Ik denk dat je de standaardetappe van Bourg de Peage of een ander willekeurig kutgehucht naar Gap bedoelt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:45 schreef OProg het volgende:
Ik moet ineens denken aan die Etappe in de tour waar Contador druk ging zetten in de afdaling, de Schleckjes gingen janken, Titi een parkeerplaats op reed en EBH won.
Heel ander verloop maar daar moeten ook mensen zich de ballen uit de broek rijden in de afdaling.
De dag na die etappe met finish ergens in Italië, volgens mij probeerde Mollema ook nog wat in de afdaling tussen de bomen.quote:
Idd was de etappe naar Pinerolo gewonnen door Boasson Hagen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
De dag na die etappe met finish ergens in Italië, volgens mij probeerde Mollema ook nog wat in de afdaling tussen de bomen.
Ah ja, dat was 'mquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
De dag na die etappe met finish ergens in Italië, volgens mij probeerde Mollema ook nog wat in de afdaling tussen de bomen.
Ik dacht steeds dat EBH die etappe naar Gap won, maar het was Hushovd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:48 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Idd was de etappe naar Pinerolo gewonnen door Boasson Hagen.
quote:
Dat was met het boe-roepende publiek toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat EBH die etappe naar Gap won, maar het was Hushovd.
Eigenlijk was Porte dus in overtreding?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Renners zijn toch al 10-tallen jaren verplicht om te slapen in het toegewezen hotel?
Ik spreek nu eigenlijk alleen over de Tour de France. Daar heb ik al jaren over gehoord/gelezen dat ploegen verplicht in de aangewezen hotels moeten verblijven. Als een ploeg b.v. via sponsor in een andere hotel kan verblijven dan mag dat niet. Ik dacht dat daar ook nog ooit een rel over geweest is met de ploeg van Armstrong.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk was Porte dus in overtreding?
Dat volgde later met Titi op Alpe d'Huez.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was met het boe-roepende publiek toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |