Fucking awesome! Gefeliciteerd! Moet fantastisch voelen *o*quote:
Goed man!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh. Wat een rust hier
Vandaag de 40kg gepasseerd. Totaal 40,3 kg
Lijstjuh:
O: 1 volkoren jam.
T: 2 speculaasjes.
L: iets met ei. Brood.
T: banaantje denk ik.
D: ?
T: 1 of 2 biertjes.
Tot en met eerste T nog 1763 kcal over. Dus.
Nice man! Hoelang ben je al bezig als ik vragen mag?quote:
Dat doet het zeker, niet te bevatten somsquote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Fucking awesome! Gefeliciteerd! Moet fantastisch voelen *o*
Dat mag je zeker.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nice man! Hoelang ben je al bezig als ik vragen mag?
Nee klopt inderdaad, teruggaan is niet meer mogelijk! Bovendien eet je "gewoon" dus dat kun je dan blijven volhouden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat mag je zeker.
Ik ben vandaag 292 dagen bezigMaar ik zie het nu niet meer als een dieet ofzo, het is gewoon een levensstijl wijziging en het dagelijks plannen van mijn eten is daar een onderdeel van geworden
Dat is echt heel knapquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat mag je zeker.
Ik ben vandaag 292 dagen bezigMaar ik zie het nu niet meer als een dieet ofzo, het is gewoon een levensstijl wijziging en het dagelijks plannen van mijn eten is daar een onderdeel van geworden
Beterquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat mag je zeker.
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:04 schreef Artoo het volgende:
Wanneer is de 48 uur voorbij trouwens? Saai dit man
Vanavond ergens rond 9. Zal vast geen stormlopen ineens.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:04 schreef Artoo het volgende:
Wanneer is de 48 uur voorbij trouwens? Saai dit man
Cashew kokoskoekjes?! Vertel me alles!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja
Ben zelf nu druk bezig om recepten te verzamelen. Morgen bakdag
Ga sowieso maken
- Cashew kokoskoekjes
- Eiermuffins
Wil eigenlijk ook een bosbessentaart maken
Ik moet wel een beetje huilen om de grammaticale kwaliteit van de content van deze websitequote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://mykillerbodymotivation.com/2015/05/kokos-koekje/
De hele website is om te jankenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:17 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje huilen om de grammaticale kwaliteit van de content van deze website![]()
Maar thanks, het ziet er lekker uit! En vet simpel ook!
Je gaat toch geen stevia erin doen he?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
Ga de koekjes denk ik nu maar makenHeb gewoon zin om iets te doen
Stevia, waar zie je me voor aan?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je gaat toch geen stevia erin doen he?
dat spul is zo smerig vind ik!![]()
Ik vraag me ook echt af of het plaatje ook daadwerkelijk die koeken zijn
Goed zo. Stevia is maar niks.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Stevia, waar zie je me voor aan?Zat te denken aan honing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |