In dat geval zul je ook krijgen dat vechters niet meer van die belachelijke weight cuts ondergaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is te gevaarlijk. Zullen ze nooit doen.
Ik ga meequote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tim Boetsch vs. Dan Henderson
Ben Rothwell vs. Matt Mitrione
Dustin Poirier vs. Yancy Medeiros
Thiago Tavares vs. Brian Ortega
Joe Soto vs. Anthony Birchak
Francisco Rivera vs. Alex Caceres
Ofcoursequote:Op donderdag 4 juni 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Bereid je oren vast voor op geschreeuw
Maar wel cool. Heb je zijn vorige shows gekeken?
jaaaa, we zullen zien, hij zag er iig slecht uit bij de weigh in.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:37 schreef Kerftminister het volgende:
Tim Boetsch vs. Dan Henderson
Ben Rothwell vs. Matt Mitrione
Dustin Poirier vs. Yancy Medeiros
Thiago Tavares vs. Brian Ortega
Joe Soto vs. Anthony Birchak
Francisco Rivera vs. Alex Caceres
Boetsch heeft gezegd dat die gaat striken met Hendo dus die gaat sws nokkie. Ook opeens dat Hendo geen chin heeftIs maar 2 keer nokkie gegaan, Belfort met zon zieke kick en mn man Mousasi die hem gewoon op een voor Hendo ongelukkige manier raakte.
Zei het.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jaaaa, we zullen zien, hij zag er iig slecht uit bij de weigh in.
Verschrikkelijk idd, hoop dat die Ko geslagen wordt de volgende match.quote:
quote:
Awkwarrrrrrd.quote:
dat is dus een golddigger?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:45 schreef Nober het volgende:
Van mij mag Henderson nog wel even door.
[ afbeelding ]
Hottest women in MMA.
Wie neemt er nou een Real Doll mee naar een eventquote:Op zondag 7 juni 2015 18:24 schreef McNulty het volgende:
Cheal Sonnen heeft ook niets te klagen hoor.
[ afbeelding ]
twitter:superCalo twitterde op zondag 07-06-2015 om 22:09:14@FrontRowBrian waiting for the Cain injury to be announced reageer retweet
Nou zij dus!quote:Op zondag 7 juni 2015 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie neemt er nou een Real Doll mee naar een event
Nee, meer om zijn irritante neppe "kijk mij boos zijn en soort van viking proberen na te doen" houding. Trying too hard.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Rothwell, wat een baas.![]()
We mogen hem niet , omdat hij Cees vernederd heeft.
quote:A 2005 Honda Accord LX with 156,098 miles on it, needing a new transmission, recently sold on EBay for $21,300.00, little under the price of a new one. It was the car Ronda Rousey famously slept for a time in her car, after winning an Olympic medal in Judo at the 2008 Summer Olympics.
it also comes complete with a Tamagotchi, and some stickers that probably won't come off.
Rousey wrote an inscription on the vehicle she fondly calls "The Fonda."
"You were the best noble steed I could ask for," it reads. "You never broke down, you hung in there when I couldn't afford to change your oil. I could always depend on you. I love you, enjoy retirement."
In an interview with TMZ, Rousey expressed a potential fear about the buyer enjoying The Fonda enjoying retirement.
"The Fonda will always have a special place in my heart," she said. "I love it very much and hope that the next owner will be someone who will love and respect it. And not some crazy super fan who jerks off to it everyday."
Shadyquote:Op woensdag 10 juni 2015 07:40 schreef THEFXR het volgende:
Anderson Silva’s NSAC hearing postponed a third time
http://mmajunkie.com/2015(...)stponed-a-third-time
Ik ga mee...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:30 schreef RipMcPants het volgende:
Cain Velasquez vs. Fabrício Werdum
Gilbert Melendez vs. Eddie Alvarez
Kelvin Gastelum vs. Nate Marquardt
Yair Rodriguez vs. Charles Rosa
Tecia Torres vs. Angela Hill
Zijn ze gestopt met Q&A's?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:41 schreef THEFXR het volgende:
UFC 188: Velasquez vs. Werdum OFFICIAL WEIGH-IN
FRIDAY June 12, 2015 - 1.00 uur
Neh, dan kies je nooit die foto van jezelf.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:32 schreef THEFXR het volgende:
weet iemand of dit de echte joe silva is?
https://twitter.com/MMA_Matchmaker
Is De lucht in Mexico echt zo dicht dan, dat het zo'n verschil maakt? Alvarez zie ik wel gassen inderdaad. Kelvin ook wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:51 schreef THEFXR het volgende:
Cain is 2 weken eerder naar Mexico vertrokken om aan de hoogte te wennen, werdum heeft 8 weken op hoogte geleefd en getraind.
zowel melendez en alveraz hebben dit niet gedaan, daarom zie ik alveraz echt gassen.
Nate traint bij jackson standaard op hoogte, kelvin heeft daar niets aan gedaan, dus die gaat gassen.
De rest van de card gaat ook gassen na 1 ronde.
Donequote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:56 schreef n00cL30n het volgende:
En dan besef je dat je al een tijdje alles klaar hebt staan op JustBleed, maar dat je vergeten bent het artikel te posten & publiceren...
Met andere woorden, mocht je nog tijd hebben, snel naar JustBleed.
Eindelijk nog eens 5/5quote:Cain Velasquez vs. Fabrício Werdum
En die six pack dan? Da's pas geil.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:51 schreef THEFXR het volgende:
btw, op andere forums gaan ze helemaal kapot aan die reet van torres
Jullie weer allemaal achter die Torres aan, Hill gaat gewoon KOen. Net als die Calderwood tegen Moroz.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:08 schreef superniger het volgende:
Angela Hill op de main card.
Vies smerig wijf.
Is zeker niet overdreven nee, Ecuador heeft een keer het WK voetbal gehaald puur door alle thuismatches in de kwalificatie met zo'n voordeel te zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Is De lucht in Mexico echt zo dicht dan, dat het zo'n verschil maakt? Alvarez zie ik wel gassen inderdaad. Kelvin ook wel.
Melendez traint met Nick en Nate en heeft over het algemeen prima cardio, dus bij hem zal het minder een factor zijn. Cain heeft de beste cardio van alle heavyweights, dus zelfs als dat nu minder is, moet dat niet voor al teveel problemen zorgen. Werdum zal qua cardio ook wel snor zitten. Ik verwacht dat hij dit gevecht goed heeft voorbereid en een goede performance gaat geven. Als hij ooit de kans wil hebben om van Cain te winnen, moet het in dit gevecht zijn. Cain op zijn best walst over Werdum heen.
Ik denk dat je eerder de vrouwen zult zien gassen.
ik ga meequote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:30 schreef RipMcPants het volgende:
Ik ga meequote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:07 schreef superniger het volgende:
Paige kan er ook wat vanquote:
Dank u!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Kwam deze van een maandje of 2 geleden tegen
[ afbeelding ]
bij mij staan er 500 in, bellator en andere orgs ookquote:Op zondag 14 juni 2015 02:36 schreef Nober het volgende:
Ik heb een lijst aangemaakt op twitter met UFC vechters, zit al bijna op 200. Heb sowieso alle kampioenen en alle gerankte al er in staan.
Wel handig om te zien wat ze posten tijdens zo'n event.
Link?quote:Op zondag 14 juni 2015 02:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij mij staan er 500 in, bellator en andere orgs ook
twitter:MMAFighting twitterde op zondag 14-06-2015 om 02:55:14UFC 188 results: Patrick Williams sets record with fast submission win (@davedoylemma) http://t.co/cIa2qZbwTg http://t.co/2LZq3XTrQP reageer retweet
Wat? Is toch, krijg je een betere speech dan die vertaalde zooi wat altijd afwijkt.quote:Op zondag 14 juni 2015 03:11 schreef Nober het volgende:
Rogan
Je kan het zelf wel vertalen vieze Amerikaan.
quote:Op zondag 14 juni 2015 03:11 schreef Nober het volgende:
Rogan
Je kan het zelf wel vertalen vieze Amerikaan.
Truste!quote:Op zondag 14 juni 2015 03:34 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz.
Veel plezier nog vannacht heren. k ga weer even pitten.
Eensquote:Op zondag 14 juni 2015 03:42 schreef Nober het volgende:
Wrestlers die niets meer kunnen als ze de takedown niet voor elkaar krijgen.
Inderdaad en dan weer ander half jaar wachten op een defensequote:Op zondag 14 juni 2015 03:47 schreef THEFXR het volgende:
ben eens benieuwd welke blessure Cain onthuld na het gevecht
Werdum wint dat scheelt.quote:Op zondag 14 juni 2015 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad en dan weer ander half jaar wachten op een defense
mooi, dan hoeven we niet op Cain zijn blessures te wachten, beetje 2 jaar aan de kant zitten en de hele divisie op houdenquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 03:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon liggen en finisht met zijn BJJ.
Grotere Geo4kant?twitter:BrianStann twitterde op zondag 14-06-2015 om 04:22:26“@michaelknepp: @BrianStann ls it the larger octagon tonight for #UFC188? Hard to tell on tv sometimes.” Yes it is reageer retweet
Ze mogen allebei naar Invicta, hoef ik er niet meer naar te kijken.quote:
twitter:arielhelwani twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 23:25:19There isn't, though I will be interviewing the winner of the main/co-main and DW for @FOXSportsLive cage side. https://t.co/2xwwR7lN83 reageer retweet
High maintenance womenquote:Op zondag 14 juni 2015 05:17 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch maar even delen.
Ja ben er ook wel klaar mee maar het is wel een Europeaan...quote:Op zondag 14 juni 2015 05:39 schreef THEFXR het volgende:
ben echt conor ziek, dat aldo hem maar kreupel kicked
het is een junkie, zet er een grote doos naast en je ziet het verschil nietquote:Op zondag 14 juni 2015 05:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ben er ook wel klaar mee maar het is wel een Europeaan...
ja, zo kan ik ook pratenquote:Op zondag 14 juni 2015 06:02 schreef Geo4kant het volgende:
lol Hoofd/Hooft is erg beperkt in zijn advies, beetje hetzelfde als met Rumble.
Moet je eens kijken hoeveel reclame (logo's) er in beeld zijn op/bij/in de octagon, dat is al veel, en dan komt de rest er nog bij ja voor iets waar je 60dollar voor betaaldquote:Op zondag 14 juni 2015 06:16 schreef THEFXR het volgende:
zoveel fucking promo's in een PPV, je betaald toch op geen reclame te zien.
Coaches kunnen geen gevecht stoppen, net als de handdoek in de ring telt niet. De fighter zelf moet stoppen of de dokter/ref, ze stopte het omdat Nate zei dat hij niet meer kon, toen de dokter naast hem stond. (Dat zijn coach zo reageerde hielp wel mee natuurlijk)quote:Op zondag 14 juni 2015 06:42 schreef THEFXR het volgende:
met Nate was het een goede coach omdat die het stopte,maar Cain zijn coach doet niks
Ja, maarja, kan ook binnen 1 of 2 gevechten een rematch zijn hoor, zonder de altitude.quote:Op zondag 14 juni 2015 06:45 schreef THEFXR het volgende:
hehe, wat ben ik blij eindelijk weer die divisie open, nadat het 2 jaar op slot heeft gezeten door die Cain
ja, zo is die kale wel er is zelf geen post presser, dus hij voelde het al aankomenquote:Op zondag 14 juni 2015 06:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maarja, kan ook binnen 1 of 2 gevechten een rematch zijn hoor, zonder de altitude.
Overeem komt er ook nog wel.quote:Op zondag 14 juni 2015 06:50 schreef Geo4kant het volgende:
HW titel op 37, ik vind het knap. Incl een return naar de ufc.
Mexico is nu ook meteen klaar met MMA en gaan terug naar boksen, dus hoeven we ook niet meer op achterlijke hoogtes dingen te zienquote:Op zondag 14 juni 2015 06:51 schreef THEFXR het volgende:
wel zoals voorspeld dat die hoogte echt wel invloed had op de gevechten
Zie ze het wel weer uitverkopen met wat Mexicanen op de card. Ze hoeven toch niet per sé een kampioen te hebben?quote:Op zondag 14 juni 2015 06:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mexico is nu ook meteen klaar met MMA en gaan terug naar boksen, dus hoeven we ook niet meer op achterlijke hoogtes dingen te zien
hij had geen zin in een JDS facequote:Op zondag 14 juni 2015 07:53 schreef Geo4kant het volgende:
Heb wel het idee dat Cain een uitweg zocht in de guillotine.. maar daar komen wen ooit achter
Gewoon 4 uit 5 hier, #AndNew !! Werdum wat een baas !!quote:Op zondag 14 juni 2015 06:53 schreef Nober het volgende:
Velasquez vs Werdum
Melendez vs Alvarez
Gastelum vs Marquardt
Rodriguez vs Rosa
Torres vs Hill
Wij kunnen er niks van.
Hele vette foto. En een hele vette win voor Werdum. Ik zie hem nog steeds verliezen van Dos Santos, maar hij is echt in relatief korte tijd en laat in zijn carrière een veel betere fighters geworden. Terechte champ.quote:Op zondag 14 juni 2015 08:15 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
"I got this.. and newwwwwwwwwwwww... HW champ.."
Dos Santos is enorm achteruit gegaan hoor, zag je tegen Miocic wel, gasste snel, striking defense zwak, op de grond kan die sowieso al niks. Zie hem zeker niet van Werdum winnen, laat JDS overigens maar eerst tegen Cees vechten, Arlovski verdient die shot het meest.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hele vette foto. En een hele vette win voor Werdum. Ik zie hem nog steeds verliezen van Dos Santos, maar hij is echt in relatief korte tijd en laat in zijn carrière een veel betere fighters geworden. Terechte champ.
Aldo next.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldo is de last man standing van de toenmalige "super 7
Hehe Werdum z'n trollfacequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |