Ik ga vanmiddag, heb ook verkoudheid/keelpijn maar dan mag je toch wel?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen tweede plasma donatie gepland staan, word ik vandaag wakker met keelpijnafbellen dus maar vandaag
volgens de check met keelpijn nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag, heb ook verkoudheid/keelpijn maar dan mag je toch wel?
Oh.. dan moet ik ook maar even bellen om het te vragen. De ergste keelpijn is op zich wel weg.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens de check met keelpijn niet
Verkoudheid volgens mijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag, heb ook verkoudheid/keelpijn maar dan mag je toch wel?
Verhoging heb ik denk ik niet gehad, maar daar vroegen ze ook niet naar. Maar blijkbaar moet je na verkoudheid icm keelpijn 2 weken klachtenvrij zijn voor je weer mag gevenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Verkoudheid volgens mijzeker niet met verhoging
0neg staat nog op groenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Mailtje gehad met een oproep, blijkbaar zitten ze omhoog.
http://www.sanquin.nl/blo(...)orraad/?desktop=true
O Positief is blijkbaar wel een beetje behoefte aan, wil wel gaan doneren vandaagquote:
Handige tool! Maakt je ook wat eerder geneigd om te gaan geven, als je ziet dat jouw bloedgroep hard nodig is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Mailtje gehad met een oproep, blijkbaar zitten ze omhoog.
http://www.sanquin.nl/blo(...)orraad/?desktop=true
idd mooi meegenomen, hier afspraak verzet naar 19 november, dan ben ik vast al twee weken klachtenvrij, baal er wel van maarja niks aan te doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Verhoging heb ik denk ik niet gehad, maar daar vroegen ze ook niet naar. Maar blijkbaar moet je na verkoudheid icm keelpijn 2 weken klachtenvrij zijn voor je weer mag gevenDus moest de afspraak inderdaad verzetten. Maar goed dat dit bericht hier toevallig voorbij kwam, anders was ik voor niks gegaan!
Zo verneukeratief he? Je voelt het niet tot je ernaar kijkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:21 schreef Krediax het volgende:
Kwam er thuis achter dat ik toch nog niet helemaal klaar was met bloeden.
[ afbeelding ]
Eerste keer dat mijn aderen zo gewillig waren
Zet 'm op!quote:
keurige waardes!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef Vicky het volgende:
done! HB was 9,2 en bloeddruk 116/67.
Na het geven een klein beetje lightheaded maar dat trok snel weg.
gevulde koekquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
keurige waardes!
Nog een roze koek gegeten als beloning?
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef Vicky het volgende:
done! HB was 9,2 en bloeddruk 116/67.
Na het geven een klein beetje lightheaded maar dat trok snel weg.
Stiekem wel erg blij mee, scheelt een hoop gedoe. Anders had ik het natuurlijk met alle liefde gedaan. De bloedbank is op de hoogte gebracht dus binnenkort weer bloed gevenquote:De resultaten wijzen uit dat uw weefseltypering en die van de patiënt goed met elkaar overeenkomen. Er is echter iemand gevonden die iets beter bij de patiënt past dan u, daarom zal deze donor in eerste instantie worden benaderd. Mocht deze donor om de één of andere reden toch niet in staat zijn om stamcellen af te staan, dan zullen wij graag een beroep op u doen. In dat geval nemen wij in de toekomst contact met u op.
wat duurt dat lang allemaal eigenlijk, ik denk bij stamceldonatie toch een beetje aan levensgevaarlijke ziekte als leukemiequote:Op maandag 26 oktober 2015 19:06 schreef livalo het volgende:
Ik had een update beloofd over de benadering i.v.m stamceldonatie, dus bij deze! Afgelopen vrijdag een mail gehad (na 13 augustus bloed te hebben getapt, dus heeft nog lang geduurd):
[..]
Stiekem wel erg blij mee, scheelt een hoop gedoe. Anders had ik het natuurlijk met alle liefde gedaan. De bloedbank is op de hoogte gebracht dus binnenkort weer bloed geven.
Ja, dat had ik dus ook. Ik voelde me al schuldig dat ik pas een week later buisjes bloed kon afgeven omdat ik op vakantie was.. Dat was dus eigenlijk helemaal nergens voor nodig. Maar ze hebben in het ziekenhuis uitgelegd dat tegenwoordig meteen in het systeem wordt gekeken, zelfs al is het nog maar één dag bekend. En daarna moeten ze afwachten of de kuren überhaupt aanslaan, want zo niet heeft stamcellen 'geven' ook geen zin. Denk dat ze dat dan nog even afwachten? Maar het was voor mij prettig geweest als ik het eerder wist dat er een 'beter' iemand beschikbaar was. Dan weet je of je er wel/geen rekening mee moet houden een week waarschijnlijk niet te kunnen werken (wat voor mij zou betekenen, geen inkomsten). Het blijft toch in je achterhoofd spoken. Maar ook daar zullen redenen voor zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat duurt dat lang allemaal eigenlijk, ik denk bij stamceldonatie toch een beetje aan levensgevaarlijke ziekte als leukemie
Edit: leuk dat je update komt geven![]()
Bedankt voor de update! Zal wel dubbel zijn ja, je wil goed doen maar het 'kost' je ook wat dus ergens wil je het ook niet. Wel goede feedback om terug te geven naar het centrum. Hoe het voor jou werkt als je zo lang moet wachten. Wellicht kunnen ze daar in de voorlichting een volgende keer rekening mee houden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook. Ik voelde me al schuldig dat ik pas een week later buisjes bloed kon afgeven omdat ik op vakantie was.. Dat was dus eigenlijk helemaal nergens voor nodig. Maar ze hebben in het ziekenhuis uitgelegd dat tegenwoordig meteen in het systeem wordt gekeken, zelfs al is het nog maar één dag bekend. En daarna moeten ze afwachten of de kuren überhaupt aanslaan, want zo niet heeft stamcellen 'geven' ook geen zin. Denk dat ze dat dan nog even afwachten? Maar het was voor mij prettig geweest als ik het eerder wist dat er een 'beter' iemand beschikbaar was. Dan weet je of je er wel/geen rekening mee moet houden een week waarschijnlijk niet te kunnen werken (wat voor mij zou betekenen, geen inkomsten). Het blijft toch in je achterhoofd spoken. Maar ook daar zullen redenen voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |