Blijkbaar gaat het ook nog onweren hoorde ik netquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Marcoss het volgende:
Als Djoko en Murrie er ook een lange wedstrijd van maken, kan het zomaar met een dagje verlengd worden..
Volgens mij is het onweer daar net langs gestroomd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het ook nog onweren hoorde ik net
Hier ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het ook nog onweren hoorde ik net
Ruim 1 uit 5 klinkt toch heel wat beter dan 1 uit 17.quote:
5.00 voor Andy, zag ik, ja. Best hoog.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Novandy? Ik vind Djokovic' odds vrij laag met 1.17; het is niet alsof Murray slecht staat te spelen.
Live betten en cashen als Murray op voorsprong komtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Novandy? Ik vind Djokovic' odds vrij laag met 1.17; het is niet alsof Murray slecht staat te spelen.
Ja, klopt. Snap het eerlijk gezegd niet helemaal. Djokovic staat nu op 25-0? Andy staat op 15-0 geloof ik en hij heeft nog geen (gravel)wedstrijd verloren sinds zijn huwelijk.quote:
Kan dat eigenlijk op Unibet?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Live betten en cashen als Murray op voorsprong komt
Klopt maar vind het wel een enigszins vertekend beeld geven. Dat eerste toernooi heeft die volgens mij nauwelijks tegenstand gehad en in de finale van Madrid speelde hij tegen de zwakste Nadal sinds tijden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Snap het eerlijk gezegd niet helemaal. Djokovic staat nu op 25-0? Andy staat op 15-0 geloof ik en hij heeft nog geen (gravel)wedstrijd verloren sinds zijn huwelijk.
Ja, dat maakt het weer lastg. Maar hij is behoorlijk in vorm volgens mij en hij is met Federer, Nadal en Wawrinka denk ik de enige die hem kan verslaan in de SF van RG.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:56 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt maar vind het wel een enigszins vertekend beeld geven. Dat eerste toernooi heeft die volgens mij nauwelijks tegenstand gehad en in de finale van Madrid speelde hij tegen de zwakste Nadal sinds tijden.
Jazekerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk op Unibet?Op Betfair zat ik altijd in-play te traden maar weet niet of dat op Unibet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |