die is de centjes van haar man aan het opmaken. Die wilt niet dat ze werktquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:27 schreef roos94 het volgende:
ik mis Gigi Ravelli overigens wel. Iemand enig idee wat die nu uitspookt?
Thijs?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:36 schreef icloud het volgende:
[ afbeelding ]
Wie staat er tussen tim en laura in?
Thijs hoezo?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:36 schreef icloud het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zijn er wel meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:46 schreef Curiosity het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Noud ook niet mis. Die nietszeggende gezichten die hij altijd trekt voegen ook niets toe.
Inge Schrama zit er ook al veel te lang. Ik denk dat ze dat zelf ook wel weet. Maar je moet ergens je brood mee verdienen als Actrice die al over haar grote populariteit heen is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer.
Als ik Sjors zie, denk ik aan Irene Moors die Jessica nadoet met WAT EEN TOESTANDDDDDDD
10 jaar terug vond ik ze leuk, maar nu doet ze niets anders meer dan mopperen, zeuren, Tim vervelen en thee drinken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inge Schrama zit er ook al veel te lang. Ik denk dat ze dat zelf ook wel weet. Maar je moet ergens je brood mee verdienen als Actrice die al over haar grote populariteit heen is.
Dat is thijs wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:57 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee joh dat is thijs niet, die heeft een heel ander kapsel.
Ik vraag me meer af of jij zit te kloten met een oude foto gezien het feit dat Gigi Ravelli hier op staat.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:57 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee joh dat is thijs niet, die heeft een heel ander kapsel.
Die foto is sowieso raar. Tim lijkt een groot hoofd te hebben, Maxime is zo bleek als de tanden van Gerard Joling. Lucas is vreemd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af of jij zit te kloten met een oude foto gezien het feit dat Gigi Ravelli hier op staat.
Ja, en Bianca, en Noud. Het is gewoon een oude foto inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af of jij zit te kloten met een oude foto gezien het feit dat Gigi Ravelli hier op staat.
Deze foto is genomen op het live-event vorig jaar. Vandaar dat Gigi er op staat, want zij zat toen nog in de serie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het lijkt de kelly family welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:36 schreef icloud het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt rechtstreeks van de nicht en oud zuid show, bekijk de bron maarquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat vond ik laatst ook al ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze zijn maar die Vincent Is wel heel overdreven blij dat hij met Lucas werkt.
Ditquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:21 schreef DjinN het volgende:
Overigens vind ik het altijd zo grappig als Sjors als een of andere dolle snuivende stier achter iemand staat
Misschien probeert Vincent zo weer bij Nina in de gratie te vallen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vond ik laatst ook al ja.
Maar in hemelsnaam: Vincent homo maken zou te bizar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |