Jouwen station?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meer dan 1 PK per kg zelfs. Het vermogen is niet zo uitzonderlijk (die station van mij heeft ruwweg hetzelfde vermogen) maar juist het extreem lage gewicht icm de downforce, maakt dat het niet zo simpel is. Je moet zeg maar voor je gevoel harder rijden dan mogelijk is. Als je dat niet doet heb je te weinig snelheid, waardoor je en te weinig downforce genereert en de banden te koud zijn met als gevolg dat je ook weinig grip hebt. Waardoor je ook juist het signaal krijgt dat harder ook echt niet kan.
Kwestie van gewenning... Maar vanwege bovenstaande karakteristiek is het lastiger om het goed onder de knie te krijgen.
Idd een RS6, die ook nog getuned is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:49 schreef nils7 het volgende:
Jouwen station?
Wat een beest voor een bak is dat? een RS6?
Ik heb het ook alleen maar over het vermogen.quote:Sorry maar qua straat auto komt er niks in de buurt van een F1 wagen, hooguit de Ariel Atom V8.
Ik weet dat jij weet wat er hier op de oprit staat, vandaar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
DS4 heeft aardig dikke bak thuis staan daar maakt ie geen geheim van.
Wat is er gebeurt met de Turbo?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Idd een RS6, die ook nog getuned is.
[..]
Ik heb het ook alleen maar over het vermogen.
Zal extra geld kosten en de kwalificatie is natuurlijk veel minder interessant voor adverteerders. Nog afgezien van het feit dat het niet altijd in te plannen valt in de gewone programmering (ik ken de programmering van Veronica verder niet, maar dat kan wel een belemmering zijn).quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:57 schreef RingBewoner het volgende:
Nou ga ik lekker via de BBC kijken denk ik maar waarom doet Veronica niet de kwalificatie er ook bij?
Ik ben vader geworden en dus is die verkocht. Ik ben nauwelijks nog op circuits te vinden en de elfer was echt een circuitauto waar je nog net dagelijks mee kon rijden geworden met alle aanpassingen.quote:
Erg jammer, weet nog goed dat je mij een paar jaar terug (2011 gok ik) een rondje hebt meegenomen, dat ging echt bizar snelquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben vader geworden en dus is die verkocht. Ik ben nauwelijks nog op circuits te vinden en de elfer was echt een circuitauto waar je nog net dagelijks mee kon rijden geworden met alle aanpassingen.
Op zich jammer, maar het is ook zonde om die auto een paar jaar nagenoeg stil te laten staan.
Ik zit met oude Peugeot 306 die maar niet kapot wil.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weet wat er hier op de oprit staat, vandaar.
Hij moet nog toestemming krijgen van de arts, maar dat is gewoon een formaliteit die hoort bij dat je in de vorige race een flinke klap gemaakt hebt.quote:
Ok duidelijk, dankje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij moet nog toestemming krijgen van de arts, maar dat is gewoon een formaliteit die hoort bij dat je in de vorige race een flinke klap gemaakt hebt.
Die uitkomst daarvan is te voorspellen, er is nl. geen aanwijzing dat het team iets plant voor het geval dat.
Wat onvergelijkbaar is overigens.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:59 schreef VacaLoca het volgende:
En dat is dan iemand die regelmatig supercars test
Ja, of course, maar die komen iig dichter in de buurt dan een Renault Clio die 160 doet op de Autobahn.quote:
Doet Sophie Hilbrand het beter.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:59 schreef VacaLoca het volgende:
En dat is dan iemand die regelmatig supercars test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |