![]()
Dit jaar wel heel goed bezig maar denk niet de beste renner uit 95 als je naar talent kijkt (Van der Poel, Power, Geoghegan Hart, Pedersen).quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:35 schreef Columbiafan het volgende:
![]()
Oomen heeft Power al meermaals verslagen. Maar inderdaad, er zijn er nog meer uit 95 met heel veel talent.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:12 schreef Jessica11111 het volgende:
[..]
Dit jaar wel heel goed bezig maar denk niet de beste renner uit 95 als je naar talent kijkt (Van der Poel, Power, Geoghegan Hart, Pedersen).
Valt me tegen dat je nog niet opgemerkt hebt dat Primoz Roglic de koninginnerit in de Ronde van Slovenië gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.procyclingstats.com/race/Rhone_Alpes_Isere_Tour_2015
Daar versloeg hij onder meer Zydrunas Savickas, ik wist niet dat die op een fiets gestapt was
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je nog niet opgemerkt hebt dat Primoz Roglic de koninginnerit in de Ronde van Slovenië gewonnen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |