Ik ben niet buiten geweest vandaag. Enkel om de honden ff in de tuin te laten, die willen toch niet wandelen met deze tropische hitte. Nu lekker in de schaduw op t balkon met ginger alequote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Hoe verdragen jullie het weer? Ik slechtmoest ook van alles buiten, dat viel wel ff tegen. Nu kan ik normaal al niet zo goed tegen hitte. Met deze tropische temperaturen kregen we ook graties hooikoorts agogo
Nies jij er eens een baby uitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:46 schreef -ik86- het volgende:
Op de verloskamer was vanmorgen gelukkig airco, helaas nu weer op de gewone afdeling zonder airco. Maar wel alle lamellen dicht en een ventilator! En mijn pesthumeur is gelukkig weer wat opgeklaard. Soms werkt er even aan toegeven gewoon het beste.
Malteser, fijn dat de groeiecho goed was!
En ik las nog iemand die uit de namen was, fijn! Ik kan niet wachten tot onze zoon er is en we hem eindelijk overal gewoon bij zijn echte naam kunnen noemen.
oh hahaha echt posters! het ging allemaal over grotere aankopen zoals kinderwagen en kinderkamer enzo. Dus ik dacht echt een foutje of een autocorrect sorry.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:42 schreef Daui het volgende:
[..]
De vraagteken was voor de posters?
het is 30x40 en we lijsten ze in en hangen ze op in de babykamer
Bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
op Amazon hebben ze vaak veel. http://www.amazon.de/gp/a(...)_SY165&keywords=eulequote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:08 schreef LuDann het volgende:
Ik doe het wel oké met de hitte maar ik gedij normaal gesproken al goed bij hitte (minder pijn enzo). Alleen de hooikoorts is irritant.
Leuke poster Daui! Ik moet nog steeds muurstickers bestellen, ben op zoek naar iets leuks met uiltjes. Iemand nog ideeën of tips?
En -Ik nog geen baby. Potverdikkie.
Oh ja, nog niet aan Amazon gedacht, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:32 schreef Daui het volgende:
[..]
op Amazon hebben ze vaak veel. http://www.amazon.de/gp/a(...)_SY165&keywords=eule
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |