gelukkig maar!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Stevia, waar zie je me voor aan?Zat te denken aan honing
Ik zit dat recept nu even door te nemen.. erm.. volgens mij mis ik wat.. bloem ofzo?quote:
Denk op zich dat je met dat cashewgruis gewoon 'meel' hebt?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit dat recept nu even door te nemen.. erm.. volgens mij mis ik wat.. bloem ofzo?
Heb even zitten Googlen en kom een ander gelijksoortig recept tegen en die gebruikt wel bloemquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:37 schreef Artoo het volgende:
[..]
Denk op zich dat je met dat cashewgruis gewoon 'meel' hebt?
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:04 schreef Artoo het volgende:
Wanneer is de 48 uur voorbij trouwens? Saai dit man
Er zijn een aantal prominente posters met een ban.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:38 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat is er dan?
En 40 kilo, heel knap!
die gemalen cashews zijn de bloem.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit dat recept nu even door te nemen.. erm.. volgens mij mis ik wat.. bloem ofzo?
Leugenaars!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die gemalen cashews zijn de bloem.
Daarom zeg ik, dat plaatje zijn niet deze koekjes. In het recept moet je het door de kokos rollen. zie je ook niet op het plaatje
Njah, ga even een ander recept zoekenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die gemalen cashews zijn de bloem.
Daarom zeg ik, dat plaatje zijn niet deze koekjes. In het recept moet je het door de kokos rollen. zie je ook niet op het plaatje
Huh oj echt. Wist ik niet! Ik dacht dat het stil was omdat het zulk lekker weer is.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Er zijn een aantal prominente posters met een ban.Zie o.a. feedbacktopic.
Mjah geloof ook niet dat een recept van Fajah lekker kan zijn. Volgde haar een tijdje op instagram en zij geloof dat je alleen maar met alles clean eten kan afvallen. Dus ja haar recepten zijn ook clean, nou dat zie je er ook aan af. Gatverquote:
dadels maken het zoet en zorgen dat het plakt, dus honing kan ook toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:45 schreef Maraca het volgende:
http://www.barbaraeet.nl/kokos-koekjes/
Dit recept ga ik volgen. Alleen toch wel morgen en zonder de dadels
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dadels maken het zoet en zorgen dat het plakt, dus honing kan ook toch?
Wel lekker!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:51 schreef Maraca het volgende:
Lol.. bezorgbeer belde aanerm.. ik heb niks besteld hoor
Heel lekker. Zulke tussendoortjes wil ik heel graag (maken), maar heb er het geduld niet voor. En ben te onhandigquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:41 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de koekjesZiet er ook wel lekker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |