Vanmiddag nog opquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar jij zit is het helemaal feest
[ afbeelding ]
weer.nlquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Vanmiddag nog opbuienradar
gekeken....
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:10 schreef aapieannie het volgende:
Nog niet gesmeerd hier. Zit met een chagerijnig kind te ontbijten... madame was om half 6 wakker en wilde niet meer slapen. En nu i ze chagerijnig want vroeg opgestaan... oh joy..
Achja, hoort erbij he... prik mama haar ogen uit is nu erg hip dus we gaan zo maar even boodschappen doenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:10 schreef aapieannie het volgende:
Nog niet gesmeerd hier. Zit met een chagerijnig kind te ontbijten... madame was om half 6 wakker en wilde niet meer slapen. En nu i ze chagerijnig want vroeg opgestaan... oh joy..
Ik niet en dat snap ik ook weer precies al ik die verhalen hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haha oh kinderen.. Ik wil ze ook weet soms alleen niet zo goed waarom als ik die verhalen zo hoor
2 = nee. Sterkte. Het is een interessante fasequote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:15 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Bijna 2 haha.
We hebben maar even onkruid geplukt in de tuin en nu lekker banaan eten samen
Snotkussen, krabben in je gezicht, restjes koek want ikke hoefuh niemeer, zandtaartjes, gebroken nachten, maar ook veel leuke dingen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik niet en dat snap ik ook weer precies al ik die verhalen hoor!![]()
Zeggen die ouders altijd, je krijgt er zoveel voor terug... Wat dan??
Ja, dat laatste moet je wel zeggen... terugstoppen kan niet meerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:17 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Snotkussen, krabben in je gezicht, restjes koek want ikke hoefuh niemeer, zandtaartjes, gebroken nachten, maar ook veel leuke dingen hoor
Haha flinke bestelling!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:23 schreef Maraca het volgende:
Boh, pakketje van MM is gewoon 19kgwaar ben ik aan begonnen?
Nietquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat laatste moet je wel zeggen... terugstoppen kan niet meer
Oeh! Wat heb je allemaal besteld??quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:23 schreef Maraca het volgende:
Boh, pakketje van MM is gewoon 19kgwaar ben ik aan begonnen?
Snap ikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:25 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Niet![]()
Haha nee hoor ik kan haar vaak wel achter het behang plakken maar tegelijk geniet ik ook van haar. Ik ben zelf nog vrij jong (22) en heb in het begin echt mn stuggels gehad met het moederschap. Maar nu na bijna 2 jaar hebben we ons ritme gevonden. Laten we het er maar op houden dat we beide niet klaar waren voor het ouderschap
Can relatequote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:25 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Niet![]()
Haha nee hoor ik kan haar vaak wel achter het behang plakken maar tegelijk geniet ik ook van haar. Ik ben zelf nog vrij jong (22) en heb in het begin echt mn stuggels gehad met het moederschap. Maar nu na bijna 2 jaar hebben we ons ritme gevonden. Laten we het er maar op houden dat we beide niet klaar waren voor het ouderschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |