Spannend Ik86! Zet hem opquote:Op vrijdag 5 juni 2015 03:23 schreef -ik86- het volgende:
Nee nog geen babyDe ballon is er wel een uurtje geleden uitgevallen. Sindsdien nog wel wat krampjes maar niet meer zo als voor ik in slaap viel. Dus ik hoop nog even te slapen zo want om 6uur gaat de wekker zodat ik nog kan douchen voor ik naar de verloskamer ga.
Wat gaan ze nu ondernemen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:18 schreef -ik86- het volgende:
Nou was weinig veranderd in vergelijking met voor de ballon van wat ik begreep. Nu ook alles weer rustig. Dus we gaan het wel zien.
Nou zeg. Saaaaaai.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:18 schreef -ik86- het volgende:
Nou was weinig veranderd in vergelijking met voor de ballon van wat ik begreep. Nu ook alles weer rustig. Dus we gaan het wel zien.
Nope. Geen voorweeën meer ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en bij jou, past thomas al overdwars?
Nou hij maakt er wel een verrassing van zo. En het is nog wel zulk mooi weer!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:06 schreef -ik86- het volgende:
Ze hebben nu een hormoon veter ingebracht. En maar weer wachten. Mag zo weer gewoon terug naar de afdeling.
Door al dat inwendig gepor voelt het wel weer onprettig aan. Maarja dat deed t gister ook en heeft ook geen zin gehad. Het is duidelijk. Meneer heeft gewoon nog geen zin om te komen.
Kun je er nog een dagje camping aan vastplakkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nope. Geen voorweeën meer ook.
Ook saaaaai.
Dat zat ik me idd net te bedenken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:50 schreef Daui het volgende:
[..]
Kun je er nog een dagje camping aan vastplakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:54 schreef Estrys het volgende:
Misschien drijft een fikse onweer ze vanavond naar buiten? Vooral in zuid westen hoorde ik nou dan zit Spring in ieder geval goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |