dit. Ebola is hoaxquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:30 schreef KanaalBoot het volgende:
Vage domme drank, drugs en party je leven naar de klote muziek is Treckghte klakt, maar over die vaccinaties moet toch nog eens achter de oren krabben. Als je business ziektes bestrijden is, en je doet dat, dan is het toch een doodbloedende zaak ? Ik vertrouw die pharma maffias in ieder geval niet.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weinig geloofwaardige comment is weinig geloofwaardig.
Idd al die mensen die meedoen aan de rage en pilletje nemen op een deephouse feestje. Lekker konijnendans met mn chickies.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:30 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]![]()
En al die tienermeisjes van 14 á 16 jaar het maar quoten onder hun instagram pics.
Gun die meisjes ook wat plezier. Het is al zo kut voor ze.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:30 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]![]()
En al die tienermeisjes van 14 á 16 jaar het maar quoten onder hun instagram pics.
Nog erger: van die jongetjes van ongeveer 20 jaar die dan die meisjes van 15/16 pilletjes aanbieden omdat ze weten dat die zwakbegaafden daar gevoelig voor zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd al die mensen die meedoen aan de rage en pilletje nemen op een deephouse feestje. Lekker konijnendans met mn chickies.
Dat zie ik wel eens gebeuren ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:35 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Nog erger: van die jongetjes van ongeveer 20 jaar die dan die meisjes van 15/16 pilletjes aanbieden omdat ze weten dat die zwakbegaafden daar gevoelig voor zijn.
Ja ach, niet echt een goed voorbeeld nee, maar volgens mij hebben ze niet helemaal de doelgroep die ze zouden willen hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:30 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]![]()
Ongezien terechte klacht.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:22 schreef richolio het volgende:
En nee, niet de verdovende middelen, maar het gehypte 'hip-hop' nummer met Lil Kleine en Ronnie Flex in de hoofdrol.
..
de!?quote:..door de hele land
ja ik ben met sam in oostquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:35 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Nog erger: van die jongetjes van ongeveer 20 jaar die dan die meisjes van 15/16 pilletjes aanbieden omdat ze weten dat die zwakbegaafden daar gevoelig voor zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |